Niets mis met Erbentje, is toch mooi manquote:
Kemkers reed zijn laatste 10km in 1990?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:01 schreef Remzz het volgende:
Nogmaals, waarom denkt heel Nederland dat zowel Kemkers als Kramer geen 10 kilometer meer heeft gereden sinds Vancouver. Al die schijtlol
Voetje over de lijn dit dat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:02 schreef Typisch het volgende:
zou wel leuk zijn als er weer zoiets gaat gebeuren
Ik heb echt een hekel aan die debiel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niets mis met Erbentje, is toch mooi man
ik kom net onlinequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach jezus heb jij het live topic ook gevonden![]()
Wat ik mij afvraag, waarom schrijf je zendt als zendquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef Bombvis het volgende:
Dan maar via de BBC kijken. Wat ik mij afvraag, waarom zend de BBC schaatsen uit?
Ectoquote:
Eddie de Eagle wordt op de NOS uitgezonden he.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef Bombvis het volgende:
Dan maar via de BBC kijken. Wat ik mij afvraag, waarom zend de BBC schaatsen uit?
Dat gestook van de NOS hequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof Kemkers en Kramer het nog dagelijks over die race moeten hebben![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |