Dat vraag ik mij ook af, dat is gefaal van mijn kantquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:04 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag, waarom schrijf je zendt als zend
Haal nou eerst maar eens 1 medaille, menneke.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als alle Belgische topwielrenners zich omdopen tot top schaatsers dan heeft nederland straks geen enkel medaille meer
Alle NLse topschaatsers gaan dan wielrennen om daar alle medailles op te halen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als alle Belgische topwielrenners zich omdopen tot top schaatsers dan heeft nederland straks geen enkel medaille meer
Op welke BBC en is daar een stream van?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef Bombvis het volgende:
Dan maar via de BBC kijken. Wat ik mij afvraag, waarom zend de BBC schaatsen uit?
ik weigerquote:
Ik snap je post nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met Dr. Ibarguren als coach?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
In zijn bovenbenenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:04 schreef Travel. het volgende:
[..]
Lol, waar zijn zijn borstspieren?
Dan moeten ze wel heel goed om 'dopen'quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |