Oh, zou je niet zeggen zeg...quote:geboortedatum: 27-08-1973
Wel snoepjes etenquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:47 schreef -skippybal- het volgende:
Je mag nog helemaal niet drinken!
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:49 schreef El_Rolando het volgende:
Ik nam een keer een slok bier en toen liet ik een boer.
zal ik het doen,weet er echt welquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:50 schreef zwartedoos het volgende:
mijn blunders vertel ik liever niet
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:51 schreef candygirl het volgende:
[..]
zal ik het doen,weet er echt wel![]()
![]()
nee doe ik maar niet he
de fles wijn is pas half leeg hoorquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:52 schreef WurM het volgende:
Ik heb wel eens geprobeerd om iets te typen, toen ik bezopen was... Dat ging niet geheel volgens wens. Ongeveer net zoals de OP zeg maar
Dit dus die 2de alinea is echt totaal niet te lezen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:52 schreef WurM het volgende:
Ik heb wel eens geprobeerd om iets te typen, toen ik bezopen was... Dat ging niet geheel volgens wens. Ongeveer net zoals de OP zeg maar
quote:jezus zeg had ik al verteld dat ik nunet uit de pt\r\\ozac kom en echt hekemal naar de tering en????? probeer nu om een paar liter water naar binnen te smijten maar weil niet echt euukken. fuk zeg,kleine tietsen op die laptop en dan is fok ook nog donw,,,,, heb echt hoofdpijn zegm klote echt veel gezopen...... eerst wezen eten in de roosters tot een uurtj eof 11 en daarna naard de frantic geweestm tone ben ik geoon die klote tent uitgekicked okmdat ik floot naar de bar omdat ik drinken wilde???!!!!!!!!!!!
is toch normaal klote polen???!!! hufters hebben ze me de tent uit gesneten moest ik mn collegas bellen om te zeggen dat ik buuiten ston dzijn we naar de prozac gegan wareb daar alleen maar engelsen!!!!!!!!! noest ik nog meer zuipen en met die gasten prateb wareb ze aklleenaal homo!!!!!!!! echt waar! wat een rare gaste en alleammaal vrijgezellenfeesten enzo heeeeel veel gezopen en geld pgemaakt en nu kan ik airsoften niet meer betalen enzo dus ferdi dat doe ik einde van deze annd want heb mn hele rekeninbg leeg gehald denk ik moets echt veel betlen man!!!!!!!!11 en toen heb ik net nog een swarmagehaqald en nu id fok down!!!!!!!!!!! dus ga ik maar hir posten! en water drinken!!
brrrr eat een lekkere vrouwen zeg en mn briendin slaapt en ik wilde haarbellen maar ze neemt niet op want ze slaapt dus ga ik maar hier posten!!!!1 [fffffffff man ennu ga k ff water drinken want anders heb ik morgen supr hoofdpijn enzo en wvolgens mih gaan we morgen naar kopzaneofzo>>??? das bij de bergen in polen want morgen is hte pasen en dan is alles dicht hier du kunnen we niks doen
en we kwamen ook nog oga tegn in de rfanic van vorige keer!!!!!!!!! die kende menog en ze zag er echt uit als een hoer!!!1 en triuwebs alle vrouwen zijn hier hoeren!!!!!! en nu g aik eve water drinken en niet typen want ik weetamper awaar mn toetsen zitten!1!
zo doei! slapp lekker@@@@@@@@@@@@!!!!
ik leea net mn replu en de tijd lkopt dis niet, hry is nu namelijk kwart over 5@!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:10 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
OT, dit heb ik een keer gepost toen ik dronken was![]()
[..]
Doe maar stoerquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:26 schreef tong80 het volgende:
'Ik heb je nu wel geneukt maar morgen ben ik je naam vergeten.'
Ok ik neukte in een hooiberg. Hoorde we de haanen kraaien en zagen dat mijn fiets werd meegenomen door een boerin van70. We konden niks zeggen. 'Hallo blijf van mijn fiets af' zou een beetje ongepast zijn. De dag erna mijn fiets opgehaald op het politie bureau van Kerkdriel.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:42 schreef candygirl het volgende:
Mijn vriendin stoot me aan en iedereen schiet in de lach.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |