Daar vind ik een liveblog maar geen beelden. Wat doe ik dan verkeerd?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
http://nos.nl/os2014/?bekijkStream=sNED1-1392270942-0
Bedankt, maar afgezien van die liveblog zie ik niets.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij bent best slecht in zoeken.
Nee klopt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof jij 13 minuten rondjes rijden zonder ook maar iets van spanning of tegenstand gaat volhouden.
Wie tekent hem even in een bijpassend clownspak?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:45 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee, er hoort gewoon de stream te staanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar vind ik een liveblog maar geen beelden. Wat doe ik dan verkeerd?
[..]
Bedankt, maar afgezien van die liveblog zie ik niets.
Bij het darten bereikt hij ook ongekende dieptepunten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:46 schreef hespahoma het volgende:
Bij de F1 programmas op RTL7 haalde herr Maijer wel zn dieptepunt hoor.
Vond de stream al zo langzaam ladenquote:
Klopt. Het wordt spannend. Belgie met brons zou ook mooi zijn, dus mij maakt het weinig uit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
Mede daarom vind ik dat er wel erg makkelijk vanuit word gegaan dat Swings deze tijd pakt. Het kan hoor maar ze doen alsof Swings zo even 13.07 uit zijn mouw schud
Het lijkt me voor de afwisseling wel eens leuk als hij nu zijn rondebord laat vallen waar Kramer dan over struikelt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:44 schreef Caland het volgende:
Ik zit al klaar voor de verkeerde wissel van Kramer straks.
Je baas blockt streamsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar vind ik een liveblog maar geen beelden. Wat doe ik dan verkeerd?
[..]
Bedankt, maar afgezien van die liveblog zie ik niets.
Jammer, na 10 keer achter elkaar naar beneden en boven scrollen nog steeds geen effect zichtbaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:45 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat zie je goed. Maar ja, schaatsenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:46 schreef Caland het volgende:
Maar als iemand van 37 nog meedoet om medailles is het toch wel erg treurig gesteld met de concurrentie. Of zie ik dat verkeerd.
Zoals Federer enzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:46 schreef Caland het volgende:
Maar als iemand van 37 nog meedoet om medailles is het toch wel erg treurig gesteld met de concurrentie. Of zie ik dat verkeerd.
Ah goed dat je het zegt, ik wist helemaal niet wie dat was. Maar waarom zijn berichten hier gemeld worden?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Marcel Maijer, dat is ook wel een van de grootste prutsers onder de sportverslaggevers.
Noriaki op de schans is 41quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:46 schreef Caland het volgende:
Nederlandse ploeg is volgespoten met doping. Net als Milanelloquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:46 schreef Caland het volgende:
Wat bracht jou hier?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, dat zie je goed. Maar ja, schaatsen
Maar Kasai is Japanner, dat zijn bazenquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jammer, na 10 keer achter elkaar naar beneden en boven scrollen nog steeds geen effect zichtbaar.
Kan je beter Utopia kijken idd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, dat zie je goed. Maar ja, schaatsen
Daar hebben wel meer mensen het dieptepunt in hun carriere meegemaakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij het darten bereikt hij ook ongekende dieptepunten.
quote:Sven Kramer meldt zich af voor 10 kilometer
Na Havard Bøkko, Sverre Lunde Pedersen en Ivan Skobrev heeft ook Sven Kramer zich afgemeld voor de 10 kilometer in Sotsji. De Fries wil zich volledig concentreren op de huldiging.
Ondanks zijn afmelding blijft Kramer topfavoriet voor het goud: “Iedereen weet wat ik kan. Dan is het niet nodig om dat nog eens te laten zien door mee te doen. Dit is een afstand die ik toch wel win en van start gaan leidt dan eigenlijk alleen maar af.”
Kramer, die ook op de 1500 meter niet meedeed en zilver won, gaat zich nu volledig richten op de ploegenachtervolging: “Al is ook daar de kans klein dat ik daadwerkelijk in actie kom. Je wilt toch fit blijven voor het Holland Heineken Huis.”
De huldiging van Sven Kramer, Jorrit Bergsma en Bob de Jong vindt plaats op woensdag. De afstand zelf zal een dag eerder worden verreden.
Die man moeten ze aborterenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:43 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 15:42:50De Jong lapt tegenstander. Definitieve doodsteek voor de Olympische 10 kilometer? reageer retweet
...
Die hadden hier nooit 13.07 gereden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:46 schreef Montov het volgende:
[..]
Klopt. Het wordt spannend. Belgie met brons zou ook mooi zijn, dus mij maakt het weinig uit.
Bokko en Skobrev trekken de haren uit hun kop.
Federer is 32 en doet niet meer mee met de top. Enkel incidenteel.quote:
Na het curling topic gehad te hebben moet ik toch ook even hier meedoen. Dan alleen nog kunstschaatsen en dan heb ik de drie treurigste onderdelen in de OWS wel gehad.quote:
Blijf eens even ontopicquote:
je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:46 schreef Caland het volgende:
Ik houd het bij een topic. Ik heb mezelf al meer dan belachelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Na het curling topic gehad te hebben moet ik toch ook even hier meedoen. Dan alleen nog kunstschaatsen en dan heb ik de drie treurigste onderdelen in de OWS wel gehad.
Oh wat moet het heerlijk zijn om dat niet te weten! Niet opzoeken op Google!!quote:
De Jong doet ook niet mee met de top. Klaphark met je vieze toetsenbord.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Federer is 32 en doet niet meer mee met de top. Enkel incidenteel.
Leuk geprobeerd, jij klaphark
Skobrev misschien wel, Bokko zeker niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die hadden hier nooit 13.07 gereden.
Dit dusquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:49 schreef exile79 het volgende:
[..]
Oh wat moet het heerlijk zijn om dat niet te weten! Niet opzoeken op Google!!
Nee joh, nederlanders gebruiken toch geen doping, dat doen alleen buitenlanders.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nederlandse ploeg is volgespoten met doping. Net als Milanello
Geeft niet!!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem erg leuk, net als curling en kunstschaatsen.
Prima knul.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jah hoe is dat met bart swings?
Je kunt ook naar een gespeelde serie over Cruijff kijken. Dan valt de 10km op de schaats nog best mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Na het curling topic gehad te hebben moet ik toch ook even hier meedoen. Dan alleen nog kunstschaatsen en dan heb ik de drie treurigste onderdelen in de OWS wel gehad.
Van den Hoogenband doet gewoon uitstekend prepareren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee joh, nederlanders gebruiken toch geen doping, dat doen alleen buitenlanders.
Dan is curling echt een fantastisch iets om te kijkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt ook naar een gespeelde serie over Cruijff kijken. Dan valt de 10km op de schaats nog best mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |