Allebei, hadden we het al eens over gehad geloof ik. Maar dat is nu toch nog niet van toepassing, gewoon doorgaan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Meer herhalingen ja? Ik dacht dat vooral gewichtsopbouw belangrijk was, ipv herhaling/sets?
Zo sexy is het niet hoor om te zienquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:11 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even ter illustratie voor een MI bij dwc, Veer die dit doet.
Oh is dat zoquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Allebei, hadden we het al eens over gehad geloof ik. Maar dat is nu toch nog niet van toepassing, gewoon doorgaan.
Lichtquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo sexy is het niet hoor om te zienEn er licht gewicht op m'n onderbuik. Icm rood aangelopen hoofd
Ohh alleen dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:03 schreef krioro het volgende:
[..]
DM me als je ergens half kotsend op een bank ligt bij een feestje en geil bent.
[..]
Zelfde geldt voor jou, dronken van je cocktails of high van je waterpijp, whatever.
Wooooooooooooooow wat heavy dezequote:
je hamstrings kunnen niet handelenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh is dat zoOk ja je merkt vanzelf ook wel wanneer je weer meer eruit moet halen om progress te krijgen denk ik. Eerst maar weer rustig inkomen idd. Merkte vooral met deadliften de laatste paar x dat ik ineens enorme pijn kreeg in de achterkant van mijn bovenbenen, heel vreemd. Dus durf dat nog niet helemaal aan met veel gewicht.
Thank you random citizenquote:
Haha, hoe moeilijk zat jij naar je monitor te staren?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kwartier later begrijp ik pas dat je neerpent wat zij schijnt te zeggen.
[ afbeelding ]
dwc pls.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kwartier later begrijp ik pas dat je neerpent wat zij schijnt te zeggen.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, hoe moeilijk zat jij naar je monitor te staren?
Wat is in hemelsnaam het verschil, behalve kleur panty en hoek?quote:
Die bestaat nie :Squote:Op woensdag 26 februari 2014 19:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
sorry hoor ;sss ben je handleiding kwijt ;s
Volgens mij niet, alleen is die gewoon uit een andere hoek. Ik vind ze echt bijna identiek, best lijp.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Postte CB die niet laatst al? Of leek die exact hetzelfde.
[..]
Die is ronder idd.
Die linker is volgens mij echt iets boller en voller, of de rechter ietsjes platter. Trippy shit iddquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Volgens mij niet, alleen is die gewoon uit een andere hoek. Ik vind ze echt bijna identiek, best lijp.
Verander je sig 's, trouwensquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Volgens mij niet, alleen is die gewoon uit een andere hoek. Ik vind ze echt bijna identiek, best lijp.
I couldn't care less.quote:
*zucht*quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:20 schreef VeerEli het volgende:
Maar over die asses; ik denk dat die linker alleen boller lijkt omdat je bij die linker die hele bilspleet duidelijk ziet, en bij die rechter niet door de waas van die panty.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is in hemelsnaam het verschil, behalve kleur panty en hoek?
quote:
Ik denk nog steeds dat het door de hoek komt en kleur pantyquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach kijk toch goed mens, links is gewoon boller dat zie je aan de overgang been-kont.
Hoe kunnen konten nou exact hetzelfde zijn suffie.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het door de hoek komt en kleur pantyGewoon gezichtsbedrog dit
Deze lijken toch vrij identiek in de panty. Misschien naakt verschillen zichtbaar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe kunnen konten nou exact hetzelfde zijn suffie.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Deze lijken toch vrij identiek in de panty. Misschien naakt verschillen zichtbaar.
Dat oor ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:30 schreef Modus het volgende:
US / Hoe zie je er nu uit? #129
[ afbeelding ]
Huurders van woningen betalen geen OZB. Voor panden die niet als woning gebruikt worden (zoals bedrijfspanden) betaalt u als huurder wel OZB.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
Krijg een OZB rekening van bijna 250 eurowtf ik huur dan hoef ik dit toch niet te betalen
Nee foutje is AFVquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huurders van woningen betalen geen OZB. Voor panden die niet als woning gebruikt worden (zoals bedrijfspanden) betaalt u als huurder wel OZB.
Haha, Mortaxx is kraker.
edit: Editter![]()
Crusty fucker.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huurders van woningen betalen geen OZB. Voor panden die niet als woning gebruikt worden (zoals bedrijfspanden) betaalt u als huurder wel OZB.
Haha, Mortaxx is kraker.
edit: Editter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |