Niets mis met Erbentje, is toch mooi manquote:
Kemkers reed zijn laatste 10km in 1990?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:01 schreef Remzz het volgende:
Nogmaals, waarom denkt heel Nederland dat zowel Kemkers als Kramer geen 10 kilometer meer heeft gereden sinds Vancouver. Al die schijtlol
Voetje over de lijn dit dat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:02 schreef Typisch het volgende:
zou wel leuk zijn als er weer zoiets gaat gebeuren
Ik heb echt een hekel aan die debiel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niets mis met Erbentje, is toch mooi man
ik kom net onlinequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach jezus heb jij het live topic ook gevonden![]()
Wat ik mij afvraag, waarom schrijf je zendt als zendquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef Bombvis het volgende:
Dan maar via de BBC kijken. Wat ik mij afvraag, waarom zend de BBC schaatsen uit?
Ectoquote:
Eddie de Eagle wordt op de NOS uitgezonden he.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef Bombvis het volgende:
Dan maar via de BBC kijken. Wat ik mij afvraag, waarom zend de BBC schaatsen uit?
Dat gestook van de NOS hequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof Kemkers en Kramer het nog dagelijks over die race moeten hebben![]()
![]()
.
Dat vraag ik mij ook af, dat is gefaal van mijn kantquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:04 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag, waarom schrijf je zendt als zend
Haal nou eerst maar eens 1 medaille, menneke.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als alle Belgische topwielrenners zich omdopen tot top schaatsers dan heeft nederland straks geen enkel medaille meer
Alle NLse topschaatsers gaan dan wielrennen om daar alle medailles op te halen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als alle Belgische topwielrenners zich omdopen tot top schaatsers dan heeft nederland straks geen enkel medaille meer
Op welke BBC en is daar een stream van?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef Bombvis het volgende:
ik weigerquote:
Ik snap je post nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met Dr. Ibarguren als coach?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
In zijn bovenbenenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:04 schreef Travel. het volgende:
[..]
Lol, waar zijn zijn borstspieren?
Dan moeten ze wel heel goed om 'dopen'quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat schuift het?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oh, kun je die van mij meteen ook ff doen.
Belgische topwielrenners?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:
Er valt niets aan te snappen. In de trant van: als alle Nederlandse schaatsers gaan voetballen wordt Brazilië geen wereldkampioen meerquote:
Ze zullen niet over 1 nacht "ijs" gaanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel heel goed om 'dopen'
xD
Bij het Noors kampioenschapquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft er de laatste 3 jaar eigenlijk ooit géén Nederland gewonnen op een wedstrijd over 10k?
Nee, ze hebben de kwaliteit naar beneden gegooid. 144p dit datquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zometeen is ie weer weg gok ik
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:05 schreef muzas het volgende:
Swings moet vallen en die lee gewoon met een loempiakar voor dat stadion gaan staan.
Alleen Skobrev en Bokko tijdens EK en WK allround in 2011quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft er de laatste 3 jaar eigenlijk ooit géén Nederland gewonnen op een wedstrijd over 10k?
Misschien zal de 'wissel' van wielrennen naar schaatsen wel verkeerd uitpakken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze zullen niet over 1 nacht "ijs" gaan
HAHAHAHA
Thanks!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:05 schreef Kowloon het volgende:
Rondetijden en vergelijking met de rit van Bob:
http://live.schaatsen.nl/live
Jij hebt echt een hekel aan kinderen hèquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:07 schreef KingRoland het volgende:
Dit ga ik later aan mijn kinderen vertellen.
Als je die tenminste krijgtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:07 schreef KingRoland het volgende:
Dit ga ik later aan mijn kinderen vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |