Niets mis met Erbentje, is toch mooi manquote:
Kemkers reed zijn laatste 10km in 1990?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:01 schreef Remzz het volgende:
Nogmaals, waarom denkt heel Nederland dat zowel Kemkers als Kramer geen 10 kilometer meer heeft gereden sinds Vancouver. Al die schijtlol
Voetje over de lijn dit dat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:02 schreef Typisch het volgende:
zou wel leuk zijn als er weer zoiets gaat gebeuren
Ik heb echt een hekel aan die debiel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niets mis met Erbentje, is toch mooi man
ik kom net onlinequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach jezus heb jij het live topic ook gevonden![]()
Wat ik mij afvraag, waarom schrijf je zendt als zendquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef Bombvis het volgende:
Dan maar via de BBC kijken. Wat ik mij afvraag, waarom zend de BBC schaatsen uit?
Ectoquote:
Eddie de Eagle wordt op de NOS uitgezonden he.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef Bombvis het volgende:
Dan maar via de BBC kijken. Wat ik mij afvraag, waarom zend de BBC schaatsen uit?
Dat gestook van de NOS hequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof Kemkers en Kramer het nog dagelijks over die race moeten hebben![]()
![]()
.
Dat vraag ik mij ook af, dat is gefaal van mijn kantquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:04 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag, waarom schrijf je zendt als zend
Haal nou eerst maar eens 1 medaille, menneke.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als alle Belgische topwielrenners zich omdopen tot top schaatsers dan heeft nederland straks geen enkel medaille meer
Alle NLse topschaatsers gaan dan wielrennen om daar alle medailles op te halen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als alle Belgische topwielrenners zich omdopen tot top schaatsers dan heeft nederland straks geen enkel medaille meer
Op welke BBC en is daar een stream van?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef Bombvis het volgende:
ik weigerquote:
Ik snap je post nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met Dr. Ibarguren als coach?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
In zijn bovenbenenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:04 schreef Travel. het volgende:
[..]
Lol, waar zijn zijn borstspieren?
Dan moeten ze wel heel goed om 'dopen'quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat schuift het?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oh, kun je die van mij meteen ook ff doen.
Belgische topwielrenners?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:
Er valt niets aan te snappen. In de trant van: als alle Nederlandse schaatsers gaan voetballen wordt Brazilië geen wereldkampioen meerquote:
Ze zullen niet over 1 nacht "ijs" gaanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel heel goed om 'dopen'
xD
Bij het Noors kampioenschapquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft er de laatste 3 jaar eigenlijk ooit géén Nederland gewonnen op een wedstrijd over 10k?
Nee, ze hebben de kwaliteit naar beneden gegooid. 144p dit datquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zometeen is ie weer weg gok ik
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:05 schreef muzas het volgende:
Swings moet vallen en die lee gewoon met een loempiakar voor dat stadion gaan staan.
Alleen Skobrev en Bokko tijdens EK en WK allround in 2011quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft er de laatste 3 jaar eigenlijk ooit géén Nederland gewonnen op een wedstrijd over 10k?
Misschien zal de 'wissel' van wielrennen naar schaatsen wel verkeerd uitpakken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze zullen niet over 1 nacht "ijs" gaan
HAHAHAHA
Thanks!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:05 schreef Kowloon het volgende:
Rondetijden en vergelijking met de rit van Bob:
http://live.schaatsen.nl/live
Jij hebt echt een hekel aan kinderen hèquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:07 schreef KingRoland het volgende:
Dit ga ik later aan mijn kinderen vertellen.
Als je die tenminste krijgtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:07 schreef KingRoland het volgende:
Whehe, en die zijn nu juist gevlucht.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Alleen Skobrev en Bokko tijdens EK en WK allround in 2011
Moet gewoon n keer goed in z'n reet gen**kt worden door Verweijquote:
Hier spreekt een wijs man.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik probeer het geeneens meer Alors. Meer Verweij voor ons denk ik dan maar
quote:
Het spook van Vancouver maakt plaats voor het mirakel van Sotsji.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:07 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hekel aan kinderen hè
Om van sport te kunnen wisselen heb je ook wel een goede trainer nodig. Kemkers maar niet nemen HAHAquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze zullen niet over 1 nacht "ijs" gaan
HAHAHAHA
16:23 denk ikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:08 schreef Pandaplint het volgende:
Hoe laat moet kramer? Onderweg naar huis zonder radio
Kwartiertjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:08 schreef Pandaplint het volgende:
Over een minuut of 13 à 14quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:08 schreef Pandaplint het volgende:
Volgende rit, dus over 13 minuten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:08 schreef Pandaplint het volgende:
De winnende rit ga je nu al missen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:08 schreef Pandaplint het volgende:
Gras is groenquote:
1000 meterquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
wat is verschil tussen laagland en hoogland baan?
De hoogte.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Luchtdichtheidquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
De 1 gaat linksom, de ander rechtsom.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laagland vriest vanaf onder. Hoogland van boven.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op een hooglandbaan schaats je naar beneden, dus ben je sneller.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laagland = Zuid-Afrika, hoogland = Nederlandquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een hooglandbaan ligt ver boven zeeniveau, zoals in Salt Lake City (1400m hoogte), Calgary (1100m) en Collalbo (ehm, hoog). Dan is de luchtdruk lager, want door de hoogte past er minder lucht bovenop het land en dus drukt de lucht minder: lage luchtdruk, ik dacht iets van 880 millibar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Drie lettersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sporza blokkeert Nederland meestal, doen ze ook met wielrennen namelijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:10 schreef Onnoman het volgende:
Haha, doet er eindelijk een belg mee.. doet de belgische stream het niet
http://www.sporza.be/cm/sporza/Sotsji/Sotsji_Live
Maar goed.. kan ook zijn dat er een country check op zit
OMGquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kan de spanning niet aan en vergrijp mij aan een bastognekoek
Zo zo dit is gedurfdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Swings, die kent u nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:11 schreef KingRoland het volgende:
Wat zou Mart Smeets hiervan zeggen?
#YOLOquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die zou Bob de Jong even vertellen waar het mis ging.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:11 schreef KingRoland het volgende:
Wat zou Mart Smeets hiervan zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |