11. Zit te twijfelen of ik nu nog aflevering ga kijken of niet. Waar ben jij nu?quote:
Ga maar weg dan.quote:
Ohh jij kijkt ook, nice. Ik heb gisteren alles gedownload, begin morgen met checken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
11. Zit te twijfelen of ik nu nog aflevering ga kijken of niet. Waar ben jij nu?
10 van s2. 9 is echtquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
11. Zit te twijfelen of ik nu nog aflevering ga kijken of niet. Waar ben jij nu?
Oh lord.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
10 van s2. 9 is echtIk ga nog 1 kijken
Ja hele seizoen komt gewoon op netflixquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:02 schreef VeerEli het volgende:
Hoe zat dat eigenlijk met seizoen 2, kwam die in één keer tegelijk uit ofzo?
Het is geen gtstquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:03 schreef Gridlok het volgende:
hoorde dat 3 wel ok was, alleen was er in 4 niks omdat die ene dood ging, die later terug kwam in 10
Kan adblock jou niet blokkeren?quote:
:$ maakt niet uit hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:06 schreef Yiha het volgende:
kan niet quoten schatties, snap dat dan
Hoe kan dat dan? Heb ik echt nog nooit met een serie meegemaakt, dat ze gewoon in één keer een heel seizoen eruit gooienquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja hele seizoen komt gewoon op netflix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |