wat zijn de kansen van bart swings?quote:
en coachen met een stok en zonnebrilquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:59 schreef Caland het volgende:
En dat terwijl honden helemaal niet op de schaatsbaan mogen
quote:
Als ze nu niet automatisch de stream starten als je waar dan ook op de NOS site komt, zal al een stuk schelen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:58 schreef donroyco het volgende:
[..]twitter:NOS twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 15:44:54Jullie verbreken het kijkersrecord op onze schaatsstream. Daardoor is die niet voor iedereen goed beschikbaar http://t.co/CjZ4AVpkpU #OS2014 reageer retweet
Gewoon blijven vernieuwenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:59 schreef Bombvis het volgende:
Dan maar niet kijken en volgen via het topic.. falen van de NOS weer
Leuk Stijn, bijna geloofwaardig weerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is deze nobody weggelopen uit GTST of zo'n andere flutserie?
Dit blijft ook mooi:quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Superbeelden had daar toen een leuk filmpje over.
NOS ligt nu waarschijnlijk schreeuwend en huilend door elkaar, aaagh, we stellen mensen teleurquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:00 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hij kan zo mee doen met de vrouwen 500m
Oh ja, was Fixed vergeten te neer te zettenquote:
1.2.3. heb je altijd, behalve wanneer er maar 2 meedoenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
Een 1.2.3. zou mooi zijn, boeit me niet zoveel welke sporter er wint. Wie wint wint. Enzo.
Kippenvelquote:
Wat?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:01 schreef Remzz het volgende:
Nogmaals, waarom denkt heel Nederland dat zowel Kemkers als Kramer geen 10 kilometer meer heeft gereden sinds Vancouver. Al die schijtlol
Die Kemkers is toch veel te oud om een 10km te schaatsen joh.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:01 schreef Remzz het volgende:
Nogmaals, waarom denkt heel Nederland dat zowel Kemkers als Kramer geen 10 kilometer meer heeft gereden sinds Vancouver. Al die schijtlol
Iets met OS ofzoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:01 schreef Remzz het volgende:
Wat een debiel die Erben.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:02 schreef silverhill het volgende:
Nou was dat allang bekend, maar ik moet t toch weer kwijt: Wat een ontzettende zeikstraal is die Bert Maalderink toch.
iddquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:02 schreef BasEnAad het volgende:
Wat kan die NOS zuigen zeg. Hoepel nou eens op met die wissel.
Vrij sneu ook ja oa van de NOS om hier maar over door te blijven gaanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:01 schreef Remzz het volgende:
Niets mis met Erbentje, is toch mooi manquote:
Kemkers reed zijn laatste 10km in 1990?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:01 schreef Remzz het volgende:
Voetje over de lijn dit dat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:02 schreef Typisch het volgende:
zou wel leuk zijn als er weer zoiets gaat gebeuren
Ik heb echt een hekel aan die debiel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niets mis met Erbentje, is toch mooi man
ik kom net onlinequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach jezus heb jij het live topic ook gevonden![]()
Wat ik mij afvraag, waarom schrijf je zendt als zendquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef Bombvis het volgende:
Dan maar via de BBC kijken. Wat ik mij afvraag, waarom zend de BBC schaatsen uit?
Ectoquote:
Eddie de Eagle wordt op de NOS uitgezonden he.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef Bombvis het volgende:
Dan maar via de BBC kijken. Wat ik mij afvraag, waarom zend de BBC schaatsen uit?
Dat gestook van de NOS hequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof Kemkers en Kramer het nog dagelijks over die race moeten hebben![]()
![]()
.
Dat vraag ik mij ook af, dat is gefaal van mijn kantquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:04 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag, waarom schrijf je zendt als zend
Haal nou eerst maar eens 1 medaille, menneke.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als alle Belgische topwielrenners zich omdopen tot top schaatsers dan heeft nederland straks geen enkel medaille meer
Alle NLse topschaatsers gaan dan wielrennen om daar alle medailles op te halen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als alle Belgische topwielrenners zich omdopen tot top schaatsers dan heeft nederland straks geen enkel medaille meer
Op welke BBC en is daar een stream van?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef Bombvis het volgende:
ik weigerquote:
Ik snap je post nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met Dr. Ibarguren als coach?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
In zijn bovenbenenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:04 schreef Travel. het volgende:
[..]
Lol, waar zijn zijn borstspieren?
Dan moeten ze wel heel goed om 'dopen'quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |