Allebei, hadden we het al eens over gehad geloof ik. Maar dat is nu toch nog niet van toepassing, gewoon doorgaan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Meer herhalingen ja? Ik dacht dat vooral gewichtsopbouw belangrijk was, ipv herhaling/sets?
Zo sexy is het niet hoor om te zienquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:11 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even ter illustratie voor een MI bij dwc, Veer die dit doet.
Oh is dat zoquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Allebei, hadden we het al eens over gehad geloof ik. Maar dat is nu toch nog niet van toepassing, gewoon doorgaan.
Lichtquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo sexy is het niet hoor om te zienEn er licht gewicht op m'n onderbuik. Icm rood aangelopen hoofd
Ohh alleen dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:03 schreef krioro het volgende:
[..]
DM me als je ergens half kotsend op een bank ligt bij een feestje en geil bent.
[..]
Zelfde geldt voor jou, dronken van je cocktails of high van je waterpijp, whatever.
Wooooooooooooooow wat heavy dezequote:
je hamstrings kunnen niet handelenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh is dat zoOk ja je merkt vanzelf ook wel wanneer je weer meer eruit moet halen om progress te krijgen denk ik. Eerst maar weer rustig inkomen idd. Merkte vooral met deadliften de laatste paar x dat ik ineens enorme pijn kreeg in de achterkant van mijn bovenbenen, heel vreemd. Dus durf dat nog niet helemaal aan met veel gewicht.
Thank you random citizenquote:
Haha, hoe moeilijk zat jij naar je monitor te staren?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kwartier later begrijp ik pas dat je neerpent wat zij schijnt te zeggen.
[ afbeelding ]
dwc pls.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kwartier later begrijp ik pas dat je neerpent wat zij schijnt te zeggen.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, hoe moeilijk zat jij naar je monitor te staren?
Wat is in hemelsnaam het verschil, behalve kleur panty en hoek?quote:
Die bestaat nie :Squote:Op woensdag 26 februari 2014 19:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
sorry hoor ;sss ben je handleiding kwijt ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |