wat zegt ie allemaalquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij heeft ook een ban, maar blijkbaar geen DM ban. Gewoon opzouten met zo'n malloot toch. Hij DM't nu overigens nog steeds door. Die gozer zit letterlijk 24/7 te lurken in dit topic hoor. Dan ben je wel een sad cunt toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zon oranje vlaggetjequote:Op woensdag 26 februari 2014 19:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als braddie z'n rijbewijs haalt, zouden ze hem er een auto met zijwieltjes bij moeten doen als ik dat zo lees
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:08 schreef Chloroform het volgende:
Stootkussens aan de zijkanten van de auto.
Je bent rijinstructeur?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En ik moet een tegeltje hebben voor in de les auto waarin staat:
Meer initiatief en eerder kijken
Neequote:
Al enige indicatie wanneer je mag afrijden dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee
Voor mezelf, ik ben nog aan het lessen![]()
Goh, omdat ik een ban schijn te hebben in US.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:47 schreef VeerEli het volgende:
Wel grappig trouwens dat Braddie claimt niet meer dik te zijn, maar geen foto's meer post op FOK. Goh, toevallig wel hoor.
Ik heb mijn examen gepland voor 24 maart, maar had vandaag Tussentijdse toets, en instructeur en ikzelf vonden dat er nog wel lessen bij mochtenquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al enige indicatie wanneer je mag afrijden dan?
Tussentijdse toets is zo zonde van je geld.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb mijn examen gepland voor 24 maart, maar had vandaag Tussentijdse toets, en instructeur en ikzelf vonden dat er nog wel lessen bij mochten
Zat bij het pakket inquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tussentijdse toets is zo zonde van je geld.! Snap niet waarom mensen dat doet.
Oké. Nou, succes ermee verder.quote:
Je ging toch?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Goh, omdat ik een ban schijn te hebben in US.
Volgens mij zijn er nog best een hoop mensen hier die geen rijbewijs hebben nog.quote:
Geld uitgeven aan een stuk blikquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nog best een hoop mensen hier die geen rijbewijs hebben nog.
Uitspraak van een sloeber.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geld uitgeven aan een stuk blik
Dankuwelquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké. Nou, succes ermee verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |