Haha ja hoor Braddie we geloven je hoor haha sowieso maak je niet dik hoorquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Komen ze eindelijk met je chillen, flikken ze zoiets.
Kk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ja hoor Braddie we geloven je hoor haha sowieso maak je niet dik hoor
HAHA SNAP JE MAAK JE NIET DIK XD XD XD DAT AKN NIET WANT DAT BEN JE AL WHUAHAHAHA XD
Goed van je om weer een opmerking richting mijn buik te plaatsen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAHA SNAP JE MAAK JE NIET DIK XD XD XD DAT AKN NIET WANT DAT BEN JE AL WHUAHAHAHA XD
2 computers ja? rip je hond omdat geen geld voor dierenartsquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Toevallig wel ja.
Als je 2 computers hebt en je hebt op allebei Fok! ingelogd, dan is dat niet zo moeilijk
Buik? Wie heeft het over je buik? Alsof dat het enige is dat dik is, zou wel gunstig zijn hequote:Op woensdag 26 februari 2014 18:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Goed van je om weer een opmerking richting mijn buik te plaatsen.
Is ook niet zo moeilijk natuurlijk want die is zóóó groot
HIHIHAHAHOHO
Vet grappig emo14.gifquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
2 computers ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
2 computers ja? rip je hond omdat geen geld voor dierenarts
Komt er een vriend bij je chillen, ga je allebei achter een computer zitten om te fokken. Mi gado I can'tquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
2 computers ja? rip je hond omdat geen geld voor dierenarts
quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Buik? Wie heeft het over je buik? Alsof dat het enige is dat dik is, zou wel gunstig zijn he![]()
I rest my case.quote:HAHA SNAP JE MAAK JE NIET DIK XD XD XD DAT AKN NIET WANT DAT BEN JE AL WHUAHAHAHA XD
en je hond de dood.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
2 computers ja.
Ken je dat fenomeen? Ouders?.
Ik een computer, mijn moeder een laptop.
Nee, dat gebeurde niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Komt er een vriend bij je chillen, ga je allebei achter een computer zitten om te fokken. Mi gado I can't
Want alleen een buik kan dik zijn? Mensenlief, zo'n groot hoofd en dan nog zit er alleen maar lucht in XDquote:
Grappig ja, hihi haha hoho huehuehuehuehuehuehuehe etc etc etcquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Want alleen een buik kan dik zijn? Mensenlief, zo'n groot hoofd en dan nog zit er alleen maar lucht in XD
Tuurlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurde niet.
Hij moest een virusscanner installeren voor mijn moeder (Want digibeet) En terwijl dat gebeurde heeft hij even op FOK! rond gehangen
Goed, bedankt voor het vermaak. Je kunt weer gaan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Grappig ja, hihi haha hoho huehuehuehuehuehuehuehe etc etc etc
Dat doe ik graag, gaan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Goed, bedankt voor het vermaak. Je kunt weer gaan.
Je gr gr gebruik is iets too much. Het ligt er net te dik bovenop. SNAP JE, TE DIK XD XD HAUAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat doe ik graag, gaan.
Heel veel plezier nog in de KLB SC, en ik ben blij dat ik u van dienst heb kunnen zijn met mijn aanwezigheid.
GR GR.
Gezellig.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Laat ik deze SC maar eens opleuken met mijn aanwezigheid
Jaaquote:
wat zegt ie allemaalquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij heeft ook een ban, maar blijkbaar geen DM ban. Gewoon opzouten met zo'n malloot toch. Hij DM't nu overigens nog steeds door. Die gozer zit letterlijk 24/7 te lurken in dit topic hoor. Dan ben je wel een sad cunt toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zon oranje vlaggetjequote:Op woensdag 26 februari 2014 19:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als braddie z'n rijbewijs haalt, zouden ze hem er een auto met zijwieltjes bij moeten doen als ik dat zo lees
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:08 schreef Chloroform het volgende:
Stootkussens aan de zijkanten van de auto.
Je bent rijinstructeur?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En ik moet een tegeltje hebben voor in de les auto waarin staat:
Meer initiatief en eerder kijken
Neequote:
Al enige indicatie wanneer je mag afrijden dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee
Voor mezelf, ik ben nog aan het lessen![]()
Goh, omdat ik een ban schijn te hebben in US.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:47 schreef VeerEli het volgende:
Wel grappig trouwens dat Braddie claimt niet meer dik te zijn, maar geen foto's meer post op FOK. Goh, toevallig wel hoor.
Ik heb mijn examen gepland voor 24 maart, maar had vandaag Tussentijdse toets, en instructeur en ikzelf vonden dat er nog wel lessen bij mochtenquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al enige indicatie wanneer je mag afrijden dan?
Tussentijdse toets is zo zonde van je geld.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb mijn examen gepland voor 24 maart, maar had vandaag Tussentijdse toets, en instructeur en ikzelf vonden dat er nog wel lessen bij mochten
Zat bij het pakket inquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tussentijdse toets is zo zonde van je geld.! Snap niet waarom mensen dat doet.
Oké. Nou, succes ermee verder.quote:
Je ging toch?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Goh, omdat ik een ban schijn te hebben in US.
Volgens mij zijn er nog best een hoop mensen hier die geen rijbewijs hebben nog.quote:
Geld uitgeven aan een stuk blikquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nog best een hoop mensen hier die geen rijbewijs hebben nog.
Uitspraak van een sloeber.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geld uitgeven aan een stuk blik
Dankuwelquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké. Nou, succes ermee verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |