abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42202616
quote:
Op donderdag 28 september 2006 16:01 schreef Sport_Life het volgende:
Mat of die peuter?
De peuter natuurlijk. GekkeMat is gewoon een lompe boer
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_42202777
quote:
Op donderdag 28 september 2006 16:38 schreef crossover het volgende:

[..]

De peuter natuurlijk. GekkeMat is gewoon een lompe boer
Daar ben ik dan ook een symphatieke knappe Brabander voor
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_42202876
tvp
pi_42208195
2 dagen nadat mijn bijbaantje een openingsfeest had gehad, omdat ze de loods opnieuw op hadden kunnen bouwen nadat deze verwoest was door een brand..

Een container in de fik weten te zetten..

Ik had buiten een peuk gerookt, uitgetrapt en in de container gegooid...
2e keer roken, peuk uitgetrapt en in de container gegooid..

10 minuten later kijk ik naar buiten, zie allemaal rook..Staat die container gewoon te fikken!
Heb ik samen met mijn 2 bazen met emmers water lopen sjouwen, ze moesten gelukkig wel lachen erom. Ze maken er nog grapjes over

Wat schaamde ik me toen zeg!

Of even naar de supermarkt moeten met een zeer geliefde auto van een collega. Iedereen stond te kijken hoe ik weg wilde rijden, knal ik natuurlijk tegen een auto van een klant. Auto stond een beetje in de weg..Ja, dat was ook wel een blunder, vooral omdat die klant net 3 uur boven had gezeten en op moment supreme net naar buiten kwam en zo tegen zijn nadeinsende auto zat te kijken
  donderdag 28 september 2006 @ 19:41:43 #145
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_42208596
Ik vertelde aan de manager van onze afdeling de volgende mop:

Er komt een man bij de dokter. Zegt de dokter ruim je het zelf even op? (die had ik hier ergens gelezen)
Hij begreep hem niet en toen moest ik hem met een rood hoofd uitleggen wat de betekenis was.
Neem je dromen eens mee de dag in..
pi_42208620
Nou, ooit werkte ik op het "kantoor" (lees: hok) van een winkelketen waar men pc's verkoopt.
Om wat afwisseling te hebben en "in touch" te komen met het product heb ik ook weleens een paar dagen achter de kassa gestaan.
Toen kwam er een klant met een defecte pc, en ik moest de technische dienst erbij roepen...

Nu had ik natuurlijk wel eerder gezien hoe dat ging. Je drukt op de bel onder de toonbank en je wacht.
Dat deed ik dus ook, beetje vaag want het knopje ging niet terug. Toen maar eens mijn collega erbij geroepen en gezegd dat het knopje niet terug veerde en mijn collega van de technische dienst maar niet kwam... waarop mijn collega dus witbleek werd.

collega: "Dat meen je niet!"
ik: "ehm, jawel... ik ben redelijk serieus. Is er iets dan?"
collega: "ja, je hebt volgens mij het overvalalarm geactiveerd"
ik: "hehe, leuke grap man! geh, die's goed man! whehehe woehaha111 "

not completely true... want ik had inderdaad het overvalalarm geactiveerd. Iedereen ineens in de stress, we moesten een code intikken om het alarm op te heffen, maar die was natuurlijk nergens te vinden.
Vervolgens werden we door de alarmcentrale gebeld (lekker handig ook tijdens een "overval" ) en moesten we ook een bepaalde procedure doorlopen.
Maar de verantwoordelijke bedrijfsleider wist natuurlijk van geen enkele procedure af, dus het gevolg was dat in ca. 10 minuten de hele straat afgezet was en er gewapende pliesies verdekt opgesteld stonden.

Tja, en na een paar minuten kwam er een agent naar binnen om polshoogte te nemen. Ik was het niet meneer!
'Een nederlaag is onvermijdelijk als je uitgangspunt is het spel te winnen, in plaats van te voorkomen dat je het verliest' (John von Neumann)
pi_43109436
Laatst weer een lekkere blunder gemaakt, werk bij een bedrijf dat heftrucks verhuurt/verkoopt e.d.
Aan het einde van de middag moesten we allen heftrucks terug de loods in rijden, 3 zonder problemen naar binnen gereden. Bij de vierde draaide ik de sleutel om en hoorde ik helemaal niks, nog een paar keer geprobeerd maar nog wilde hij niet aanslaan.
Best lachen toen ik er na 10 minuten achter kwam dat het een elektrische was
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:34:47 #148
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_43115002
Toen werkte ik in de horeca. Aan het einde van dag de koffie automaat voor een deel uit elkaar halen en schoonmaken. toen liet ik dus een deel op de grond flikkeren, dat ding dus doormidden.
Ik gaf het door aan de manager ze hebben altijd een reserve liggen.
De volgende morgen komt de setup manager en die had 1 uur geslapenoid en nog net geen kater. Dus hij denkt zo aahh koffie Hij pleurt er een beker onder en ramt die knop in. Hij was echter vergeten in het logboek oid te kijken dus spuit die koffie recht in zijn gezicht
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
pi_43117016
Niet van mezelf, maar mijn oom reed vorig jaar op de heftruck rond bij ons.
Het is een gezamenlijk bedrijf van mijn vader en een paar broers van hem.

In de schuur maakt hij een scherpe bocht en omdat hij vrij snel reed kantelt die heftruck opeens.
De mast kwam tegen het schuine dak aan en gelukkig stopte de heftruck met kantelen en kwam hij weer keurig op zijn wieltjes terecht.

Les 1 als je heftruck rijdt: Rij niet snel door bochten heen, vooral niet als de mast extra lang is
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_43127705
Ik kon altijd hele snelle bochten maken, hij helde nooit over.
Lange benen koud hoofd.
pi_43128541
quote:
Op woensdag 1 november 2006 07:10 schreef Volvoman het volgende:
Ik kon altijd hele snelle bochten maken, hij helde nooit over.
ik mocht er nooit op rijden ...
pi_43128870
Een wissel verkeerd hebben staan waardoor er allemaal traptreintjes tegen een muur oprijden

Jaah, waar werk ik?
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_43128887
De NS?
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_43128896
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:25 schreef crossover het volgende:
De NS?
Nee gek, die treinen trappen niet!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_43129023
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:26 schreef renwan het volgende:

[..]

Och ja.
Maar dat kan ik elk groot bedrijf zijn.. bavaria heeft een stuk spoor op het terrein... en vast veel andere grote industriele bedrijven ook.
pi_43129143
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:26 schreef renwan het volgende:

[..]

volgens mij trapt geen enkele trein
hooguit dat je de trein kunt aandrijven door te trappen ofzo?? (in dat geval gok ik op een pretpark oid)
  Forum Admin woensdag 1 november 2006 @ 09:41:54 #157
58651 crew  murp
murp
pi_43129176
1 woord: peurschuim....
pi_43129494
Eén woord is niet genoeg.
En het is purschuim
  woensdag 1 november 2006 @ 10:02:08 #159
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_43129573
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:41 schreef murp het volgende:
1 woord: peurschuim....
[afbeelding]
Jij zet ramen in en doet dit net zo als in de reclame
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  woensdag 1 november 2006 @ 10:09:25 #160
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43129724
Ooit op stage kisten met gewelde groenten 9 hoog gestapeld in plaats van 7 hoog,... (helaas was het gangetje naar de koelcel iets lager, met als gevolg dat he hele hal tot aan het plafond onder de gewelde groente zat.

en een keer gooien met een 25 kg zak Hennep (kippenvoer) ide halverwege openscheurde. Maanden later vond je nog hennepkorrels in de winkel.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')