Volgens mij niet, alleen is die gewoon uit een andere hoek. Ik vind ze echt bijna identiek, best lijp.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Postte CB die niet laatst al? Of leek die exact hetzelfde.
[..]
Die is ronder idd.
Die linker is volgens mij echt iets boller en voller, of de rechter ietsjes platter. Trippy shit iddquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Volgens mij niet, alleen is die gewoon uit een andere hoek. Ik vind ze echt bijna identiek, best lijp.
Verander je sig 's, trouwensquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Volgens mij niet, alleen is die gewoon uit een andere hoek. Ik vind ze echt bijna identiek, best lijp.
I couldn't care less.quote:
*zucht*quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:20 schreef VeerEli het volgende:
Maar over die asses; ik denk dat die linker alleen boller lijkt omdat je bij die linker die hele bilspleet duidelijk ziet, en bij die rechter niet door de waas van die panty.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is in hemelsnaam het verschil, behalve kleur panty en hoek?
quote:
Ik denk nog steeds dat het door de hoek komt en kleur pantyquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach kijk toch goed mens, links is gewoon boller dat zie je aan de overgang been-kont.
Hoe kunnen konten nou exact hetzelfde zijn suffie.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het door de hoek komt en kleur pantyGewoon gezichtsbedrog dit
Deze lijken toch vrij identiek in de panty. Misschien naakt verschillen zichtbaar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe kunnen konten nou exact hetzelfde zijn suffie.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Deze lijken toch vrij identiek in de panty. Misschien naakt verschillen zichtbaar.
Dat oor ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:30 schreef Modus het volgende:
US / Hoe zie je er nu uit? #129
[ afbeelding ]
Huurders van woningen betalen geen OZB. Voor panden die niet als woning gebruikt worden (zoals bedrijfspanden) betaalt u als huurder wel OZB.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
Krijg een OZB rekening van bijna 250 eurowtf ik huur dan hoef ik dit toch niet te betalen
Nee foutje is AFVquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huurders van woningen betalen geen OZB. Voor panden die niet als woning gebruikt worden (zoals bedrijfspanden) betaalt u als huurder wel OZB.
Haha, Mortaxx is kraker.
edit: Editter![]()
Crusty fucker.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huurders van woningen betalen geen OZB. Voor panden die niet als woning gebruikt worden (zoals bedrijfspanden) betaalt u als huurder wel OZB.
Haha, Mortaxx is kraker.
edit: Editter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |