He verdikkie nou. SNAP JE, DIKKIE XD XD XD HUAHAHAHAquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
True.
Maar ik ga hier geen foto posten.
Ik post pas een foto als m`n ban in US voorbij is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
US Sexy en Kotsendquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Lmfao, ik besef ineens dat er ook gewoon mensen zijn die "" serieus gebruiken
.
Dat er nog mensen zijn die Lmfao echt gebruikenquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
In vervolg mag je bést wel een pilletje innemen voordat je op FOK! komt posten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
He verdikkie nou. SNAP JE, DIKKIE XD XD XD HUAHAHAHA
Hoe is het met je stoelgang?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat er nog mensen zijn die Lmfao echt gebruiken
Hjb Peter Griffin' lookin' ass nigga.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zit nu al die filmpjes te kijken, ging stuk om deze.quote:
Niet iederéén hééft pilletjes nodig, Braadslee. Niét zo projectéren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
In vervolg mag je bést wel een pilletje innemen voordat je op FOK! komt posten.
Braadslee?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet iederéén hééft pilletjes nodig, Braadslee. Niét zo projectéren.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hjb Peter Griffin' lookin' ass nigga.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
Diabeethovenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Braadslee?Reminds me of Diabeethoven
![]()
![]()
.
DM me als je ergens half kotsend op een bank ligt bij een feestje en geil bent.quote:
Zelfde geldt voor jou, dronken van je cocktails of high van je waterpijp, whatever.quote:
En haar Bubba even niet oplet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:03 schreef krioro het volgende:
[..]
DM me als je ergens half kotsend op een bank ligt bij een feestje en geil bent.
Lmfao @ mensen die dat niet doen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Peter Griffin' lookin' ass nigga.
quote:
LMFAOOOOOOOOOquote:
Jóúw gébrúik ván dé ' is wél héél érg óvérdrévén hé ?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet iederéén hééft pilletjes nodig, Braadslee. Niét zo projectéren.
Okquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:03 schreef krioro het volgende:
[..]
DM me als je ergens half kotsend op een bank ligt bij een feestje en geil bent.
Verloren geval, dit. Maar echt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jóúw gébrúik ván dé ' is wél héél érg óvérdrévén hé ?
Klinkt prima, gewoon rustig opbouwen ja. Later wellicht ook meer volume (sets/herhalingen).quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok![]()
Vandaag trouwens sinds lange tijd weer gesquat. Wel teleurstellend hoe laag je dan weer in gewicht moet gaan. Ook begonnen met glute bridge met gewichten. Leg nu zo'n ding van 10kg op m'n onderbuik en doe 3x10. Is dat wat samen met 3x10 squat? Omdat ik zo lang niks heb gedaan kon ik vrij weinig verder doen met gewichten, heb nog wat lunges gedaan zonder gewicht voor de afbouwing. Maar wil het dus weer gaan opbouwen en dan ook 2x10 beide benen lunges erbij gaan doen en daarna nog deadlifts erbij.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit nu al die filmpjes te kijken, ging stuk om deze.
Meer herhalingen ja? Ik dacht dat vooral gewichtsopbouw belangrijk was, ipv herhaling/sets?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Klinkt prima, gewoon rustig opbouwen ja. Later wellicht ook meer volume (sets/herhalingen).
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok![]()
Vandaag trouwens sinds lange tijd weer gesquat. Wel teleurstellend hoe laag je dan weer in gewicht moet gaan. Ook begonnen met glute bridge met gewichten. Leg nu zo'n ding van 10kg op m'n onderbuik en doe 3x10. Is dat wat samen met 3x10 squat? Omdat ik zo lang niks heb gedaan kon ik vrij weinig verder doen met gewichten, heb nog wat lunges gedaan zonder gewicht voor de afbouwing. Maar wil het dus weer gaan opbouwen en dan ook 2x10 beide benen lunges erbij gaan doen en daarna nog deadlifts erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |