SPOILER: Uitslag Vancouver 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag WK Afstanden 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag OKTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door GGMM op 18-02-2014 15:55:21 ]![]()
Merk?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:54 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik heb hier paprika ribbel chips, wie wilt?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Raak ik weer in de war.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Sven valt neem ik een jaar lang een Ajax ui.![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Lekk0r!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:54 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik heb hier paprika ribbel chips, wie wilt?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Hup
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Sven gaat gewoon over de lijn. Met een centimeter ofzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Sven valt neem ik een jaar lang een Ajax ui.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Vinden wij ook van jullie modkunsten![]()
![]()
Originele TT
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik schakel net in en ik zie een zwaar teleurgestelde schaatser in beeld.. what happend? Hij is gewoon boos op zichzelf of?Your beauty never ever scared me.![]()
Bergsma DQ?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Iedereen elkaar naapen met dat DSQ.
Géén kloon van tvlxd!![]()
En die vietnamees dan? Ze hebben het nu allemaal over Swings, Maar kan die chinees niet harder dan bob dan?![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:54 schreef Szura het volgende:
[..]
![]()
quote:Luisteren is kennelijk ook een kunst.quote:
Hij stelde dat een vierde plek of een diskwalificatie hem niks boeide.![]()
Goed zo, daarna het eten op het vuur zetten hèquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik ook toevallig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:54 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik heb hier paprika ribbel chips, wie wilt?![]()
Het interesseert me geen fuck (meer)quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:54 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik heb hier paprika ribbel chips, wie wilt?![]()
Je kan overdrijvenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Sven valt neem ik een jaar lang een Ajax ui.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
En daarom gewoon via de TV kijken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
gvd
waarom heb ik hier last van
help![]()
Tuurlijk joh. Ik heb restjes bamie en nasiquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Goed zo, daarna het eten op het vuur zetten hè![]()
![]()
ho, wat deediedaarnou[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Praat eens normaal.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:54 schreef Szura het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Sven valt neem ik een jaar lang een Ajax ui.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
NOS Stream faalt
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Dit moment
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
zitten niet allemaal thuis van onze uitkering te levenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:55 schreef Infection het volgende:
[..]
En daarom gewoon via de TV kijken.![]()
Omdat de NOS te weinig bandbreedte heeft ingekocht. Tip: Schaf even een goedkoop VPN abonnementje aan (kan in een minuut) en dan naar de ARD/ZDF kijken. Hebben een prima stream.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
gvd
help![]()
Die Chinees was een one hit wonderquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:55 schreef muzas het volgende:
En die vietnamees dan? Ze hebben het nu allemaal over Swings, Maar kan die chinees niet harder dan bob dan?
-XOXO-![]()
Lekker hoempapa. En dan nu de boerenkool en iedereen aan 't Nederwiedewiet.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Oh donder op met je wissel faal.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Is het nu afgelopen waar eindigde bart swings, ik weet niets van schaatsen, hebbebn we nog kans op een medailleIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Als Kramer weer fout wisselt neem ik een maand lang een Bob de Jong UI[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vakantie heet zoiets.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
zitten niet allemaal thuis van onze uitkering te leven![]()
Altijd als het drukker wordt.....quote:
Je kan npo.nl/live nog proberen, maar denk niet dat die het beter doet![]()
Geen 5?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:56 schreef Szura het volgende:
Drie Bobs voor dit filmpje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]graag op anoniem![]()
Even quoten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Kramer weer fout wisselt neem ik een maand lang een Bob de Jong UIYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Sven heeft wel wat gemist in 2010.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb Sven nog niet gemist zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou het allermooiste in mijn leven zijn. Ooit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Kramer weer fout wisselt neem ik een maand lang een Bob de Jong UI![]()
Precies. Toch mooi de beste NL-er op de 10 km in Vancouver.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het leverde Bob iig wel een mooie bronzen plak op.![]()
Het enige relevante in schaatsen is dat de schaatspakken capuchons hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is het nu afgelopen waar eindigde bart swings, ik weet niets van schaatsen, hebbebn we nog kans op een medaille<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Maar wat was er nou met die Bob?Hij heeft gewoon niet snel genoeg geschaatst? Of is hij gevallen ofzo
Your beauty never ever scared me.![]()
Heb er dit toernooi nog niet eerder last van gehadquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Altijd als het drukker wordt.....
Je kan npo.nl/live nog proberen, maar denk niet dat die het beter doet
Medaljuh in 't kinderlokkuh ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is het nu afgelopen waar eindigde bart swings, ik weet niets van schaatsen, hebbebn we nog kans op een medailleBaat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Een baas voor je post.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:56 schreef Szura het volgende:
Drie Bobs voor dit filmpje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sven heeft wel wat gemist in 2010.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
gvd
helptwitter:NOS twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 15:44:54Jullie verbreken het kijkersrecord op onze schaatsstream. Daardoor is die niet voor iedereen goed beschikbaar http://t.co/CjZ4AVpkpU #OS2014 reageer retweet
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Z'n stoppels zaten in de war.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:57 schreef Amarantha het volgende:
Maar wat was er nou met die Bob?Hij heeft gewoon niet snel genoeg geschaatst? Of is hij gevallen ofzo
![]()
jezus waar kan ik deftig schaatsen volgen, op nederland 1 zenden ze nu een interview uitIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Enige moment dat ik keek via de stream ( 500 mannen) faalde het ook hardquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Heb er dit toernooi nog niet eerder last van gehad![]()
Kijk dan op een andere zender.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Echt NOS. Tieft op met je kutitems.
Simpel.![]()
Dus bart swings geen medailleIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Is dweilpauze..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
jezus waar kan ik deftig schaatsen volgen, op nederland 1 zenden ze nu een interview uitOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Sporza zometeenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
jezus waar kan ik deftig schaatsen volgen, op nederland 1 zenden ze nu een interview uit<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
In een hotel?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
jezus waar kan ik deftig schaatsen volgen, op nederland 1 zenden ze nu een interview uit![]()
Druk hier opeensCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
wat zijn de kansen van bart swings?quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Die Swiebels van Belgie is echt zo'n slungel. Tante Sidonia.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Dan maar niet kijken en volgen via het topic.. falen van de NOS weerOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
en coachen met een stok en zonnebrilquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:59 schreef Caland het volgende:
En dat terwijl honden helemaal niet op de schaatsbaan mogengekke coach.
![]()
Hoe kan een schaatsgrootheid als Kramer eigenlijk nog geen Olympische medaille op zijn 27ste hebben op de 10km afstand?
haha![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Als ze nu niet automatisch de stream starten als je waar dan ook op de NOS site komt, zal al een stuk schelen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:58 schreef donroyco het volgende:
[..]twitter:NOS twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 15:44:54Jullie verbreken het kijkersrecord op onze schaatsstream. Daardoor is die niet voor iedereen goed beschikbaar http://t.co/CjZ4AVpkpU #OS2014 reageer retweet
![]()
Gewoon blijven vernieuwenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:59 schreef Bombvis het volgende:
Dan maar niet kijken en volgen via het topic.. falen van de NOS weerYour beauty never ever scared me.![]()
Leuk Stijn, bijna geloofwaardig weerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is deze nobody weggelopen uit GTST of zo'n andere flutserie?![]()
![]()
Dit blijft ook mooi:quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Superbeelden had daar toen een leuk filmpje over.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
NOS ligt nu waarschijnlijk schreeuwend en huilend door elkaar, aaagh, we stellen mensen teleurquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:00 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hij kan zo mee doen met de vrouwen 500m
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Oh ja, was Fixed vergeten te neer te zettenquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Nogmaals, waarom denkt heel Nederland dat zowel Kemkers als Kramer geen 10 kilometer meer heeft gereden sinds Vancouver. Al die schijtlol![]()
![]()
Erben die alles bij elkaar schreeuwt op de Belg<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
1.2.3. heb je altijd, behalve wanneer er maar 2 meedoenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
Een 1.2.3. zou mooi zijn, boeit me niet zoveel welke sporter er wint. Wie wint wint. Enzo.
crap in = crap out![]()
Kippenvelquote:![]()
Wat?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:01 schreef Remzz het volgende:
Nogmaals, waarom denkt heel Nederland dat zowel Kemkers als Kramer geen 10 kilometer meer heeft gereden sinds Vancouver. Al die schijtlol![]()
Nou was dat allang bekend, maar ik moet t toch weer kwijt: Wat een ontzettende zeikstraal is die Bert Maalderink toch.![]()
Bart swings wat doej nuIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Die Kemkers is toch veel te oud om een 10km te schaatsen joh.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:01 schreef Remzz het volgende:
Nogmaals, waarom denkt heel Nederland dat zowel Kemkers als Kramer geen 10 kilometer meer heeft gereden sinds Vancouver. Al die schijtlolVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Iets met OS ofzoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:01 schreef Remzz het volgende:
Nogmaals, waarom denkt heel Nederland dat zowel Kemkers als Kramer geen 10 kilometer meer heeft gereden sinds Vancouver. Al die schijtlolOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Wat een debiel die Erben.quote:![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:02 schreef silverhill het volgende:
Nou was dat allang bekend, maar ik moet t toch weer kwijt: Wat een ontzettende zeikstraal is die Bert Maalderink toch.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
iddquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:02 schreef BasEnAad het volgende:
Wat kan die NOS zuigen zeg. Hoepel nou eens op met die wissel.![]()
![]()
Vrij sneu ook ja oa van de NOS om hier maar over door te blijven gaanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:01 schreef Remzz het volgende:
Kleintje Pils.Zo slecht dat het toch grappig wordt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Niets mis met Erbentje, is toch mooi manquote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kemkers reed zijn laatste 10km in 1990?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:01 schreef Remzz het volgende:
Voetje over de lijn dit dat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:02 schreef Typisch het volgende:
zou wel leuk zijn als er weer zoiets gaat gebeuren![]()
Als alle Belgische topwielrenners zich omdopen tot top schaatsers dan heeft nederland straks geen enkel medaille meerIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Lekker stoken bij de NOS
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Dan maar via de BBC kijken. Wat ik mij afvraag, waarom zend de BBC schaatsen uit?Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Ik heb echt een hekel aan die debiel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niets mis met Erbentje, is toch mooi man![]()
ik kom net onlinequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach jezus heb jij het live topic ook gevonden![]()
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Wat ik mij afvraag, waarom schrijf je zendt als zendquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef Bombvis het volgende:
Dan maar via de BBC kijken. Wat ik mij afvraag, waarom zend de BBC schaatsen uit?![]()
Ectoquote:
Eddie de Eagle wordt op de NOS uitgezonden he.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef Bombvis het volgende:
Dan maar via de BBC kijken. Wat ik mij afvraag, waarom zend de BBC schaatsen uit?![]()
Dat gestook van de NOS hequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof Kemkers en Kramer het nog dagelijks over die race moeten hebben![]()
![]()
.
![]()
![]()
Ja kom op zeg. Alsof er weldenkende mensen buiten de olympische spelen naar schaatsen gaan kijken. Toch logisch dat ze erover doorgaan.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat vraag ik mij ook af, dat is gefaal van mijn kantquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:04 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag, waarom schrijf je zendt als zendOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Haal nou eerst maar eens 1 medaille, menneke.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als alle Belgische topwielrenners zich omdopen tot top schaatsers dan heeft nederland straks geen enkel medaille meerBaat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Alle NLse topschaatsers gaan dan wielrennen om daar alle medailles op te halen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als alle Belgische topwielrenners zich omdopen tot top schaatsers dan heeft nederland straks geen enkel medaille meer<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Op welke BBC en is daar een stream van?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef Bombvis het volgende:
Dan maar via de BBC kijken. Wat ik mij afvraag, waarom zend de BBC schaatsen uit?crap in = crap out![]()
ik weigerquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik snap je post nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als alle Belgische topwielrenners zich omdopen tot top schaatsers dan heeft nederland straks geen enkel medaille meerVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
NOS stream is terug
Degene die vorig jaar hier tijdens het WK ook hebben gereden zijn tussen de 9 en 12 seconden sneller nu tijdens de OS.
Swings moet 12 seconden sneller dan vorig jaar om de tijd van Bob te verbeteren.![]()
Met Dr. Ibarguren als coach?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als alle Belgische topwielrenners zich omdopen tot top schaatsers dan heeft nederland straks geen enkel medaille meer![]()
In zijn bovenbenenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:04 schreef Travel. het volgende:
[..]
Lol, waar zijn zijn borstspieren?
-XOXO-![]()
Dan moeten ze wel heel goed om 'dopen'quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als alle Belgische topwielrenners zich omdopen tot top schaatsers dan heeft nederland straks geen enkel medaille meer
xD![]()
Nou even die Belg in de vernieling rijden graag
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Heeft er de laatste 3 jaar eigenlijk ooit géén Nederland gewonnen op een wedstrijd over 10k?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: