En dan opeten?quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:10 schreef wise het volgende:
[..]
ntm in wikkelen in druivenbladen en dan besprenkelen met olijfolie
Ja die stumper Loppe valt me al sinds gisteren lastig, heb al zo'n 30 DM's ofzo van hem gekregen waar ik niet op reageerdequote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja die stumper Loppe valt me al sinds gisteren lastig, heb al zo'n 30 DM's ofzo van hem gekregen waar ik niet op reageerdeEn toen ik wel reageerde dat ie moest opkenkeren toen kwam er kort daarna een doodsbedreiging dus ik wil hem aangeven bij de FOK! politie heuheheehehe
kan me herinneren dat andere usersmatjes door hem zijn lastig gevallenquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja die stumper Loppe valt me al sinds gisteren lastig, heb al zo'n 30 DM's ofzo van hem gekregen waar ik niet op reageerdeEn toen ik wel reageerde dat ie moest opkenkeren toen kwam er kort daarna een doodsbedreiging dus ik wil hem aangeven bij de FOK! politie heuheheehehe
Hij heeft ook een ban, maar blijkbaar geen DM ban. Gewoon opzouten met zo'n malloot toch. Hij DM't nu overigens nog steeds door. Die gozer zit letterlijk 24/7 te lurken in dit topic hoor. Dan ben je wel een sad cunt tochquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kan me herinneren dat andere usersmatjes door hem zijn lastig gevallen
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:22 schreef Braddie het volgende:
Je kent het vast wel; verwacht je lekker te kunnen kakken, vernagel je daarmee je anus.
Was het ook nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:34 schreef VeerEli het volgende:
KLB / Te harde ontlasting
Dit kan toch niet serieus meer zijn he
Ja nu blokkeren dus, heb ik allang gedaan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij heeft ook een ban, maar blijkbaar geen DM ban. Gewoon opzouten met zo'n malloot toch. Hij DM't nu overigens nog steeds door. Die gozer zit letterlijk 24/7 te lurken in dit topic hoor. Dan ben je wel een sad cunt toch
Oh yeah right huhuh huhuhquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Was het ook niet
Een vriend van me moest even wat "Opzoeken" op de laptop, en heeft toen dit topic geopend.
Sowieso het woord vernagel
Een vriend jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Was het ook niet
Een vriend van me moest even wat "Opzoeken" op de laptop, en heeft toen dit topic geopend.
Niet nodig, heeft een DM ban hehequote:Op woensdag 26 februari 2014 18:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nu blokkeren dus, heb ik allang gedaan.
Hij heeft hier ook een accountquote:
Die ook het begrip ''klacht'' en ''antiklacht'' zomaar kent. Hmmhhmmmquote:
Hij heeft hier ook een account.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die ook het begrip ''klacht'' en ''antiklacht'' zomaar kent. Hmmhhmmm
Jaaaa hoooor.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij heeft hier ook een accountAlleen stond ik blijkbaar nog ingelogd, en hij vond het grappig om dit geintje bij me uit te halen.
Komen ze eindelijk met je chillen, flikken ze zoietsquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij heeft hier ook een accountAlleen stond ik blijkbaar nog ingelogd, en hij vond het grappig om dit geintje bij me uit te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |