SPOILER: Uitslag Vancouver 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag WK Afstanden 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag OKTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door GGMM op 18-02-2014 15:41:25 ]![]()
Achter de Duitser![]()
![]()
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij hebt voorspeld dat België geen medaille gaat halen bij Nostradamus?Lee ver ja.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
32.2
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Bob haalt de blauwe lijn in.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
De Duitser gaat hem neerhalen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
EROMHEEN
Ik kijk naar ARD (stream) en daar stellen ze dat De Jong al 1,5 keer de aarde rond heeft geschaatst in zijn carrière.![]()
![]()
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOSOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Goede toevoeging aan de OP KnutOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Als Kramer dit overkomt, dat ie moet inhalen, raakt ie helemaal van het padjeLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Er is toch wel een livestream op nos.nl?Ik kan niks vinden.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Wat slecht<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Waardeloze rit, dit kan niet eigenlijkOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Bob klapt over Baumgaertner heen. Daar is dan, waarde dames en heren, Baumgaertner. De hele kin onder het snot. Rijdt hier als een stoelpoot. Het is een grote eer.![]()
Hij heeft de trein naar het oosten definitief gemist.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:40 schreef MrBadGuy het volgende:
De Duitser gaat richting een rondje 40-45.![]()
Swings moet waarschijnlijk wel een PR rijden om Bob te verslaan. Of Bob moet niet eens aan 13:08 komen.Gereden in Heerenveen, dus niet onmogelijk.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Echt niet, die deed minder metersquote:
JAAAA GOUD VOOR BOB DAT KAN NIET MEER FOUT!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
"Knap van De Jong"
"Hij gaat hier de snelste tijd neerzetten"
"Maar of het genoeg is"
Dijkstra, denk nou eens na.![]()
Het was precies zo'n rit als 4 jaar geleden, toen was het ook niet goed maar kreeg hij met geluk nog die plak...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor mij de koningsafstand van deze Spelen. de 10km
Een ultiem gevecht tussen Sven Kramer, Jorrit Bergsma en Bob de Jong.
Kramer is gebrand op revanche na zijn verkeerde wissel 4 jaar geleden.
Geen Skobrev, Bokko, Pedersen, Nielsen en Contin.
Maandag loting, laatste 2 ritten gaan tussen Kramer, Bergsma, Lee en Swings, waarbij de Nederlanders niet tegen elkaar kunnen worden geloot.SPOILER: Uitslag Vancouver 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag WK Afstanden 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je vergeet Lee toe te voegen Knut, dat had ik van jou niet verwacht.SPOILER: Uitslag OKTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Slechtste 10km in jaren van Bob.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Nu Bergsma die zich kapot gaat rijden op een debiel schema van Anema straks...
Jack does it in real time...![]()
http://nos.nl/os2014/?bekijkStream=sNED1-1392270942-0quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:40 schreef Federer-fan het volgende:
![]()
*medaillequote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:41 schreef TheVulture het volgende:
Het was precies zo'n rit als 4 jaar geleden, toen was het ook niet goed maar kreeg hij met geluk nog die plak...![]()
Ach, het kan niet allemaal top zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Graag gedaanIk kon geen foto van scarlett in schaatspak vinden helaas.
Mwoah, dat wordt nog lastig.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
en dan wisselt Kramer fout en pakt Swings goudquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:41 schreef DeeBee het volgende:
Nu Bergsma die zich kapot gaat rijden op een debiel schema van Anema straks...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jij bent best slecht in zoeken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:40 schreef Federer-fan het volgende:
![]()
Je weet nooit, misschien gaat het wel dooien straks.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:41 schreef Nober het volgende:
"Knap van De Jong"
"Hij gaat hier de snelste tijd neerzetten"
"Maar of het genoeg is"
Dijkstra, denk nou eens na.![]()
Nog steeds mogelijk, die Lee overtuigde ook niet op de 5km.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:41 schreef MrBadGuy het volgende:
Jammer, geen 1-2-3 voor Nederland, dan maar een 1-2 voor FrieslandYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Nou moet hij die Duitser nog even met z'n smoel op het ijs tyfen.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Frieslandquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:41 schreef MrBadGuy het volgende:
Jammer, geen 1-2-3 voor Nederland, dan maar een 1-2 voor Friesland. Almere is het schaatshart van nederland.
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij bent best slecht in zoeken.![]()
![]()
Waardeloze rit, als hij hier een medaille mee wint zijn die anderen wel erg slecht.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mooie shorttrackactie met dat inhalen.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik distantieer mezelf van jou.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Let eens op je taalgebruik. je bent niet thuis, viswijf.![]()
Swings kan naar brons als hij in de buurt van Bergsma blijft, staan ze ineens in het medailleklassement na 16 jaar.![]()
Met al die topschaatsers in Almerequote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Friesland. Almere is het schaatshart van nederland.
![]()
![]()
OP wijzigenquote:
De Belg meent dat Swings brons al gewonnen heeft.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Lekker belangrijkquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Veel succes.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik distantieer mezelf van jou.![]()
Meedoen is belangrijker dan winnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:42 schreef KingRoland het volgende:
Jongens kom op het is maar een spelletje![]()
![]()
Hoe Bart Swings looptIs hij van de mannen?
Wel als Scarlett er in staatquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Boeiend, als het nou Doutzen Kroes uit Friesland was had je een punt. Scarlett bitch hoeft niemand te zien.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij haalt scarlett uit de OPOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel lekker, als 37-jarige zo'n mof op een rondje zetten.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Bob weet zelf ook wel dat hij als een patatje heeft gereden.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Kan jij niet even normaal doen mafklapper?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Boeiend, als het nou Doutzen Kroes uit Friesland was had je een punt. Scarlett bitch hoeft niemand te zien.![]()
twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 15:42:50De Jong lapt tegenstander. Definitieve doodsteek voor de Olympische 10 kilometer? reageer retweet
...
![]()
Jouw taalgebruik is ook niet normaalquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan jij niet even normaal doen mafklapper?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is die Marcel een idiootquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:43 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 15:42:50De Jong lapt tegenstander. Definitieve doodsteek voor de Olympische 10 kilometer? reageer retweet
...
![]()
![]()
nietes, ze zeggen dat de kansen van swings (en lee) op een medaille gestegen zijn. Wat iets heel anders is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:42 schreef Falco het volgende:
De Belg meent dat Swings brons al gewonnen heeft.![]()
Wanneer wordt Marcel Maijer eens geblokkeerd of verweerd van Twitter?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:43 schreef Gramulanion het volgende:
...
![]()
http://nos.nl/os2014/liveblog/612868-live-bob-de-jong-komt-eraan.htmlquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:44 schreef _The_General_ het volgende:
Geen werkende live stream te vindenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
He Calandquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:44 schreef Caland het volgende:
Ik zit al klaar voor de verkeerde wissel van Kramer straks.![]()
![]()
Mede daarom vind ik dat er wel erg makkelijk vanuit word gegaan dat Swings deze tijd pakt. Het kan hoor maar ze doen alsof Swings zo even 13.07 uit zijn mouw schudquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:43 schreef Mansjester het volgende:
Swings kwam bij de WC in Astana tot 13:19.27.
Ben benieuwd wat ie kan![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:43 schreef Gramulanion het volgende:
...
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Marcel Maijer sowiesoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:43 schreef Gramulanion het volgende:
...
twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 11:31:02Wat is het fantastisch om naar die Victor Ahn te kijken! Ziet gaatjes die er niet zijn... #shorttrack reageer retweet
Maijerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:43 schreef Gramulanion het volgende:
...
![]()
![]()
Marcel Maijer uberhaupt..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:43 schreef Gramulanion het volgende:
...
Marcel Maijer, dat is ook wel een van de grootste prutsers onder de sportverslaggevers.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:43 schreef Gramulanion het volgende:
...
![]()
![]()
Wanneer word jij eens geblokkeerd van FOK! ?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer wordt Marcel Maijer eens geblokkeerd of verweerd van Twitter?![]()
Alsof jij 13 minuten rondjes rijden zonder ook maar iets van spanning of tegenstand gaat volhouden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:44 schreef Caland het volgende:
als van de komende 4 schaatsers er twee verkeerd wisselen, heeft De Jong alsnog brons
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25![]()
Bij t darts zit dus ook nog die Rot-stewart gast. Dat is elke uitzending jezelf ergeren aan een van de twee.quote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Je gaat toch gewoon naar nos.nl, en dan naar Sotsji?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:44 schreef _The_General_ het volgende:
Geen werkende live stream te vindengeregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Daarna Gerard Kemkers uit Nederland wegjagen samen met Benno L.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:44 schreef Caland het volgende:
Als Feyenoorder ben je wel wat gewend.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof jij 13 minuten rondjes rijden zonder ook maar iets van spanning of tegenstand gaat volhouden.![]()
Kijken wat de trainer nu weer uit z'n hoge hoed tovert!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:44 schreef Caland het volgende:
zijn schema was bereknd op 13 10, maar dat zal hij nu wsch wel aanpassenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:43 schreef Mansjester het volgende:
Swings kwam bij de WC in Astana tot 13:19.27.
Ben benieuwd wat ie kan![]()
![]()
Daar vind ik een liveblog maar geen beelden. Wat doe ik dan verkeerd?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
http://nos.nl/os2014/?bekijkStream=sNED1-1392270942-0Bedankt, maar afgezien van die liveblog zie ik niets.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij bent best slecht in zoeken.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Nee klopt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof jij 13 minuten rondjes rijden zonder ook maar iets van spanning of tegenstand gaat volhouden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wie tekent hem even in een bijpassend clownspak?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:45 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Geen idee, er hoort gewoon de stream te staanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar vind ik een liveblog maar geen beelden. Wat doe ik dan verkeerd?
[..]
Bedankt, maar afgezien van die liveblog zie ik niets.![]()
Wie is Marcel maijjer???"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Bij het darten bereikt hij ook ongekende dieptepunten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:46 schreef hespahoma het volgende:
Bij de F1 programmas op RTL7 haalde herr Maijer wel zn dieptepunt hoor.![]()
Maar als iemand van 37 nog meedoet om medailles is het toch wel erg treurig gesteld met de concurrentie. Of zie ik dat verkeerd.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
WVond de stream al zo langzaam ladenquote:Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Klopt. Het wordt spannend. Belgie met brons zou ook mooi zijn, dus mij maakt het weinig uit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
Mede daarom vind ik dat er wel erg makkelijk vanuit word gegaan dat Swings deze tijd pakt. Het kan hoor maar ze doen alsof Swings zo even 13.07 uit zijn mouw schud
Bokko en Skobrev trekken de haren uit hun kop.
Géén kloon van tvlxd!![]()
Het lijkt me voor de afwisseling wel eens leuk als hij nu zijn rondebord laat vallen waar Kramer dan over struikelt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:44 schreef Caland het volgende:
Ik zit al klaar voor de verkeerde wissel van Kramer straks.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Je baas blockt streamsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar vind ik een liveblog maar geen beelden. Wat doe ik dan verkeerd?
[..]
Bedankt, maar afgezien van die liveblog zie ik niets.![]()
Jammer, na 10 keer achter elkaar naar beneden en boven scrollen nog steeds geen effect zichtbaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:45 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Nee, dat zie je goed. Maar ja, schaatsenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:46 schreef Caland het volgende:
Maar als iemand van 37 nog meedoet om medailles is het toch wel erg treurig gesteld met de concurrentie. Of zie ik dat verkeerd.
Zoals Federer enzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:46 schreef Caland het volgende:
Maar als iemand van 37 nog meedoet om medailles is het toch wel erg treurig gesteld met de concurrentie. Of zie ik dat verkeerd.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Ah goed dat je het zegt, ik wist helemaal niet wie dat was. Maar waarom zijn berichten hier gemeld worden?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Marcel Maijer, dat is ook wel een van de grootste prutsers onder de sportverslaggevers.![]()
Noriaki op de schans is 41quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:46 schreef Caland het volgende:
Maar als iemand van 37 nog meedoet om medailles is het toch wel erg treurig gesteld met de concurrentie. Of zie ik dat verkeerd.![]()
Nederlandse ploeg is volgespoten met doping. Net als Milanelloquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:46 schreef Caland het volgende:
Maar als iemand van 37 nog meedoet om medailles is het toch wel erg treurig gesteld met de concurrentie. Of zie ik dat verkeerd.![]()
Wat bracht jou hier?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, dat zie je goed. Maar ja, schaatsen![]()
Maar Kasai is Japanner, dat zijn bazenquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jammer, na 10 keer achter elkaar naar beneden en boven scrollen nog steeds geen effect zichtbaar.
[ Bericht 74% gewijzigd door GGMM op 18-02-2014 15:48:24 ]Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Kan je beter Utopia kijken idd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, dat zie je goed. Maar ja, schaatsen![]()
Daar hebben wel meer mensen het dieptepunt in hun carriere meegemaakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij het darten bereikt hij ook ongekende dieptepunten.![]()
Heb gehoord dat Bart swings goed bezig is?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
BREAKINGquote:Sven Kramer meldt zich af voor 10 kilometer
Na Havard Bøkko, Sverre Lunde Pedersen en Ivan Skobrev heeft ook Sven Kramer zich afgemeld voor de 10 kilometer in Sotsji. De Fries wil zich volledig concentreren op de huldiging.
Ondanks zijn afmelding blijft Kramer topfavoriet voor het goud: “Iedereen weet wat ik kan. Dan is het niet nodig om dat nog eens te laten zien door mee te doen. Dit is een afstand die ik toch wel win en van start gaan leidt dan eigenlijk alleen maar af.”
Kramer, die ook op de 1500 meter niet meedeed en zilver won, gaat zich nu volledig richten op de ploegenachtervolging: “Al is ook daar de kans klein dat ik daadwerkelijk in actie kom. Je wilt toch fit blijven voor het Holland Heineken Huis.”
De huldiging van Sven Kramer, Jorrit Bergsma en Bob de Jong vindt plaats op woensdag. De afstand zelf zal een dag eerder worden verreden.![]()
Die man moeten ze aborterenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:43 schreef Gramulanion het volgende:
...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Die hadden hier nooit 13.07 gereden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:46 schreef Montov het volgende:
[..]
Klopt. Het wordt spannend. Belgie met brons zou ook mooi zijn, dus mij maakt het weinig uit.
Bokko en Skobrev trekken de haren uit hun kop.![]()
Federer is 32 en doet niet meer mee met de top. Enkel incidenteel.quote:
Leuk geprobeerd, jij klaphark![]()
Na het curling topic gehad te hebben moet ik toch ook even hier meedoen. Dan alleen nog kunstschaatsen en dan heb ik de drie treurigste onderdelen in de OWS wel gehad.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Blijf eens even ontopicquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:46 schreef Caland het volgende:
Ik houd het bij een topic. Ik heb mezelf al meer dan belachelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Na het curling topic gehad te hebben moet ik toch ook even hier meedoen. Dan alleen nog kunstschaatsen en dan heb ik de drie treurigste onderdelen in de OWS wel gehad.![]()
Oh wat moet het heerlijk zijn om dat niet te weten! Niet opzoeken op Google!!quote:geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
De Jong doet ook niet mee met de top. Klaphark met je vieze toetsenbord.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Federer is 32 en doet niet meer mee met de top. Enkel incidenteel.
Leuk geprobeerd, jij klaphark
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Jah hoe is dat met bart swings?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Skobrev misschien wel, Bokko zeker niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die hadden hier nooit 13.07 gereden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit dusquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:49 schreef exile79 het volgende:
[..]
Oh wat moet het heerlijk zijn om dat niet te weten! Niet opzoeken op Google!!![]()
Nee joh, nederlanders gebruiken toch geen doping, dat doen alleen buitenlanders.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nederlandse ploeg is volgespoten met doping. Net als Milanello![]()
Geeft niet!!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem erg leuk, net als curling en kunstschaatsen.![]()
![]()
Prima knul.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jah hoe is dat met bart swings?Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Je kunt ook naar een gespeelde serie over Cruijff kijken. Dan valt de 10km op de schaats nog best mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Na het curling topic gehad te hebben moet ik toch ook even hier meedoen. Dan alleen nog kunstschaatsen en dan heb ik de drie treurigste onderdelen in de OWS wel gehad.![]()
Van den Hoogenband doet gewoon uitstekend prepareren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee joh, nederlanders gebruiken toch geen doping, dat doen alleen buitenlanders."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
DSQ voor Bob![]()
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Dan is curling echt een fantastisch iets om te kijkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt ook naar een gespeelde serie over Cruijff kijken. Dan valt de 10km op de schaats nog best mee.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Hij reed bijna in de inrijdbaan. Dat zag ik ook. Maar dat is twee keer gebeurd, als ik het goed heb.Géén kloon van tvlxd!![]()
Dat zou heel grappig zijnOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Volgens mij is het geen DQ[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die mag wel een flauwte krijgen ja. De schaatsbaan die hij hier heeft georganiseerd is drie keer niks. Beetje vegen ho maar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:50 schreef Caland het volgende:
Hey. Rintje Ritsma leeft nog. Wat jammer.![]()
Is dat zo slecht? Ik heb er nog niks van gezien.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt ook naar een gespeelde serie over Cruijff kijken. Dan valt de 10km op de schaats nog best mee.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat zou wel karma zijn
Swings moet gewoon op het podium achter Kramer en Bergsmaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:50 schreef Kowloon het volgende:
Swings zit te nagelbijten en te trillen met z'n benen. Lijkt wel zenuwachtig.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Houd eens op met die denigrerende posts over curling. Dan snap je er kennelijk gewoon niks van.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan is curling echt een fantastisch iets om te kijken![]()
Het was ook gewoon veel grappiger geweest als zijn ouders hem Jo hadden genoemd.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
HIJ ZAT IN DE VERKEERDE BAAN![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Belgen zijn in dit topic gesignaleerd om te zien hoe Swings Bob gaat pwnen.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Dan moet het maar Swings worden iddquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Swings moet gewoon op het podium achter Kramer en Bergsma![]()
Hoho, ik heb niks tegen curling, vind het goed om te kijken. Maar ivm die serie is het helemaal fantastischquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd eens op met die denigrerende posts over curling. Dan snap je er kennelijk gewoon niks van.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Die grap is al gemaakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:51 schreef Caland het volgende:
Het was ook gewoon veel grappiger geweest als zijn ouders hem Jo hadden genoemd.![]()
quote:
Album top 100 2024![]()
Deze grap is al gemaakt, sorry.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:51 schreef Caland het volgende:
Het was ook gewoon veel grappiger geweest als zijn ouders hem Jo hadden genoemd.![]()
Ik vind Bob niet zo sympathiek.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Hoop dat ie wordt dat ie wordt gediskwalifieerd en dat ie zegt dat het er bij hoort.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Dan was z'n neus groter geweest.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:51 schreef Caland het volgende:
Hoe laat is Sven ongeveer? Moet eigenlijk nog langs het postkantoor voor 1700"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Post jij altijd een 'quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:52 schreef tong80 het volgende:
Hoop dat ie wordt dat ie wordt gediskwalifieerd en dat ie zegt dat het er bij hoort.' achter je posts of zo?
![]()
Ow ja, dat weet je natuurlijk omdat je de hele tijd mee lasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze grap is al gemaakt, sorry.![]()
![]()
Ga wegquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:52 schreef Versegeren het volgende:
Hopelijk is hij daadwerkelijk gediskwalificeerd.
-XOXO-![]()
16.15 uurquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:52 schreef Stiggie het volgende:
Hoe laat is Sven ongeveer? Moet eigenlijk nog langs het postkantoor voor 1700Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Karma noemen we dat dan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:52 schreef tong80 het volgende:
Hoop dat ie wordt dat ie wordt gediskwalifieerd en dat ie zegt dat het er bij hoort."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Allebei eigen schuld... het is alleen de manier waarop je er dan mee omgaatquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oja, wat kon hij er aan doen dat Kramer de verkeerde baan in schaatste? Dom gelul van je.
Alle rondes???<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Medalje
GA NU SNELquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:52 schreef Stiggie het volgende:
Hoe laat is Sven ongeveer? Moet eigenlijk nog langs het postkantoor voor 1700graag op anoniem![]()
Hij zat niet in een trance, leuke manier om te zeggen dat je gewoon te slecht bent.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop dat je eten zuur smaakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ow ja, dat weet je natuurlijk omdat je de hele tijd mee las![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Stevige taal
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Alleen Sven kijkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:52 schreef Stiggie het volgende:
Hoe laat is Sven ongeveer? Moet eigenlijk nog langs het postkantoor voor 1700, kijk dan niet.
![]()
iddquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Alleen Sven kijken, kijk dan niet.
gloryhunters!![]()
![]()
Heb ik het toch goed gehoordquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Omgaat? Hij wint een medaille door een blunder van een ander.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Allebei eigen schuld... het is alleen de manier waarop je er dan mee omgaat
Kramer fanboys zijn het schorriemorrie van de samenleving.![]()
Niet zo boos zijn Bob, Bert is een topper, hij moet deze vragen stellenOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Of gewoon gekeken terwijl hij reed.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:53 schreef Remzz het volgende:
Bertje heeft in 7 minuten alle rondes van Bob nagekeken
Géén kloon van tvlxd!![]()
Er gaat nu gememoreerd worden naar Leo Visser denk ik<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Ik vind je gewoon echt een über kneusquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je eten zuur smaakt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:54 schreef GGMM het volgende:
Ambrosius en ik vinden dit interview echt van een abominabel laag niveau.sig verwijderd door FA![]()
Wat zei Bob?
Album top 100 2024![]()
Bobgodquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:53 schreef KingRoland het volgende:
is het Bob de god of bob de jonggod?
-XOXO-![]()
Vinden wij ook van jullie modkunstenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:54 schreef GGMM het volgende:
Ambrosius en ik vinden dit interview echt van een abominabel laag niveau.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Het boeit hem geen fuckquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:52 schreef tong80 het volgende:
Hoop dat ie wordt dat ie wordt gediskwalifieerd en dat ie zegt dat het er bij hoort.![]()
![]()
Dat het hem geen fuck meer boeit.quote:Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: