rare zinquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan niet soppen als ik bij voorbaat al weet dat ik beter door m'n neus gepenetreerd kan worden dan door iemands kleine penis.
Geen komma's.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan niet soppen als ik bij voorbaat al weet dat ik beter door m'n neus gepenetreerd kan worden dan door iemands kleine penis.
Deze shit gaat mij echt de rest van mijn FOK! bestaan haunten, of niet?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:29 schreef Chloroform het volgende:
Sorry, dick jokes zijn niet grappig. Gevoelig punt.
Ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Deze shit gaat mij echt de rest van mijn FOK! bestaan haunten, of niet?
Gewoon accepteren #trotsopmijnkleinemanquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Deze shit gaat mij echt de rest van mijn FOK! bestaan haunten, of niet?
Ja maar jouw neus is ook daadwerkelijk redelijk groot. Niet dat daar iets mis mee is. Een grote neus is niet per definitie lelokquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja.Ik ben de neus en jij bent de penis.
Of nou ja. Het gebrek eraan.
Haha, hardop om mezelf gelachen.
Kietelsperzieboonquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon accepteren #trotsopmijnkleineman
Nou nou nou, je bent wel goed in overdrijven hè.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja maar jouw neus is ook daadwerkelijk redelijk groot. Niet dat daar iets mis mee is. Een grote neus is niet per definitie lelok
Ik ga denk ik maar een braddie pullen. Gewoon 300x beweren dat ik ga stoppen met FOK!quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou nou nou, je bent wel goed in overdrijven hè.
Haha, natuurlijk ben je daar goed in, je deed de hele tijd alsof je grote penis had.
Hierom hardopquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:30 schreef Chloroform het volgende:
Haha, hardop om mezelf gelachen.
Weer hardop vanwege dit.quote:
CB, we houden van je zoals je bent. Blijf.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar een braddie pullen. Gewoon 300x beweren dat ik ga stoppen met FOK!
Phanto doesnt love me dus het heeft allemaal geen zinquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
CB, we houden van je zoals je bent. Blijf.
Stik er dan maar in, ondankbare hond. Beetje caren om wat dat irritante "IK BEN MAORI"-wijf vindt. Tfoe.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Phanto doesnt love me dus het heeft allemaal geen zin
ik ga nu snijden
Ja sorry hoor maar sinds Juna vertrouw ik Perzische tanga's al helemoal nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stik er dan maar in, ondankbare hond. Beetje caren om wat dat irritante "IK BEN MAORI"-wijf vindt. Tfoe.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stik er dan maar in, ondankbare hond. Beetje caren om wat dat irritante "IK BEN MAORI"-wijf vindt. Tfoe.
Net al Jumi, nu weer Juna, mooie tijden, opdat wij nooit vergeten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar sinds Juna vertrouw ik Perzische tanga's al helemoal niet
Ben srsly een tijdje wantrouwiger geweest jegens chicks door de constante leugens van Junatangaquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Net al Jumi, nu weer Juna, mooie tijden, opdat wij nooit vergeten.
Wat heeft zij jou geflikt dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar sinds Juna vertrouw ik Perzische tanga's al helemoal niet
Irl niet, wel met FOK!sma's.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben srsly een tijdje wantrouwiger geweest jegens chicks door de constante leugens van Junatanga
Heb je even een HALVE WERKWEEK.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat heeft zij jou geflikt dan?
Wordt wel weer tijd voor zoietsquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Net al Jumi, nu weer Juna, mooie tijden, opdat wij nooit vergeten.
KKquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je even een HALVE WERKWEEK.
FOK!sma's zijn duiveltjes. Ik ben nu forever wantrouwig tegenover elke perverse DMquote:Irl niet, wel met FOK!sma's.
Ja, ik weet dat zij had gelogen over wat voor baantjes haar pa allemaal had en wat voor studies ze zelf allemaal deed, maar heeft CB ook persoonlijk letsel opgelopen dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Irl niet, wel met FOK!sma's.
[..]
Heb je even een HALVE WERKWEEK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |