quote:
quote:
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou.quote:
Ik huil ook van het lachenquote:
Also also also.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou.
:S :Squote:Op woensdag 26 februari 2014 19:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Flikkers zijn niet op, jij bent ur nogggg xdddddd
Haha, heb je ook van die kralen om je kop-kussen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wuhauhauhauha taxichauffeur zonder waggie kk skeer xD
Eh....quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Denk je dat dit een grapje is????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Wat?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Bij BT moet ik altijd denken aan dat liedje van joyce
quote:
Ik mag geen varkenquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Bij BT moet ik altijd denken aan dat liedje van joyce
Ohquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wuhauhauhauha taxichauffeur zonder waggie kk skeer xD
Ohquote:
Is dat nou een vent die acteert of fo real?quote:
Wát?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, heb je ook van die kralen om je kop-kussen?
Rij me maar, jaquote:
Omdat je haram bentquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Maar je hoeft me ook niet op te eten
Ik ben er nog steeds niet achterquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is dat nou een vent die acteert of fo real?
Peugeot. ;squote:Op woensdag 26 februari 2014 19:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ford Ka zeker, of Twingopas wel bij je energieke en stoere uitstraling.
Wow.quote:
Hahaha die massagematten.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ken ik niet? Geen woord over gerept tijdens de opleiding.
Zoals?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar wel in een foeilelijke kleur, ofniet?
Ja, volgens mij zijn ze daarvoor. Weet ook niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zijn het dat?dacht gewoon koelie koeltoer.
Met je ibizaquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zag vandaag een negerin incl afro op een Shetlander in jockeyzit met belachelijke regenlaarzen aan.
1. Ik pieste bijna in m'n broek van het lachen
2. Reed vervolgens bijna met vol enthousiasme tegen een boom
Wit of lelijk blauw/rood?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zoals?
[..]
Ja, volgens mij zijn ze daarvoor. Weet ook niet.
Rood metallic ja.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ] FB Stalker alert.[ afbeelding ]
2002quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren bij de gym
Trok per ongeluk aan het noodstop -touwtje van de hardloopband, deed bijna een salto omdat ik dat totaal niet verwachtte en vervolgens maar net doen alsof ik klaar was, want ik kreeg hem niet meer aan.
Vervolgens ram ik het kluisdeurtje vol in m'n bakkes, omdat het hengsel van mijn sporttas bleef haken aan het deurtje..
Voor het oog van een of andere baardmans, dus ongezien blunders maken kan ik ook al niet
Druif.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren bij de gym
Trok per ongeluk aan het noodstop -touwtje van de hardloopband, deed bijna een salto omdat ik dat totaal niet verwachtte en vervolgens maar net doen alsof ik klaar was, want ik kreeg hem niet meer aan.
Vervolgens ram ik het kluisdeurtje vol in m'n bakkes, omdat het hengsel van mijn sporttas bleef haken aan het deurtje..
Voor het oog van een of andere baardmans, dus ongezien blunders maken kan ik ook al niet
;s;sssquote:
Gemengde kleedkamer?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren bij de gym
Kluisjes staan gewoon in de zaal zelfquote:
Waarom vertel je dat nou?quote:
Het houd niet op, niet vanzelf.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom vertel je dat nou?
Dit zou ons geheimpje zijn
quote:
Nooooooooooo.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:40 schreef VeerEli het volgende:
M'n gevulde zoete aardappel... Het leek zo mooi... Je was zo mooi... Maar goor man verdomme
Oh lawd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Nooooooooooo.
Tevens wil ik je anytime wiepen hoor, dronken of niet. Just sayin'.
Nou, dit is geen US he?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Goh, omdat ik een ban schijn te hebben in US.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Nooooooooooo.
Tevens wil ik je anytime wiepen hoor, dronken of niet. Just sayin'.
He verdikkie nou. SNAP JE, DIKKIE XD XD XD HUAHAHAHAquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
True.
Maar ik ga hier geen foto posten.
Ik post pas een foto als m`n ban in US voorbij is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
US Sexy en Kotsendquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Lmfao, ik besef ineens dat er ook gewoon mensen zijn die "" serieus gebruiken
.
Dat er nog mensen zijn die Lmfao echt gebruikenquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
In vervolg mag je bést wel een pilletje innemen voordat je op FOK! komt posten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
He verdikkie nou. SNAP JE, DIKKIE XD XD XD HUAHAHAHA
Hoe is het met je stoelgang?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat er nog mensen zijn die Lmfao echt gebruiken
Hjb Peter Griffin' lookin' ass nigga.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zit nu al die filmpjes te kijken, ging stuk om deze.quote:
Niet iederéén hééft pilletjes nodig, Braadslee. Niét zo projectéren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
In vervolg mag je bést wel een pilletje innemen voordat je op FOK! komt posten.
Braadslee?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet iederéén hééft pilletjes nodig, Braadslee. Niét zo projectéren.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hjb Peter Griffin' lookin' ass nigga.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
Diabeethovenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Braadslee?Reminds me of Diabeethoven
![]()
![]()
.
DM me als je ergens half kotsend op een bank ligt bij een feestje en geil bent.quote:
Zelfde geldt voor jou, dronken van je cocktails of high van je waterpijp, whatever.quote:
En haar Bubba even niet oplet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:03 schreef krioro het volgende:
[..]
DM me als je ergens half kotsend op een bank ligt bij een feestje en geil bent.
Lmfao @ mensen die dat niet doen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Peter Griffin' lookin' ass nigga.
quote:
LMFAOOOOOOOOOquote:
Jóúw gébrúik ván dé ' is wél héél érg óvérdrévén hé ?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet iederéén hééft pilletjes nodig, Braadslee. Niét zo projectéren.
Okquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Verloren geval, dit. Maar echt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jóúw gébrúik ván dé ' is wél héél érg óvérdrévén hé ?
Klinkt prima, gewoon rustig opbouwen ja. Later wellicht ook meer volume (sets/herhalingen).quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok![]()
Vandaag trouwens sinds lange tijd weer gesquat. Wel teleurstellend hoe laag je dan weer in gewicht moet gaan. Ook begonnen met glute bridge met gewichten. Leg nu zo'n ding van 10kg op m'n onderbuik en doe 3x10. Is dat wat samen met 3x10 squat? Omdat ik zo lang niks heb gedaan kon ik vrij weinig verder doen met gewichten, heb nog wat lunges gedaan zonder gewicht voor de afbouwing. Maar wil het dus weer gaan opbouwen en dan ook 2x10 beide benen lunges erbij gaan doen en daarna nog deadlifts erbij.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit nu al die filmpjes te kijken, ging stuk om deze.
Meer herhalingen ja? Ik dacht dat vooral gewichtsopbouw belangrijk was, ipv herhaling/sets?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Klinkt prima, gewoon rustig opbouwen ja. Later wellicht ook meer volume (sets/herhalingen).
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok![]()
Vandaag trouwens sinds lange tijd weer gesquat. Wel teleurstellend hoe laag je dan weer in gewicht moet gaan. Ook begonnen met glute bridge met gewichten. Leg nu zo'n ding van 10kg op m'n onderbuik en doe 3x10. Is dat wat samen met 3x10 squat? Omdat ik zo lang niks heb gedaan kon ik vrij weinig verder doen met gewichten, heb nog wat lunges gedaan zonder gewicht voor de afbouwing. Maar wil het dus weer gaan opbouwen en dan ook 2x10 beide benen lunges erbij gaan doen en daarna nog deadlifts erbij.
Allebei, hadden we het al eens over gehad geloof ik. Maar dat is nu toch nog niet van toepassing, gewoon doorgaan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Meer herhalingen ja? Ik dacht dat vooral gewichtsopbouw belangrijk was, ipv herhaling/sets?
Zo sexy is het niet hoor om te zienquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:11 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even ter illustratie voor een MI bij dwc, Veer die dit doet.
Oh is dat zoquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Allebei, hadden we het al eens over gehad geloof ik. Maar dat is nu toch nog niet van toepassing, gewoon doorgaan.
Lichtquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo sexy is het niet hoor om te zienEn er licht gewicht op m'n onderbuik. Icm rood aangelopen hoofd
Ohh alleen dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:03 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Zelfde geldt voor jou, dronken van je cocktails of high van je waterpijp, whatever.
Wooooooooooooooow wat heavy dezequote:
je hamstrings kunnen niet handelenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh is dat zoOk ja je merkt vanzelf ook wel wanneer je weer meer eruit moet halen om progress te krijgen denk ik. Eerst maar weer rustig inkomen idd. Merkte vooral met deadliften de laatste paar x dat ik ineens enorme pijn kreeg in de achterkant van mijn bovenbenen, heel vreemd. Dus durf dat nog niet helemaal aan met veel gewicht.
Thank you random citizenquote:
Haha, hoe moeilijk zat jij naar je monitor te staren?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kwartier later begrijp ik pas dat je neerpent wat zij schijnt te zeggen.
[ afbeelding ]
dwc pls.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kwartier later begrijp ik pas dat je neerpent wat zij schijnt te zeggen.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, hoe moeilijk zat jij naar je monitor te staren?
Wat is in hemelsnaam het verschil, behalve kleur panty en hoek?quote:
Die bestaat nie :Squote:Op woensdag 26 februari 2014 19:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
sorry hoor ;sss ben je handleiding kwijt ;s
Volgens mij niet, alleen is die gewoon uit een andere hoek. Ik vind ze echt bijna identiek, best lijp.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Postte CB die niet laatst al? Of leek die exact hetzelfde.
[..]
Die is ronder idd.
Die linker is volgens mij echt iets boller en voller, of de rechter ietsjes platter. Trippy shit iddquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Volgens mij niet, alleen is die gewoon uit een andere hoek. Ik vind ze echt bijna identiek, best lijp.
Verander je sig 's, trouwensquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Volgens mij niet, alleen is die gewoon uit een andere hoek. Ik vind ze echt bijna identiek, best lijp.
I couldn't care less.quote:
*zucht*quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:20 schreef VeerEli het volgende:
Maar over die asses; ik denk dat die linker alleen boller lijkt omdat je bij die linker die hele bilspleet duidelijk ziet, en bij die rechter niet door de waas van die panty.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is in hemelsnaam het verschil, behalve kleur panty en hoek?
quote:
Ik denk nog steeds dat het door de hoek komt en kleur pantyquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach kijk toch goed mens, links is gewoon boller dat zie je aan de overgang been-kont.
Hoe kunnen konten nou exact hetzelfde zijn suffie.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het door de hoek komt en kleur pantyGewoon gezichtsbedrog dit
Deze lijken toch vrij identiek in de panty. Misschien naakt verschillen zichtbaar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe kunnen konten nou exact hetzelfde zijn suffie.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Deze lijken toch vrij identiek in de panty. Misschien naakt verschillen zichtbaar.
Dat oor ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:30 schreef Modus het volgende:
US / Hoe zie je er nu uit? #129
[ afbeelding ]
Huurders van woningen betalen geen OZB. Voor panden die niet als woning gebruikt worden (zoals bedrijfspanden) betaalt u als huurder wel OZB.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
Krijg een OZB rekening van bijna 250 eurowtf ik huur dan hoef ik dit toch niet te betalen
Nee foutje is AFVquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huurders van woningen betalen geen OZB. Voor panden die niet als woning gebruikt worden (zoals bedrijfspanden) betaalt u als huurder wel OZB.
Haha, Mortaxx is kraker.
edit: Editter![]()
Crusty fucker.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huurders van woningen betalen geen OZB. Voor panden die niet als woning gebruikt worden (zoals bedrijfspanden) betaalt u als huurder wel OZB.
Haha, Mortaxx is kraker.
edit: Editter![]()
Gewoon niet betalen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:39 schreef Mortaxx het volgende:
GVD IK HEB 1 VUILNISZAK PER WEEK EN DAAR MOET IK 233,88 VOOR BETALEN
Hoezo zijn dat vaste bedragen? Hier betaal je gewoon naar wat je aan vuilnis wegtieft.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
Huishouden Bedrag
1 persoon ¤ 233,88
2 personen ¤ 262,92
3 personen of meer ¤ 287,64
Die prijzen. Dus tokkie/prachtmensen met alleen al 2 vuilniszakken luiers betalen een schijntje meer
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:39 schreef Mortaxx het volgende:
GVD IK HEB 1 VUILNISZAK PER WEEK EN DAAR MOET IK 233,88 VOOR BETALEN
Huh betalen voor afval?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
Huishouden Bedrag
1 persoon ¤ 233,88
2 personen ¤ 262,92
Die prijzen. Dus tokkie/prachtmensen met alleen al 2 vuilniszakken luiers betalen een schijntje meer
Ja ze komen iedere week je vuilnis wegen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo zijn dat vaste bedragen? Hier betaal je gewoon naar wat je aan vuilnis wegtieft.
De VOC-mentaliteit van tatta'squote:Italiaanse media hebben vrijdag gemeld dat er een akkoord is gesloten tussen de gemeente Napels en Nederlandse afvalcentrales over de verwerking van afval uit de Italiaanse stad bij bedrijven in Nederland.
Hihaho. Hoef je je niet op mij af te reagerenquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ze komen iedere week je vuilnis wegen?
Daar betaal je echt wel voor hoor, via gemeentebelastingen o.i.d. Nou ja, je ma dan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Geen 2 vuilniscontainers en 1 papiercontainer voor je deur hebben en 50 meter verderop 1 glasbak en 2 vuilniscontainers, gratis
Ja maar geen 233 euro of met zo'n pasje, gewoon belasting idd maar da's gewoon alles inbegrepen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar betaal je echt wel voor hoor, via gemeentebelastingen o.i.d. Nou ja, je ma dan.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hihaho. Hoef je je niet op mij af te reageren
We moeten onze zakken in zo'n ding smijten, en dat scan je met je pasje. Dat pasje registreert dus hoeveel zakken je in dat ding smijt.
Gratis bestaat niet. Of je bent bijstandsgezinquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Geen 2 vuilniscontainers en 1 papiercontainer voor je deur hebben en 50 meter verderop 1 glasbak en 2 vuilniscontainers, gratis
Niet 2x per week je afval bij je opgehaald wordenquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Ohja ik vergat die 50 meter de rechterkant op, ook 2 vuilcontainersquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet 2x per week je afval bij je opgehaald worden. Niet een glas-, papier-, plastic- en restafvalcontainer hebben bij 50 meter verder en glas-, papier-, en restafvalcontainer 50 meter de andere kant op
.
jupquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Postte CB die niet laatst al? Of leek die exact hetzelfde.
[..]
Die is ronder idd.
rechter is meer teardrop, zwaartekracht heeft er meer vat op. Ergo: minder spier, meer vetquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die linker is volgens mij echt iets boller en voller, of de rechter ietsjes platter. Trippy shit idd.
Ja precies, mensen met alleen een containerquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja ik vergat die 50 meter de rechterkant op, ook 2 vuilcontainersEn hier word ook de gedumpte trash opgehaald biatch. ( Lijkt me logisch.)
Noice, minder blazen werpt z'n vruchten afquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Trouwen, ik gooi het afval in een container in appartementencomplex en die wordt iedere week buiten gezet (door de schoonmaker)quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja precies, mensen met alleen een container. Beetje moeten lopen voor je afval zeker
.
mi gadoquote:
zag alleen de onderste helft.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen zonder Oscar in hun vuilnisbak.
[ afbeelding ]
Voel me gevleid, maar nee, thanksquote:
Mijn trappenhuis wordt elke week gedweild door de schoonmakerquote:ik gooi het afval in een container in appartementencomplex en die wordt iedere week buiten gezet (door de schoonmaker)
Hehequote:Op woensdag 26 februari 2014 21:58 schreef wise het volgende:
[..]
zag alleen de onderste helft.
Dacht dat het wiet in een grinder was
Hier de gang ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mijn trappenhuis wordt elke week gedweild door de schoonmaker![]()
.
Ingehuurde schoonmaker voor je huis of gewoon zo eentje die ingehuurd is door de gemeente? In dat eerste geval; fucking luie negers.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mijn trappenhuis wordt elke week gedweild door de schoonmaker![]()
.
Waarschijnlijk door de woningbouwvereniging. Waar je niets over te zeggen hebtquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ingehuurde schoonmaker voor je huis of gewoon zo eentje die ingehuurd is door de gemeente? In dat eerste geval; fucking luie negers.
Dit idd. En ik heb ook tuinmannen voor de huge ass gemeenschappelijke tuin, jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door de woningbouwvereniging.
Oh hier doen we het gewoon zelf hoor, 3 verdiepingen en iedere verdieping zorgt maar voor z'n eigen trapgedeelte. Beetje kut alleen voor m'n onderburen want daar lopen wij ook overheen hehehe.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door de woningbouwvereniging. Waar je niets over te zeggen hebt
Zelf doen? Dat zou hier niet werken. Mensen zijn al te lui om drie stappen te doen en hun reclamefolders in de vuilnisbak te gooien. Gewoon alles op de grond.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh hier doen we het gewoon zelf hoor, 3 verdiepingen en iedere verdieping zorgt maar voor z'n eigen trapgedeelte. Beetje kut alleen voor m'n onderburen want daar lopen wij ook overheen hehehe.
Geen brievenbus hebbenquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zelf doen? Dat zou hier niet werken. Mensen zijn al te lui om drie stappen te doen en hun reclamefolders in de vuilnisbak te gooien. Gewoon alles op de grond.
Ja in een appartementencomplex begrijp ik zo'n schoonmaker wel en dat dat niet werkt, gelukkig heb ik wel aardige buren die ook gewoon netjes de post gesorteerd bij elkaar legt onderaan de trap.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zelf doen? Dat zou hier niet werken. Mensen zijn al te lui om drie stappen te doen en hun reclamefolders in de vuilnisbak te gooien. Gewoon alles op de grond.
Ja zo'n brievenbus beneden he.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen brievenbus hebben.
[ afbeelding ]
Mwah blijft gewoon asociaal. Sowieso kkdomme mensen hier. Hangt beheerder een lijst op om uit te zoeken bij wie allemaal de intercom het niet doet. Schrijven mensen erop dat hun internet het niet doetquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja in een appartementencomplex begrijp ik zo'n schoonmaker wel en dat dat niet werkt, gelukkig heb ik wel aardige buren die ook gewoon netjes de post gesorteerd bij elkaar legt onderaan de trap.
Want de beheerder gaat ook echt even de providers bellen voor die mensenquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
Mwah blijft gewoon asociaal. Sowieso kkdomme mensen hier. Hangt beheerder een lijst op om uit te zoeken bij wie allemaal de intercom het niet doet. Schrijven mensen erop dat hun internet het niet doet
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
Mwah blijft gewoon asociaal. Sowieso kkdomme mensen hier. Hangt beheerder een lijst op om uit te zoeken bij wie allemaal de intercom het niet doet. Schrijven mensen erop dat hun internet het niet doet
Heb jij ondergrondse afvalcontainers?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
Huishouden Bedrag
1 persoon ¤ 233,88
2 personen ¤ 262,92
Alien vs predatorquote:
Neequote:Op woensdag 26 februari 2014 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij ondergrondse afvalcontainers?
Heb jij zo'n gleuf en dan ploft 'ie op de mat? Nooit begrepen, weg privacy + zekerheid dat iets is binnengekomen etc.quote:
Vroeger was alles beterquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:23 schreef Modus het volgende:
Hoe zou dit topic er uitzien als je naakt mocht posten. Sowieso was Nootmans dan een stuk productiever op zijn werk..
Nee iedereen gewoon eigen brievenbus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb jij zo'n gleuf en dan ploft 'ie op de mat? Nooit begrepen, weg privacy + zekerheid dat iets is binnengekomen etc.
[..]
Vroeger was alles beter.
Voorheen in mijn portiek wist ik precies wie alles op de grond tiefde, dus die kreeg alles retour in de brievenbus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lol, dan ben je wel echt een Tokkie als je dan nog je zooi gewoon op de vloer mietertquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee iedereen gewoon eigen brievenbus.
Ja, ze maken dus postvak open, wat ze niet nodig direct op de vloer. Beheerder heeft nu wel overal nee/nee stickers opgeplakt dus is sindsdien wel minder. Ze gooien geadresseerde shit ook gewoon op de vloer als het niet belangrijk isquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, dan ben je wel echt een Tokkie als je dan nog je zooi gewoon op de vloer mietert.
Gezellige bendequote:Op woensdag 26 februari 2014 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, ze maken dus postvak open, wat ze niet nodig direct op de vloer. Beheerder heeft nu wel overal nee/nee stickers opgeplakt dus is sindsdien wel minder. Ze gooien geadresseerde shit ook gewoon op de vloer als het niet belangrijk is
Heb ik ook, boeit dat nou. Gaat toch ook eerst langs het sorteercentrum en dan nog de postbode.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb jij zo'n gleuf en dan ploft 'ie op de mat? Nooit begrepen, weg privacy + zekerheid dat iets is binnengekomen etc.
Maar die mensen daar linken je naam en adres toch niet aan jou als persoonquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik ook, boeit dat nou. Gaat toch ook eerst langs het sorteercentrum en dan nog de postbode.
Zoals ik al zei heb ik erg aardige buren, tevens is mijn straat white assfuckquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar die mensen daar linken je naam en adres toch niet aan jou als persoon. En lijkt mij dat het hun ook geen flikker interesseert allemaal aangezien ze duizenden stukken per dag zien, met gluurburen is dat anders
. En die stelen eerder denk ik, het is tenslotte wel Amsterdam West in jouw geval
.
Jaja, in jouw geval is matpost wel oké dan, maar overall heb ik liever brievenbus met bak (?) dan enkel een gleufquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heb ik erg aardige buren, tevens is mijn straat white assfuck
Haha dWc is niet content met een gleuf, gayquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jaja, in jouw geval is matpost wel oké dan, maar overall heb ik liever brievenbus met bak (?) dan enkel een gleuf.
HAHA, contentquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha dWc is niet content met een gleuf, gay
zou ik ook doenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:00 schreef VeerEli het volgende:
US / Hoe zie je er nu uit? #129
Ook gewoon echt zo'n foto maken op ''commando'' en beledigd doen als je niet de reacties krijgt die je had gehoopt
stukjesquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nerd waarom ga je daar stuk om.
[..]
Nerd waarom ga je stuk om stukgaan
weet niet of ik durf te klikken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:17 schreef Snowbells het volgende:
Kom. http://curvefever.com/play2.php
Fok!, wachtwoord tong80
Is leuk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
weet niet of ik durf te klikken.
Eerst accountje aanmaken met je naam. Dan inloggen, die lijst op fok! klikken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bana Tollie Klabanus.
[..]
Naam + pass werkt niet hoor.
Teveel moeite.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eerst accountje aanmaken met je naam. Dan inloggen, die lijst op fok! klikken.
MMG YMCMBquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En waar stond MMCGYMBC dinges voor?
Dit.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Macho Met Grote Yoghurt Machine Cacao Butter Coloured..
Ja hij doet soms echt kak, vastlopen in het spelquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Domme kk site, verspringt weer naar guesst, laat me niet inloggen.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik zat echt mi kanki vol met een bolle pens, dat feel when je rustig alle lucht eruit ruft en je buik weer normaal inzakt.
Yep.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Nee bij Ricardo weet je altijd meteen dat het Ricardo is toch.
Ben legaalquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wil je dat hij de gevangenis in gaat ofzo, jailbait.
quote:
ik wil graag dat je me Jay noemt. En we zijn niet gay, we zijn levenspartnersquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bah nee zeker in Grid's smerigheid zitten.
wowquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]![]()
. Gay vriend van me heeft zijn hele ervaring daarmee in details verteld
Adora?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik sabbel toch niet op haar nootjes of wat
Echt enig.quote:
11. Zit te twijfelen of ik nu nog aflevering ga kijken of niet. Waar ben jij nu?quote:
Ga maar weg dan.quote:
Ohh jij kijkt ook, nice. Ik heb gisteren alles gedownload, begin morgen met checken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
11. Zit te twijfelen of ik nu nog aflevering ga kijken of niet. Waar ben jij nu?
10 van s2. 9 is echtquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
11. Zit te twijfelen of ik nu nog aflevering ga kijken of niet. Waar ben jij nu?
Oh lord.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
10 van s2. 9 is echtIk ga nog 1 kijken
Ja hele seizoen komt gewoon op netflixquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:02 schreef VeerEli het volgende:
Hoe zat dat eigenlijk met seizoen 2, kwam die in één keer tegelijk uit ofzo?
Het is geen gtstquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:03 schreef Gridlok het volgende:
hoorde dat 3 wel ok was, alleen was er in 4 niks omdat die ene dood ging, die later terug kwam in 10
Kan adblock jou niet blokkeren?quote:
:$ maakt niet uit hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:06 schreef Yiha het volgende:
kan niet quoten schatties, snap dat dan
Hoe kan dat dan? Heb ik echt nog nooit met een serie meegemaakt, dat ze gewoon in één keer een heel seizoen eruit gooienquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja hele seizoen komt gewoon op netflix
Netflix gaat met de tijd meequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Heb ik echt nog nooit met een serie meegemaakt, dat ze gewoon in één keer een heel seizoen eruit gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |