Als 'ie nou een zeem was, dan hoefden ze niet meer te dweilen straks.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Bob is een wereldtopper. klasbak, klasseventje. Alleen laat hij het hier lopen. Dat is zonde, wat a sjeem, zouden de Engelsen zeggen.
Ja, want dat mag ik zeggen, mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik zeg: Mart. Weet jij dan wat ik bedoel?
Soit, ik noem er hier nog een: Bombvis. Zegt die naam u nog wat? Bakkerszoon. En ik vertel u dat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, want dat mag ik zeggen, mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen
Swings gaat geen 13.05 rijden hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:38 schreef TheVulture het volgende:
Maximaal brons, en waarschijnlijk geen podium
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:38 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Dit wordt niet de winnende ritROYAL SADNESS COMMENTAAR ZEG
Ik distantieer mezelf van Stijn die zich niet distantieert van de OSquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soit, ik noem er hier nog een: Bombvis. Zegt die naam u nog wat? Bakkerszoon. En ik vertel u dat.
Goud lijkt me ook meer op zijn plaats inderdaad.quote:
Mijn papa is geen bakkerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soit, ik noem er hier nog een: Bombvis. Zegt die naam u nog wat? Bakkerszoon. En ik vertel u dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |