Maar als het zo verwacht was he, waarom liep Anema dan als een dronken idiote clown over het terrein te juichen daar? Als ik winst zou verwachten, zou ik ietsje minder hysterisch zijn denk ikquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:22 schreef roos85 het volgende:
Nog een artikel waarin Anema respectvol over Kramer praat:
[..]
Dat was meer omdat hij al 4 jaar wachtte op de dag van gister, iedereen dacht dat hij zou winnen. Dan is het wel logisch dat er camera's op hem staan vind ikquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:02 schreef Brillendoosje het volgende:
Pff, die Duitse media ja. Nederland moet en zal falen want ja we zijn zo goed nu he:') Dus falende Sven moet even overduidelijk in beeld.
Stomme Duitser die Bob ook niet even voor liet trouwens, sportief hoor.
De regel is dat de schaatser die ingehaald wordt gewoon zijn baan moet houden en de snellere schaatser er gewoon omheen moet rijden. Zei Bob de Jong vanochtend nog op 538quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:02 schreef Brillendoosje het volgende:
Stomme Duitser die Bob ook niet even voor liet trouwens, sportief hoor.
Anema is Anama ofzoquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar als het zo verwacht was he, waarom liep Anema dan als een dronken idiote clown over het terrein te juichen daar? Als ik winst zou verwachten, zou ik ietsje minder hysterisch zijn denk ik
Dat is niet het gedrag van Kramer, maar dat van de media.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:32 schreef Versegeren het volgende:
Ik vind het wel jammer dat het goud van Bergsma nu totaal ondersneeuwt vanwege het gedrag van Kramer.
Idd, Kramer is een sportman en leeft al 4 jaar naar deze rit toe. Hij mag best chaggie zijn over zijn prestatie en dat die een blessure krijgt voor de 10km. Dat heel zuur Nederland dat niet vind kunnen en de media daar lekker op inhakt is niet de schuld van Kramerquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is niet het gedrag van Kramer, maar dat van de media.
Dit dus... het gaat al 24 uur over de nederlaag van Sven bij de NOS, niet over de winst van Jorritquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is niet het gedrag van Kramer, maar dat van de media.
Echt schandalig vind ik datquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus... het gaat al 24 uur over de nederlaag van Sven bij de NOS, niet over de winst van Jorrit
kwart voor zes.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:28 schreef superworm het volgende:
Hoe laat is de medailleceremonie vanavond?
twitter:michielmoerdijk twitterde op woensdag 19-02-2014 om 18:38:32Die rugklachten van @SvenKramer86 komen dus door val van kinderschommel (cc @DonaldDuckNL) #goofymomentje http://t.co/0yfuXV1guH reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |