Omg zo jong nogquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Enise Merve Bircan (19), samen met Antonio Marcos van der Ploeg voortvluchtig na gewelddadige incidenten, is opgegroeid in Enschede en is van Turkse komaf. Zij heeft lang in de zuidwijk Wesselerbrink gewoond en bezocht basisschool Het Palet, de enige jenaplanschool.
Zij ging naar Stedelijk Lyceum Zuid en naar De Bougie, onderdeel van bijzonder onderwijs Het Schip. Op die middelbare school komt ze terecht als ze thuis ernstige problemen krijgt. Ze zou zijn mishandeld. Bekenden melden op internet dat ze zichzelf als puber sneed. Onduidelijk is hoe en waar zij haar huidige partner in crime heeft ontmoet.
Je kan de overstap naar de andere kant van de wet nog maken habibti.quote:
Je weet niet wat ik allemaal met mijn studie doe hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Je kan de overstap naar de andere kant van de wet nog maken habibti.
Zo magisch is die wereld toch nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mooie leeftijd om in te stappen in de magische wereld van ontucht en verduistering.
Was van m'n ex. En maakt me niet uit, het was zo ranzig dat ik het daarna gewoon echt geen 2e poging wilde geven.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:32 schreef krioro het volgende:
Dat van je vriend is misschien goor, maar dat geldt niet per se voor het zaad van anderen hè.
Je hebt je boyki niet eens een kans gegeven? So selfish, wie weet smaakt t zijne wel naar jus d'orangequote:
Hahahaha misschien als ik ooit eens dronken ben en skitta heb. Maar wordt tot nu toe zowat altijd afgewezen als ik seksen wil als ik drunk ben dus ja dan niet hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je hebt je boyki niet eens een kans gegeven? So selfish, wie weet smaakt t zijne wel naar jus d'orange
je moet ook niet sloppy drunk rakenquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha misschien als ik ooit eens dronken ben en skitta heb. Maar wordt tot nu toe zowat altijd afgewezen als ik seksen wil als ik drunk ben dus ja dan niet hoor
quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar wordt tot nu toe zowat altijd afgewezen als ik seksen wil als ik drunk ben dus ja dan niet hoor
Wie heeft het over sloppy drunk dan assholequote:Op woensdag 26 februari 2014 17:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je moet ook niet sloppy drunk rakenniks sexy aan een sloppy drunk chick
Kennelijk ben je zo drunk dat je niet meer sexy genoeg bent om gewiept te worden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wie heeft het over sloppy drunk dan asshole
Niet je sma aanranden/verkrachten als ze passed out isquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kennelijk ben je zo drunk dat je niet meer sexy genoeg bent om gewiept te worden.
Cunthole
Wat een aannames weer allemaal. Dat heeft er gelukkig helemaal niets mee te maken en ik ben nog steeds kki sexy als ik drunk ben honeyquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kennelijk ben je zo drunk dat je niet meer sexy genoeg bent om gewiept te worden.
Cunthole
Echt he wat een hommoquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet je sma aanranden/verkrachten als ze passed out is.
Niet jou hetzelfde overkomen als je passed out bent.
Ik ben zo skeer dat ik niet eens voorbij de Pewter City gym komquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet je sma aanranden/verkrachten als ze passed out is.
Niet jou hetzelfde overkomen als je passed out bent.
Waarom word je afgewezen dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat een aannames weer allemaal. Dat heeft er gelukkig helemaal niets mee te maken en ik ben nog steeds kki sexy als ik drunk ben honey
Twijfel srs om m'n Gameboy te pakken en opnieuw Pokémon Blue te gaan spelen nuquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben zo skeer dat ik niet eens voorbij de Pewter City gym kom
Omdat ik eigenlijk alleen drink als er daar fissa is of als we naar een fissa gaan. En dan vindt meneer het te gezellig met z'n vrienden en muziek daar en wil meneer niet even mee naar boven om te wippen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Waarom word je afgewezen dan? [ afbeelding ]
Even snel neuken tijdens fissaquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk alleen drink als er daar fissa is of als we naar een fissa gaan. En dan vindt meneer het te gezellig met z'n vrienden en muziek daar en wil meneer niet even mee naar boven om te wippen.
Tijdens fissa BIJ HEM THUIS of VOOR we naar een feestje gaan tijdens indrinken (= vaak ook kleine mini fissa daarquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Even snel neuken tijdens fissakan toch ook daarna
quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En dan vindt meneer het te gezellig met z'n vrienden en muziek daar en wil meneer niet even mee naar boven om te wippen.
Gewoon in de club ballen gekquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tijdens fissa BIJ HEM THUIS of VOOR we naar een feestje gaan tijdens indrinken (= vaak ook kleine mini fissa daar). Kan ook daarna? Ja joh tuurlijk, als we 7 uur 's ochtends thuis komen en m'n alcohol half wel half niet is uitgewerkt en ik de hele nacht heb staan dansen heb ik inderdaad écht nog zin om te ballen. Hou op man.
Neenquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gewoon in de club ballen gek
frigidequote:
gvd had gehoopt dat je weer zou happen maar je lijkt te leren. Ben trots op jequote:
Oh ik juist wel, horny as fuck van alcohol. Meestal is het de man die in slaap pleurt of niet presteert.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tijdens fissa BIJ HEM THUIS of VOOR we naar een feestje gaan tijdens indrinken (= vaak ook kleine mini fissa daar). Kan ook daarna? Ja joh tuurlijk, als we 7 uur 's ochtends thuis komen en m'n alcohol half wel half niet is uitgewerkt en ik de hele nacht heb staan dansen heb ik inderdaad écht nog zin om te ballen. Hou op man.
hehehequote:Op woensdag 26 februari 2014 17:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd had gehoopt dat je weer zou happen maar je lijkt te leren. Ben trots op je
Ja ik dus ook, daarom wil ik ook seksen. Maar niet pas 6 uur later ofzo, dan ben ik kapot en naar de klote man hou opquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik juist wel, horny as fuck van alcohol. Meestal is het de man die in slaap pleurt of niet presteert.
Oh enquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:40 schreef VeerEli het volgende:
M'n gevulde zoete aardappel... Het leek zo mooi... Je was zo mooi... Maar goor man verdomme
Ja de aardappel zelf. Voor het eerst in m'n leven is een recept van begin tot eind gewoon helemaal goed gegaan, zonder dat ik iets opfok. Maar die aardappel was gewoon nasty man, die smaak bah. Echt zonde, want had best dure shit gehaald ervoor. Doosje asperges, gamba's, cottage cheese en parmezaanse kaas enz. Mwhehhquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh enWat was er niet lekker aan? de aardappel zelf?
Zonde. Dan hoef ik het dus ook niet te proberen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja de aardappel zelf. Voor het eerst in m'n leven is een recept van begin tot eind gewoon helemaal goed gegaan, zonder dat ik iets opfok. Maar die aardappel was gewoon nasty man, die smaak bah. Echt zonde, want had best dure shit gehaald ervoor. Doosje asperges, gamba's, cottage cheese en parmezaanse kaas enz. Mwhehh
Naja ligt eraan. Mijn broer en m'n schoonzus vinden het allebei wel vet lekker. Is gewoon smaak, ik vond het niet te rammen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zonde. Dan hoef ik het dus ook niet te proberen.
De enige man die jou kan pleasen is Jack.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik juist wel, horny as fuck van alcohol. Meestal is het de man die in slaap pleurt of niet presteert.
Te rammenquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Naja ligt eraan. Mijn broer en m'n schoonzus vinden het allebei wel vet lekker. Is gewoon smaak, ik vond het niet te rammen.
Haha ja maar dan had ik ook eerst nog een gewone aardappel moeten gaan koken en shit. Had lang geduurd man, was de rest in tussentijd alweer afgekoeld of taai geworden (garnaaltjes) was teveel gedoe. Maar heb de helft van de garnalen, cottage cheese, asperges enz alles wat ik gebruikt heb bewaard. Volgende week dus nog een x maken, maar dan met normale aardappel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Te rammen.
Als ik er zoveel buit aan het gespendeerd zou ik het gewoon overlepelen naar een normale aardappel.
nicequote:
das lang geledenquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:05 schreef VeerEli het volgende:
Me nu maar volgestouwd met smarties. En nu spijt. Fml
quote:
Haha jaaaa lekkerrrrrrrrrrrr. Die buisjes heb ik net dus 2 van opgegeten. Maar ik at ze vroeger juist altijd uit die doosjesquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:07 schreef 2NutZ het volgende:
Smarties wow. Bestaan die nog? Vroegah had je vsn die kartonnen buisjes met smarties
quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Haha jaaaa lekkerrrrrrrrrrrr. Die buisjes heb ik net dus 2 van opgegeten. Maar ik at ze vroeger juist altijd uit die doosjes
ntm in wikkelen in druivenbladen en dan besprenkelen met olijfoliequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |