abonnement Unibet Coolblue
pi_136901486
Stelletje dronken lui die vieren dat Nederland 1, 2 en 3 wordt terwijl Kramer gewoon goud wou winnen. Logisch dat je niet vrolijk van wordt als je daar tussen moet gaan staan. Je bent topsporter om te willen winnen.
pi_136901615
Interview Kramer na de uitreiking:

"Het lijkt me logisch dat ik niet als een polonaise het HHH in loop na een zilveren medaille waar je voor goud gaat en degene die dat niet snappen, snappen niet wat de intentie van topsport is en dat zal zo zijn voor alle atleten die met de absolute wil om te winnen aan de start staan"

edit: was ook al ergens anders geplaatst zie ik :@
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:21:54 #53
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_136901633
vorige week zaterdag op het 5k podium keek Bergsma ook behoorlijk zuur met z'n brons. Wat vond Bob daar eigenlijk van..

Goed interview met Sven net :)
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_136901701
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:21 schreef M90 het volgende:
Interview Kramer na de uitreiking:

"Het lijkt me logisch dat ik niet als een polonaise het HHH in loop na een zilveren medaille waar je voor goud gaat en degene die dat niet snappen, snappen niet wat de intentie van topsport is en dat zal zo zijn voor alle atleten die met de absolute wil om te winnen aan de start staan"

edit: was ook al ergens anders geplaatst zie ik :@
_O_
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:33:21 #55
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_136902069
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind het toch opvallend dat er niemand in slaagt om zijn olympische titel op de 10 km te prolongeren.

Toen Romme in Nagano van een andere planeet kwam, dachten we dat-ie dat in Salt Lake City dunnetjes over zou doen. Maar toen hadden we Uytdehaage die daar barrières slechtte, maar zich vier jaar later niet eens plaatste.

In Turijn was het nu of nooit voor Bob de Jong, omdat duidelijk was dat met Sven Kramer een nieuwe grootheid eraan kwam. Maar Kramer wist nooit de Olympische 10.000 naar zijn hand te zetten. De hamvraag is nu: flikt Bergsma het over vier jaar weer?

Namen als Schenk, Koss en Heiden heb ik niet meegenomen in dit overzichtje. Schaatscarrières duurden door het gebrek aan commercie toen sowieso korter.
Romme was in het pre-Olympische seizoen toen nog wel buitenaards kan ik me herinneren.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_136902088
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:33 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Romme was in het pre-Olympische seizoen toen nog wel buitenaards kan ik me herinneren.
Maar in SLC ineens niet meer.
pi_136908940
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:21 schreef M90 het volgende:
Interview Kramer na de uitreiking:

"Het lijkt me logisch dat ik niet als een polonaise het HHH in loop na een zilveren medaille waar je voor goud gaat en degene die dat niet snappen, snappen niet wat de intentie van topsport is en dat zal zo zijn voor alle atleten die met de absolute wil om te winnen aan de start staan"

edit: was ook al ergens anders geplaatst zie ik :@
Ik lees net op het AD dat zowel Bergsma als De Jong vonden dat Kramer de sfeer verpeste, maar dan hebben ze het dus inderdaad niet begrepen... en waarom focussen ze zich niet gewoon op zichzelf... als ik daar een feestje te vieren heb zal het me echt aan mijn reet roesten dat er iemand naast me staat die er begrijpelijkerwijs geen zin in heeft omdat je net van hem hebt gewonnen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_136913061
Er bestaat nogal een verschil tussen als een strontchagrijn op het podium staan en de polonaise lopen. Gewoon normaal doen was blijkbaar al lastig.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_136913666
Als Kramer echt last van zijn rug had gehad, dan lijkt het me logisch als hij dat voor de race al had aangegeven.. ik geloof er niet veel van eerlijk gezegd.
pi_136914062
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Als Kramer echt last van zijn rug had gehad, dan lijkt het me logisch als hij dat voor de race al had aangegeven.. ik geloof er niet veel van eerlijk gezegd.
De staf wist het ook. En als je dat dan van te voren verteld aan de pers, dan begint iedereen er over te zeiken. Ik kan begrijpen dat iedereen zijn mond er over hield om de druk nog niet hoger te laten worden dan het al was.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_136914120
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:16 schreef hole1988 het volgende:

[..]

De staf wist het ook. En als je dat dan van te voren verteld aan de pers, dan begint iedereen er over te zeiken. Ik kan begrijpen dat iedereen zijn mond er over hield om de druk nog niet hoger te laten worden dan het al was.
Dan wordt de druk juist minder want de verwachtingen zijn dan lager.
pi_136914159
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:57 schreef marcodej het volgende:
Er bestaat nogal een verschil tussen als een strontchagrijn op het podium staan en de polonaise lopen. Gewoon normaal doen was blijkbaar al lastig.
Dan had Peter Heerschop maar niet van die good feel vragen moeten stellen. En Sven draait er niet om heen en geeft gewoon eerlijk antwoord.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_136914302
Ook een kwestie van de concurrentie niet wijzer maken dan ze al zijn
pi_136922709
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:43 schreef TheVulture het volgende:

Ik lees net op het AD dat zowel Bergsma als De Jong vonden dat Kramer de sfeer verpeste, maar dan hebben ze het dus inderdaad niet begrepen... en waarom focussen ze zich niet gewoon op zichzelf... als ik daar een feestje te vieren heb zal het me echt aan mijn reet roesten dat er iemand naast me staat die er begrijpelijkerwijs geen zin in heeft omdat je net van hem hebt gewonnen
Nee, wat ik associaal vind is dat iemand daar men een uitgestreken smoel gaat staan terwijl mensen tijd en moeite nemen je toch toe te juichen voor de medaille die je toch hebt behaalt. Daarbij behaalt een collega van je wel goud en dan ga jij ongeacht je eigen verlies doelbewust daar zo staan en vervolgens zijn feestje bederven? Tiefstraal dan op Kramer want dan laat je zien dat je een egoistische droplol eerste klas bent die het adagium gebruikt."Als ik geen plezier heb,heeft niemand plezier. " :r

Nam een voorbeeld aan Wust die ook voor goud ging maar toch zich vermande en blij was met zilver.
Of kom je nu zeggen: "zo ben ik niet?" }:|
pi_136922851
quote:
15s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:18 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Nee, wat ik associaal vind is dat iemand daar men een uitgestreken smoel gaat staan terwijl mensen tijd en moeite nemen je toch toe te juichen voor de medaille die je toch hebt behaalt. Daarbij behaalt een collega van je wel goud en dan ga jij ongeacht je eigen verlies doelbewust daar zo staan en vervolgens zijn feestje bederven? Tiefstraal dan op Kramer want dan laat je zien dat je een egoistische droplol eerste klas bent die het adagium gebruikt."Als ik geen plezier heb,heeft niemand plezier. " :r

Nam een voorbeeld aan Wust die ook voor goud ging maar toch zich vermande en blij was met zilver.
Of kom je nu zeggen: "zo ben ik niet?" }:|
Ze moeten wat mij betreft dat HHH niet verplicht stellen. Als je niet wilt, kom je gewoon niet. Vooral niet met tegenzin daar heengaan, zou ik zeggen.
  Redactie Sport donderdag 20 februari 2014 @ 11:23:30 #66
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_136922876
quote:
15s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:18 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Nee, wat ik associaal vind is dat iemand daar men een uitgestreken smoel gaat staan terwijl mensen tijd en moeite nemen je toch toe te juichen voor de medaille die je toch hebt behaalt. Daarbij behaalt een collega van je wel goud en dan ga jij ongeacht je eigen verlies doelbewust daar zo staan en vervolgens zijn feestje bederven? Tiefstraal dan op Kramer want dan laat je zien dat je een egoistische droplol eerste klas bent die het adagium gebruikt."Als ik geen plezier heb,heeft niemand plezier. " :r

Nam een voorbeeld aan Wust die ook voor goud ging maar toch zich vermande en blij was met zilver.
Of kom je nu zeggen: "zo ben ik niet?" }:|
Denk om je hart he. Tsjongejonge.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_136923853
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:22 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Ze moeten wat mij betreft dat HHH niet verplicht stellen. Als je niet wilt, kom je gewoon niet. Vooral niet met tegenzin daar heengaan, zou ik zeggen.
Wat ik uit een interview met Kramer begreep zitten aan bezoek HHH sponsor belangen vast. Dus vrees dat het een verplicht nummertje blijft.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_137005723
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 26 februari 2014 @ 10:35:01 #69
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_137153550
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:34 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Maar in SLC ineens niet meer.
http://books.google.nl/bo(...)0romme%20epo&f=false

Bert Wagendorp brengt het verval van Romme in verband met opspoorbaarheid van EPO.

Hans Vandeweghe noemde twee dagen geleden het jaar 2001 als waterscheiding.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')