SPOILER: Uitslag Vancouver 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag WK Afstanden 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag OKTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door GGMM op 18-02-2014 15:55:21 ]![]()
Merk?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:54 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik heb hier paprika ribbel chips, wie wilt?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Raak ik weer in de war.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Sven valt neem ik een jaar lang een Ajax ui.![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Lekk0r!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:54 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik heb hier paprika ribbel chips, wie wilt?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Hup
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Sven gaat gewoon over de lijn. Met een centimeter ofzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Sven valt neem ik een jaar lang een Ajax ui.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Vinden wij ook van jullie modkunsten![]()
![]()
Originele TT
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik schakel net in en ik zie een zwaar teleurgestelde schaatser in beeld.. what happend? Hij is gewoon boos op zichzelf of?Your beauty never ever scared me.![]()
Bergsma DQ?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Iedereen elkaar naapen met dat DSQ.
Géén kloon van tvlxd!![]()
En die vietnamees dan? Ze hebben het nu allemaal over Swings, Maar kan die chinees niet harder dan bob dan?![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Vinden wij ook van jullie modkunsten![]()
![]()
quote:Luisteren is kennelijk ook een kunst.quote:
Hij stelde dat een vierde plek of een diskwalificatie hem niks boeide.![]()
Goed zo, daarna het eten op het vuur zetten hèquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik ook toevallig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:54 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik heb hier paprika ribbel chips, wie wilt?![]()
Het interesseert me geen fuck (meer)quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:54 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik heb hier paprika ribbel chips, wie wilt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |