Nee hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Och is het weer zo ver, Chloro heeft teveel zuur sap gedronken hoor.
God, stel je niet aan zeg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus dat. Maar nee; subtitles![]()
!!
Hehequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:33 schreef Modus het volgende:
F1988 is één en al geslachtsdeelblunder.
Hahahahaha ook gewoon blijven happen hequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
God, stel je niet aan zeg.Kk.
ofwel ligt ie daar begravenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dit jouw tuin?
[ afbeelding ]
Ja Veer.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahaha ook gewoon blijven happen heZuurpruimpje
Wat is je Reddit username?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dit jouw tuin?
[ afbeelding ]
Ikke niet want subtitlesquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
Heeey wie van jullie gebruikt subtitles? Eerlijk zeggen he
quote:
Ja bij Duitse filmsquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
Ook gewoon door je eigen zuurheid niet doorhebben dat ik gewoon loop te fucken de hele tijdquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat het zo steekt.
Alleen imgurquote:
Gewoon luisteren in het Engels tok, goed voor je. Geen problemen met 'met' though.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
Achteraf is het altijd een grap bij jou. Je houdt mij niet voor de gek hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook gewoon door je eigen zuurheid niet doorhebben dat ik gewoon loop te fucken de hele tijd
Chagrijn
Hahahah oke meid ;pquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Achteraf is het altijd een grap bij jou. Je houdt mij niet voor de gek hoor.
Ze komen ..quote:
Dingen die jij post zie ik vaak op Reddit voorbij komen.quote:
Haha, hoef je niet mad te doen hoor, gekkie.quote:
De NS zet bussen in?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
http://i.imgur.com/rKk1zBM.jpg
Zag deze pic een halve dag geleden, en volgens mij staan ze er nu nog.
Is er na zoiets ook een reactie die niet als mad bestempeld wordt, trouwens?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, hoef je niet mad te doen hoor, gekkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |