SPOILER: Uitslag Vancouver 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag WK Afstanden 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag OKTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door GGMM op 18-02-2014 15:41:25 ]![]()
Achter de Duitser![]()
![]()
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij hebt voorspeld dat België geen medaille gaat halen bij Nostradamus?Lee ver ja.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
32.2
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Bob haalt de blauwe lijn in.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
De Duitser gaat hem neerhalen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
EROMHEEN
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Ik kijk naar ARD (stream) en daar stellen ze dat De Jong al 1,5 keer de aarde rond heeft geschaatst in zijn carrière.![]()
![]()
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOSOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Goede toevoeging aan de OP KnutOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Als Kramer dit overkomt, dat ie moet inhalen, raakt ie helemaal van het padjeLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Er is toch wel een livestream op nos.nl?Ik kan niks vinden.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Wat slecht<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Waardeloze rit, dit kan niet eigenlijkOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Bob klapt over Baumgaertner heen. Daar is dan, waarde dames en heren, Baumgaertner. De hele kin onder het snot. Rijdt hier als een stoelpoot. Het is een grote eer.![]()
Hij heeft de trein naar het oosten definitief gemist.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:40 schreef MrBadGuy het volgende:
De Duitser gaat richting een rondje 40-45.![]()
Swings moet waarschijnlijk wel een PR rijden om Bob te verslaan. Of Bob moet niet eens aan 13:08 komen.Gereden in Heerenveen, dus niet onmogelijk.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Echt niet, die deed minder metersquote:
JAAAA GOUD VOOR BOB DAT KAN NIET MEER FOUT!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
"Knap van De Jong"
"Hij gaat hier de snelste tijd neerzetten"
"Maar of het genoeg is"
Dijkstra, denk nou eens na.![]()
Het was precies zo'n rit als 4 jaar geleden, toen was het ook niet goed maar kreeg hij met geluk nog die plak...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor mij de koningsafstand van deze Spelen. de 10km
Een ultiem gevecht tussen Sven Kramer, Jorrit Bergsma en Bob de Jong.
Kramer is gebrand op revanche na zijn verkeerde wissel 4 jaar geleden.
Geen Skobrev, Bokko, Pedersen, Nielsen en Contin.
Maandag loting, laatste 2 ritten gaan tussen Kramer, Bergsma, Lee en Swings, waarbij de Nederlanders niet tegen elkaar kunnen worden geloot.SPOILER: Uitslag Vancouver 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag WK Afstanden 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je vergeet Lee toe te voegen Knut, dat had ik van jou niet verwacht.SPOILER: Uitslag OKTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Slechtste 10km in jaren van Bob.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Nu Bergsma die zich kapot gaat rijden op een debiel schema van Anema straks...
Jack does it in real time...![]()
http://nos.nl/os2014/?bekijkStream=sNED1-1392270942-0quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:40 schreef Federer-fan het volgende:
![]()
*medaillequote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:41 schreef TheVulture het volgende:
Het was precies zo'n rit als 4 jaar geleden, toen was het ook niet goed maar kreeg hij met geluk nog die plak...![]()
Ach, het kan niet allemaal top zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Graag gedaanIk kon geen foto van scarlett in schaatspak vinden helaas.
Mwoah, dat wordt nog lastig.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
en dan wisselt Kramer fout en pakt Swings goudquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:41 schreef DeeBee het volgende:
Nu Bergsma die zich kapot gaat rijden op een debiel schema van Anema straks...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Jij bent best slecht in zoeken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:40 schreef Federer-fan het volgende:
![]()
Je weet nooit, misschien gaat het wel dooien straks.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:41 schreef Nober het volgende:
"Knap van De Jong"
"Hij gaat hier de snelste tijd neerzetten"
"Maar of het genoeg is"
Dijkstra, denk nou eens na.![]()
Nog steeds mogelijk, die Lee overtuigde ook niet op de 5km.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:41 schreef MrBadGuy het volgende:
Jammer, geen 1-2-3 voor Nederland, dan maar een 1-2 voor FrieslandYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Nou moet hij die Duitser nog even met z'n smoel op het ijs tyfen.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Frieslandquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:41 schreef MrBadGuy het volgende:
Jammer, geen 1-2-3 voor Nederland, dan maar een 1-2 voor Friesland. Almere is het schaatshart van nederland.
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij bent best slecht in zoeken.![]()
![]()
Waardeloze rit, als hij hier een medaille mee wint zijn die anderen wel erg slecht.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mooie shorttrackactie met dat inhalen.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik distantieer mezelf van jou.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Let eens op je taalgebruik. je bent niet thuis, viswijf.![]()
Swings kan naar brons als hij in de buurt van Bergsma blijft, staan ze ineens in het medailleklassement na 16 jaar.![]()
Met al die topschaatsers in Almerequote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Friesland. Almere is het schaatshart van nederland.
![]()
![]()
OP wijzigenquote:
De Belg meent dat Swings brons al gewonnen heeft.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Lekker belangrijkquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Veel succes.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik distantieer mezelf van jou.![]()
Meedoen is belangrijker dan winnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:42 schreef KingRoland het volgende:
Jongens kom op het is maar een spelletje![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: