SPOILER: Uitslag Vancouver 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag WK Afstanden 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag OKTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door GGMM op 18-02-2014 15:41:25 ]![]()
Achter de Duitser![]()
![]()
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij hebt voorspeld dat België geen medaille gaat halen bij Nostradamus?Lee ver ja.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
32.2
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Bob haalt de blauwe lijn in.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
De Duitser gaat hem neerhalen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
EROMHEEN
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Ik kijk naar ARD (stream) en daar stellen ze dat De Jong al 1,5 keer de aarde rond heeft geschaatst in zijn carrière.![]()
![]()
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOSOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Goede toevoeging aan de OP KnutOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
Als Kramer dit overkomt, dat ie moet inhalen, raakt ie helemaal van het padjeLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Er is toch wel een livestream op nos.nl?Ik kan niks vinden.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Wat slecht<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Waardeloze rit, dit kan niet eigenlijkOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Bob klapt over Baumgaertner heen. Daar is dan, waarde dames en heren, Baumgaertner. De hele kin onder het snot. Rijdt hier als een stoelpoot. Het is een grote eer.![]()
Hij heeft de trein naar het oosten definitief gemist.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:40 schreef MrBadGuy het volgende:
De Duitser gaat richting een rondje 40-45.![]()
Swings moet waarschijnlijk wel een PR rijden om Bob te verslaan. Of Bob moet niet eens aan 13:08 komen.Gereden in Heerenveen, dus niet onmogelijk.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Echt niet, die deed minder metersquote:
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |