Na het curling topic gehad te hebben moet ik toch ook even hier meedoen. Dan alleen nog kunstschaatsen en dan heb ik de drie treurigste onderdelen in de OWS wel gehad.quote:
Blijf eens even ontopicquote:
je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:46 schreef Caland het volgende:
Maar als iemand van 37 nog meedoet om medailles is het toch wel erg treurig gesteld met de concurrentie. Of zie ik dat verkeerd.
Ik houd het bij een topic. Ik heb mezelf al meer dan belachelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Na het curling topic gehad te hebben moet ik toch ook even hier meedoen. Dan alleen nog kunstschaatsen en dan heb ik de drie treurigste onderdelen in de OWS wel gehad.
Oh wat moet het heerlijk zijn om dat niet te weten! Niet opzoeken op Google!!quote:
De Jong doet ook niet mee met de top. Klaphark met je vieze toetsenbord.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Federer is 32 en doet niet meer mee met de top. Enkel incidenteel.
Leuk geprobeerd, jij klaphark
Skobrev misschien wel, Bokko zeker niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die hadden hier nooit 13.07 gereden.
Dit dusquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:49 schreef exile79 het volgende:
[..]
Oh wat moet het heerlijk zijn om dat niet te weten! Niet opzoeken op Google!!
Nee joh, nederlanders gebruiken toch geen doping, dat doen alleen buitenlanders.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nederlandse ploeg is volgespoten met doping. Net als Milanello
Geeft niet!!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem erg leuk, net als curling en kunstschaatsen.
Prima knul.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jah hoe is dat met bart swings?
Je kunt ook naar een gespeelde serie over Cruijff kijken. Dan valt de 10km op de schaats nog best mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Na het curling topic gehad te hebben moet ik toch ook even hier meedoen. Dan alleen nog kunstschaatsen en dan heb ik de drie treurigste onderdelen in de OWS wel gehad.
Van den Hoogenband doet gewoon uitstekend prepareren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee joh, nederlanders gebruiken toch geen doping, dat doen alleen buitenlanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |