rare zinquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan niet soppen als ik bij voorbaat al weet dat ik beter door m'n neus gepenetreerd kan worden dan door iemands kleine penis.
Geen komma's.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan niet soppen als ik bij voorbaat al weet dat ik beter door m'n neus gepenetreerd kan worden dan door iemands kleine penis.
Deze shit gaat mij echt de rest van mijn FOK! bestaan haunten, of niet?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:29 schreef Chloroform het volgende:
Sorry, dick jokes zijn niet grappig. Gevoelig punt.
Ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Deze shit gaat mij echt de rest van mijn FOK! bestaan haunten, of niet?
Gewoon accepteren #trotsopmijnkleinemanquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Deze shit gaat mij echt de rest van mijn FOK! bestaan haunten, of niet?
Ja maar jouw neus is ook daadwerkelijk redelijk groot. Niet dat daar iets mis mee is. Een grote neus is niet per definitie lelokquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja.Ik ben de neus en jij bent de penis.
Of nou ja. Het gebrek eraan.
Haha, hardop om mezelf gelachen.
Kietelsperzieboonquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon accepteren #trotsopmijnkleineman
Nou nou nou, je bent wel goed in overdrijven hè.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja maar jouw neus is ook daadwerkelijk redelijk groot. Niet dat daar iets mis mee is. Een grote neus is niet per definitie lelok
Ik ga denk ik maar een braddie pullen. Gewoon 300x beweren dat ik ga stoppen met FOK!quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou nou nou, je bent wel goed in overdrijven hè.
Haha, natuurlijk ben je daar goed in, je deed de hele tijd alsof je grote penis had.
Hierom hardopquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:30 schreef Chloroform het volgende:
Haha, hardop om mezelf gelachen.
Weer hardop vanwege dit.quote:
CB, we houden van je zoals je bent. Blijf.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar een braddie pullen. Gewoon 300x beweren dat ik ga stoppen met FOK!
Phanto doesnt love me dus het heeft allemaal geen zinquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
CB, we houden van je zoals je bent. Blijf.
Stik er dan maar in, ondankbare hond. Beetje caren om wat dat irritante "IK BEN MAORI"-wijf vindt. Tfoe.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Phanto doesnt love me dus het heeft allemaal geen zin
ik ga nu snijden
Ja sorry hoor maar sinds Juna vertrouw ik Perzische tanga's al helemoal nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stik er dan maar in, ondankbare hond. Beetje caren om wat dat irritante "IK BEN MAORI"-wijf vindt. Tfoe.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stik er dan maar in, ondankbare hond. Beetje caren om wat dat irritante "IK BEN MAORI"-wijf vindt. Tfoe.
Net al Jumi, nu weer Juna, mooie tijden, opdat wij nooit vergeten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar sinds Juna vertrouw ik Perzische tanga's al helemoal niet
Ben srsly een tijdje wantrouwiger geweest jegens chicks door de constante leugens van Junatangaquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Net al Jumi, nu weer Juna, mooie tijden, opdat wij nooit vergeten.
Wat heeft zij jou geflikt dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar sinds Juna vertrouw ik Perzische tanga's al helemoal niet
Irl niet, wel met FOK!sma's.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben srsly een tijdje wantrouwiger geweest jegens chicks door de constante leugens van Junatanga
Heb je even een HALVE WERKWEEK.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat heeft zij jou geflikt dan?
Wordt wel weer tijd voor zoietsquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Net al Jumi, nu weer Juna, mooie tijden, opdat wij nooit vergeten.
KKquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je even een HALVE WERKWEEK.
FOK!sma's zijn duiveltjes. Ik ben nu forever wantrouwig tegenover elke perverse DMquote:Irl niet, wel met FOK!sma's.
Ja, ik weet dat zij had gelogen over wat voor baantjes haar pa allemaal had en wat voor studies ze zelf allemaal deed, maar heeft CB ook persoonlijk letsel opgelopen dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Irl niet, wel met FOK!sma's.
[..]
Heb je even een HALVE WERKWEEK.
Herinner me nog dat ze me huilend opbelde, of ik vooral niks wou zeggen over CB als d'r vriend mij ook zou bellen oid, weet niet eens meer precies. En ze zei van 'hij is gek, doe niets raars als hij belt' en ik van 'FUCK HEM MAN LAAT HEM KOMEN DAN WTF WILT HIJ DOEN I GOT #SQUAD WITH ME"quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat zij had gelogen over wat voor baantjes haar pa allemaal had en wat voor studies ze zelf allemaal deed, maar heeft CB ook persoonlijk letsel opgelopen dan?
wil hij*quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Herinner me nog dat ze me huilend opbelde, of ik vooral niks wou zeggen over CB als d'r vriend mij ook zou bellen oid, weet niet eens meer precies. En ze zei van 'hij is gek, doe niets raars als hij belt' en ik van 'FUCK HEM MAN LAAT HEM KOMEN DAN WTF WILT HIJ DOEN I GOT #SQUAD WITH ME"![]()
.
True story y00.
Is dit srs?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Herinner me nog dat ze me huilend opbelde, of ik vooral niks wou zeggen over CB als d'r vriend mij ook zou bellen oid, weet niet eens meer precies. En ze zei van 'hij is gek, doe niets raars als hij belt' en ik van 'FUCK HEM MAN LAAT HEM KOMEN DAN WTF WILT HIJ DOEN I GOT #SQUAD WITH ME"![]()
.
True story y00.
D'r moeke was gestorven aan borstkanker, d'r vader was tandarts, ze studeerde Economie en Fiscaal recht en die guy die mij probeerde te bereiken via mijn werk was zogenaamd d'r neef.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
Whahahahaha Ik weet nog toen <juna's vriend> haar thuis afzette en riep van "Stap uit en ik wil je nooit meer zien". Elke x nee zeggen, toen <juna's vriend> haar dreigde uit de auto te gooien en alles aan haar ouders te vertellen stapte ze uit en ging op dr knien huilen
Heeeeerlijk dat moment, ik was zo blij dat ik hem mee ging
- Was je erbij?
En d'r ouders waren gescheidenquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
D'r moeke was gestorven aan borstkanker, d'r vader was tandarts, ze studeerde Economie en Fiscaal recht en die guy die mij probeerde te bereiken via mijn werk was zogenaamd d'r neef.
Ze deed VWO en was zojuist gezakt voor haar examen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En d'r ouders waren gescheiden.
Ouders bleken gelukkig samen, gezond en wel, pa was werkzaam in AH distributiecentrum, bitch deed havo/vwo? toen ipv WO, en die gozer was d'r vriend. Dat web van leugens, lmfao.
heb ze allemaal verwijderd tho, heb er misschien nog ééntje ooit gepost op mijn viespeuk kloonquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gelukkig hebben we de nudies.rar nog.
Lekker geprikt door Huntelaarquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus kanki, al mijn kankis
DM.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gelukkig hebben we de nudies.rar nog.
Is dit ergens gedocumenteerd?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En d'r ouders waren gescheiden.
Ouders bleken gelukkig samen, gezond en wel, pa was werkzaam in AH distributiecentrum, bitch deed havo/vwo? toen ipv WO, en die gozer was d'r vriend. Dat web van leugens, lmfao.
Ze appte me zelfs pics van d'r leerboekquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze deed VWO en was zojuist gezakt voor haar examen.
Maar mij vertelde ze vrolijk over haar goede resultaten in de WO tentamens.
IDEM DITOquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze appte me zelfs pics van d'r leerboek.
Zouden we toch verbonden zijnquote:Hahaha, als ik zou ingaan op haar date requests (was dus gewoon fuck on first date hoorde ik acheraf van jou) had ik gewoon in jouw yoghurt geroerd swa
![]()
.
Doe morgen wel =$.quote:
Ja, dat gesprek van net was letterlijk geciteerd. En de documentatie is elke keer als we erover spreken op FOK!quote:
Zelfs j n a (FSC) stuurde ze die nudies ook, en nog een paar boys volgens mij.quote:
Alleen door dat 'daten' wou ik d'r niet meeten, als ze gewoon had gezegd 'kom ballen' was ik direct gegaanquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Zouden we toch verbonden zijn
Oja, jij hebt dit soort dingen allemaal in je FOK!archief mr. fok.rarquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doe morgen wel =$.
[..]
Ja, dat gesprek van net was letterlijk geciteerd. En de documentatie is elke keer als we erover spreken op FOK!.
Wanne hoer was t ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zelfs j n a (FSC) stuurde ze die nudies ook, en nog een paar boys volgens mij.
gelijk zonder condoom ballen bij de eerste ontmoeting. Ik zou graag willen geloven dat het kwam door mijn sexyheid.quote:[..]
Alleen door dat 'daten' wou ik d'r niet meeten, als ze gewoon had gezegd 'kom ballen' was ik direct gegaan.
Ja, zodat vunzige mannetjes zoals jij nu nog kunnen nagenieten van onze FOK!golds.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oja, jij hebt dit soort dingen allemaal in je FOK!archief mr. fok.rar
Ik dacht eerlijk gezegd eerst ook dat ik swag had bij haarquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:57 schreef Chocolatebear het volgende:
gelijk zonder condoom ballen bij de eerste ontmoeting. Ik zou graag willen geloven dat het komt door mijn sexyheid.
thx broquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, zodat vunzige mannetjes zoals jij nu nog kunnen nagenieten van onze FOK!golds.
Welke periode was dat?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd eerst ook dat ik swag had bij haar. Maar ze appte me btw ook vaak van 'ben nu in Amsterdam, kom daar en daar dan', volgens mij was ze gewoon nog nadruipend van jou aan het bijkomen oid of niet
![]()
![]()
.
Al woonde je toentertijd wel in Klazienaveen.
Is wel zeauquote:
Rond de tijd dat ze die pics appte. Maar ik wist dus ook pas na dat ene belletje dat jij d'r deed, toen ze huilend aan de tellie zei van 'zeg niks tegen/over CB' kreeg ik argwaan, only to find out that same damn day you already smashed herquote:Op donderdag 27 februari 2014 02:01 schreef Chocolatebear het volgende:
Welke periode was dat?kan best dat ze vanuit Schiphol gewoon terug de stad in ging om geneukt te worden
![]()
grappige tijden welquote:Op donderdag 27 februari 2014 02:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rond de tijd dat ze die pics appte. Maar ik wist dus ook pas na dat ene belletje dat jij d'r deed, toen ze huilend aan de tellie zei van 'zeg niks tegen/over CB' kreeg ik argwaan, only to find out that same damn day you already smashed her. Dus ze heeft het wel pro gespeeld, but bae caught slippin' doe.
Grappige is dat ik die shit allemaal al wist voor jij of dWc het wisten maar had plechtig beloofd aan ous het aan niemand door te vertellenquote:Op donderdag 27 februari 2014 02:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
grappige tijden welongelofelijk hoe zij echt iedereen in de zeik heeft genomen.
Één ding heeft ze echter niet over gelogen. Die boyki van d'r was idd cray.
En dan ook nog crazy bitches.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
Al die fokkers hier die andere fokkers neukenword steeds enger hier
Het word wel steeds ingrijpender allemaal wat ik hier ter kennis krijgquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan ook nog crazy bitches.
Ies normaal, business as usualquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het word wel steeds ingrijpender allemaal wat ik hier ter kennis krijg
Dat ik hier al ontwetend dingen zat te posten in mijn oneindige onschuld en ten tijde daarvan ook gewoon menig fokker zich seksueel activeerde ... shockerend.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ies normaal, business as usual
Sowieso moet je maar nooit met een FOK!ster neuken. Allemaal psycho.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het word wel steeds ingrijpender allemaal wat ik hier ter kennis krijg
Daar is het te laat voor. Niet allemaal hoor, het gros welquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso moet je maar nooit met een FOK!ster neuken. Allemaal psycho.
quote:
Smoothquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar is het te laat voor. Niet allemaal hoor, het gros wel
Vond jou ook wel meevallen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar is het te laat voor. Niet allemaal hoor, het gros wel
Vond jou ook wel meevallen.
Gvd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:43 schreef Salatrel het volgende:
lijkt me echt zo awkward he.... hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
"nou ik had een topic aangemaakt in KLB over hoeveel moeite ik had met poepen en toen had zij een goeie tip en zo raakten we aan de praat en er was meteen een klik"
Triest dit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kreeg vannacht trouwens ook een psycho bitch in m'n DM. Bang dat ik haar prille relatie met FOK!ker X wil saboteren ofzo. Zucht.
Ik zou gewoon liegen danquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:43 schreef Salatrel het volgende:
"nou ik had een topic aangemaakt in KLB over hoeveel moeite ik had met poepen en toen had zij een goeie tip en zo raakten we aan de praat en er was meteen een klik"
quote:Op donderdag 27 februari 2014 02:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, mag altijd.
#FerluminatiWillRiseAgain
Waarom heb ik dit gemist?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wegens witness protection kan ik de bron niet noemen. Straight true story FOK!gold ova here.
WhahahahahaIk weet nog toen <juna's vriend> haar thuis afzette en riep van "Stap uit en ik wil je nooit meer zien". Elke x nee zeggen, toen <juna's vriend> haar dreigde uit de auto te gooien en alles aan haar ouders te vertellen stapte ze uit en ging op dr knien huilen
![]()
![]()
Heeeeerlijk dat moment, ik was zo blij dat ik hem mee ging![]()
![]()
![]()
- Was je erbij?
Ja mattieik had hem het tegendeel bewezen op school (erasmus) en ging met hem naar dr toe om haar op te halen en brengen naar dr werk. Ze wist er niks van, ze was zo geschrokken
Confronteren, ziek gemeld voor werk, huilen, ontkennen en later huilend toegegeven en om vergiffenis gevraagd
Ohja, en ze loog ook over van alles, toppunt was dat d'r moeke borstkanker had. Was niet eens waar.
#neverforgetretardedherdershondpup2012quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat ik hier al ontwetend dingen zat te posten in mijn oneindige onschuld en ten tijde daarvan ook gewoon menig fokker zich seksueel activeerde ... shockerend.
Oh boiquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kreeg vannacht trouwens ook een psycho bitch in m'n DM. Bang dat ik haar prille relatie met FOK!ker X wil saboteren ofzo. Zucht.
Ja, ik groei gewoon weinig haarquote:
Ja, zal wel weer een keer gelachen hebben om een reactie van haar lover ofzo.quote:
Haartransplantatie niets voor jou?quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, zal wel weer een keer gelachen hebben om een reactie van haar lover ofzo."Ik weet dat je me niet mag." Joh, als je ademt is er al meer dan 75 procent kans dat ik je niet mag.
Het is de partner van barbie nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haartransplantatie niets voor jou?
Heb gisteren n.a.v. modus zijn link onderzoek gedaan. Ik twijfel nogquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haartransplantatie niets voor jou?
De vriendin van onze chef plaatst de hele tijd foto's van haar dochtertje op Facebook. Kan er niets aan doen maar vind het gewoon een stom kind.quote:
Ongeacht je keuze, we houden van je zoals je bent.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb gisteren n.a.v. modus zijn link onderzoek gedaan. Ik twijfel nog
Hahahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:43 schreef Salatrel het volgende:
OH SHI-quote:
Dit is verrassend nieuwsquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ongeacht je keuze, we houden van je zoals je bent.
Haha dat filmpje jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:05 schreef Chloroform het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)efeliciteerd_eh.html
godkk
En dan hier doen alsof je neus bloedt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Is wel echt iets wat ik zou doen ja
Ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat dit over een baard transplantatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |