Gewoon niet betalen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:39 schreef Mortaxx het volgende:
GVD IK HEB 1 VUILNISZAK PER WEEK EN DAAR MOET IK 233,88 VOOR BETALEN
Hoezo zijn dat vaste bedragen? Hier betaal je gewoon naar wat je aan vuilnis wegtieft.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
Huishouden Bedrag
1 persoon ¤ 233,88
2 personen ¤ 262,92
3 personen of meer ¤ 287,64
Die prijzen. Dus tokkie/prachtmensen met alleen al 2 vuilniszakken luiers betalen een schijntje meer
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:39 schreef Mortaxx het volgende:
GVD IK HEB 1 VUILNISZAK PER WEEK EN DAAR MOET IK 233,88 VOOR BETALEN
Huh betalen voor afval?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
Huishouden Bedrag
1 persoon ¤ 233,88
2 personen ¤ 262,92
3 personen of meer ¤ 287,64
Die prijzen. Dus tokkie/prachtmensen met alleen al 2 vuilniszakken luiers betalen een schijntje meer
Ja ze komen iedere week je vuilnis wegen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo zijn dat vaste bedragen? Hier betaal je gewoon naar wat je aan vuilnis wegtieft.
De VOC-mentaliteit van tatta'squote:Italiaanse media hebben vrijdag gemeld dat er een akkoord is gesloten tussen de gemeente Napels en Nederlandse afvalcentrales over de verwerking van afval uit de Italiaanse stad bij bedrijven in Nederland.
Hihaho. Hoef je je niet op mij af te reagerenquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ze komen iedere week je vuilnis wegen?
Daar betaal je echt wel voor hoor, via gemeentebelastingen o.i.d. Nou ja, je ma dan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Geen 2 vuilniscontainers en 1 papiercontainer voor je deur hebben en 50 meter verderop 1 glasbak en 2 vuilniscontainers, gratis
Ja maar geen 233 euro of met zo'n pasje, gewoon belasting idd maar da's gewoon alles inbegrepen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar betaal je echt wel voor hoor, via gemeentebelastingen o.i.d. Nou ja, je ma dan.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hihaho. Hoef je je niet op mij af te reageren
We moeten onze zakken in zo'n ding smijten, en dat scan je met je pasje. Dat pasje registreert dus hoeveel zakken je in dat ding smijt.
Gratis bestaat niet. Of je bent bijstandsgezinquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Geen 2 vuilniscontainers en 1 papiercontainer voor je deur hebben en 50 meter verderop 1 glasbak en 2 vuilniscontainers, gratis
Niet 2x per week je afval bij je opgehaald wordenquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Ohja ik vergat die 50 meter de rechterkant op, ook 2 vuilcontainersquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet 2x per week je afval bij je opgehaald worden. Niet een glas-, papier-, plastic- en restafvalcontainer hebben bij 50 meter verder en glas-, papier-, en restafvalcontainer 50 meter de andere kant op
.
jupquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Postte CB die niet laatst al? Of leek die exact hetzelfde.
[..]
Die is ronder idd.
rechter is meer teardrop, zwaartekracht heeft er meer vat op. Ergo: minder spier, meer vetquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die linker is volgens mij echt iets boller en voller, of de rechter ietsjes platter. Trippy shit idd.
Ja precies, mensen met alleen een containerquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja ik vergat die 50 meter de rechterkant op, ook 2 vuilcontainersEn hier word ook de gedumpte trash opgehaald biatch. ( Lijkt me logisch.)
Noice, minder blazen werpt z'n vruchten afquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Trouwen, ik gooi het afval in een container in appartementencomplex en die wordt iedere week buiten gezet (door de schoonmaker)quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja precies, mensen met alleen een container. Beetje moeten lopen voor je afval zeker
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |