SPOILER: Uitslag Vancouver 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag WK Afstanden 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag OKTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Olumpisch diploma[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hallo
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.![]()
BBC: Nederlandse schaatsers zouden hun gouden medailles inruilen voor Elfstedentocht.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Als je tocht wint, denk ik wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
BBC: Nederlandse schaatsers zouden hun gouden medailles inruilen voor Elfstedentocht.leven zoals het leven is![]()
Niet rullevant in een live topic.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Is toch zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
BBC: Nederlandse schaatsers zouden hun gouden medailles inruilen voor Elfstedentocht.![]()
Presentquote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Elfstedenkruisje geeft wel meer blijk van bazigheid dan olympisch goud hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
BBC: Nederlandse schaatsers zouden hun gouden medailles inruilen voor Elfstedentocht.
-XOXO-![]()
Dobbin loopt uit.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
En dat het drie weken zou moeten vriezen.Dat is sowieso niet waar.
Laat het Ritsma maar niet horenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
BBC: Nederlandse schaatsers zouden hun gouden medailles inruilen voor Elfstedentocht.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
Ik word echt met de minuut zieker..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Elfstedenkruisje geeft wel meer blijk van bazigheid dan olympisch goud hoor![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word door VBL gedwongen mee te kijken. Dus dan doe ik dat maar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Alleen als het ook nog keihard sneeuwt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Elfstedenkruisje geeft wel meer blijk van bazigheid dan olympisch goud hoor
Genieten deze afstandPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Vino komt ook uit Petropavlovsk, maar die hebben we niet gezien op schaatsen.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Wat loopt die commentator nou te bazelen over die drie duizendste en die transponder, tijd wordt bepaald op basis van een foto, niet van transponder![]()
Of als het ijs wegsmeltquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alleen als het ook nog keihard sneeuwt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Gedwongen, ja hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word door VBL gedwongen mee te kijken. Dus dan doe ik dat maar.Schaatsen
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik las een keer mee in dit topic en nu denkt dat GGMM serieus dat ik de OWS volgquote:. Het is de schuld van Littlerabbit.
![]()
De nummer 2 van 20 jaar terug heeft er nog steeds veel tv-werk aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
het winnen van de Elfstedentocht zou ik ook hoger inschatten dan Olympisch goud.![]()
Doe je ook, want ik heb je vaker zien posten in OWSquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik las een keer mee in dit topic en nu denkt dat GGMM serieus dat ik de OWS volg.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Falko Zandstra kwam net voorbij in het commentaar... die had een carriere zoals Sven moeten hebben eigenlijk maar helaas
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Een keer maar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Doe je ook, want ik heb je vaker zien posten in OWS![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word door VBL gedwongen mee te kijken. Dus dan doe ik dat maar.![]()
![]()
Misschien is z'n enkel gestroomlijnder nu? Ik gok maar wat hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:17 schreef Jovatov het volgende:
Wat loopt die commentator nou te bazelen over die drie duizendste en die transponder, tijd wordt bepaald op basis van een foto, niet van transpondergeregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Ja dat zou kunnen, maar het gaat echt niets veranderen aan de tijdmetingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:20 schreef exile79 het volgende:
[..]
Misschien is z'n enkel gestroomlijnder nu? Ik gok maar wat hoor.![]()
Dan ben je een baas. Net als Bob.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Twee, alhoewel die laatste niet bewust in OWS wasquote:quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Een groet aan Szura.
Dit was mijn eerste en laatste post hier.quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Ik zou het zo inwisselen voor een medaille op de shorttrackquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:21 schreef Nober het volgende:
Waarom mocht Bob eigenlijk niet blij zijn met brons in Vancouver? Zou jij dat ook niet zijn?Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Kramer fanboys mad.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:21 schreef Nober het volgende:
Waarom mocht Bob eigenlijk niet blij zijn met brons in Vancouver? Zou jij dat ook niet zijn?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bob die zijn mede OS gangers de griep toewenste![]()
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
We moesten allemaal huilen omdat Kramer faalde.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:21 schreef Nober het volgende:
Waarom mocht Bob eigenlijk niet blij zijn met brons in Vancouver? Zou jij dat ook niet zijn?![]()
Omdat je niet iets mag winnen door een fout van iemand anders ofzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:21 schreef Nober het volgende:
Waarom mocht Bob eigenlijk niet blij zijn met brons in Vancouver? Zou jij dat ook niet zijn?![]()
Wat een treurig land zijn we dan toch op dit soort momenten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
We moesten allemaal huilen omdat Kramer faalde.![]()
De 1 z'n dood, is de ander z'n brood.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:22 schreef Revanches het volgende:
Bob die zijn mede OS gangers de griep toewenste![]()
![]()
![]()
Hopelijk kan Beckert nog wat versnellen.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ik al complete onbenul op het gebied van schaatsen had deze conclusie binnen de 5 minuten getrokken. Mijn geweldige mensenkennis is schrikbarend.quote:![]()
Dat sowieso. Er zijn minder winnaars van elfstedentochten dan van olympisch goud.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
het winnen van de Elfstedentocht zou ik ook hoger inschatten dan Olympisch goud.![]()
Is wel nodig voor de sweep van de Duitsers iddquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:23 schreef Felagund het volgende:
Hopelijk kan Beckert nog wat versnellen.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Hey, jij ook hier. Ik dacht je vind het nooit meer maar daar ben je dan! Het is ongekend!!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een treurig land zijn we dan toch op dit soort momenten.![]()
NOS faalde even, is al weer terugquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Duhh, dat lukt je met één OS al bijna....quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat sowieso. Er zijn minder winnaars van elfstedentochten dan van olympisch goud.![]()
Ik hoor dit: COME ON! HEIL! HEIL!
Met een Duitser op 't ijs.
Die Duitser schreeuwt niet met een volume van 40-45 decibel<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
VBL dwingt me en pest me.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Hey, jij ook hier. Ik dacht je vind het nooit meer maar daar ben je dan! Het is ongekend!!![]()
spannebd[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik hoorde ook zoiets jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik hoor dit: COME ON! HEIL! HEIL!
Met een Duitser op 't ijs.
Elfstendentocht winnen is sowieso de prijs der prijzen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat sowieso. Er zijn minder winnaars van elfstedentochten dan van olympisch goud.![]()
Beckert.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dittrichje dit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
29.7
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Matige tijdquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De nieuwe Dittrich
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Dat maken jullie er vanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Je hebt jezelf verraden, dat is heel wat anders.
Niet liegen Stijn.
![]()
Matige reactie.quote:
Maar 6 seconden boven zijn PR.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Nog steeds mogelijkheid tot sweep van de Duitsers als Dobbin eindelijk gediskwalificeerd wordt
Gaat ie een karatetrap doen, kijken of hij blijft staanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil Louis van Gaal wel eens als schaatscoach zien.
Un dann rettet kein Kavallerie,
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Kom op Bob, ga voor 12:40
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
GGMM doet zelf mee. Het is een samenzwering of zoals ze dat mooi zeggen heb ikj last van groepsdruk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:25 schreef Nober het volgende:
[..]
GGMM al aangesproken? Die moet in dit soort situaties ingrijpen.![]()
schaatsen jullie nou zo hard, of sta ik hier zo stil?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil Louis van Gaal wel eens als schaatscoach zien.Juin uit Eigen Tuin!![]()
12.53.89 is mijn voorspellingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Op welk schema moet Bob rijden?
Denk zelf aan 12:55.![]()
![]()
Schema Wereldrecord.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Denk zelf aan 12:55.
Citius, Altius, Fortius.![]()
Er gaat vandaag maar één land sweepenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:25 schreef Bombvis het volgende:
Nog steeds mogelijkheid tot sweep van de Duitsers als Dobbin eindelijk gediskwalificeerd wordt
-XOXO-![]()
Bob gaat vallenOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Schakel dan Karina in, da's een vrouw die heeft wel medelijden en zal het intern achter de schermen oplossen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM doet zelf mee. Het is een samenzwering of zoals ze dat mooi zeggen heb ikj last van groepsdruk.![]()
12:50 toch minstens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Denk zelf aan 12:55.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
De Duitsers inderdaadquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er gaat vandaag maar één land sweepenOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Bobgod
quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Bob de jong zijn filmpje met 'het inrijden ging goed, het uitrijden ging goed, maar de race niet' fantastisch was dat. Kan het alleen niet meer vinden. Was na race in Salt Lake. Iemand een fan hier de bob filmpjes onder de ctrl v knop heeft?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Ik kan Knut niet meer horen zonder aan Japan te denkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:27 schreef roos85 het volgende:
Ik kan de naam Knut niet meer horen zonder aan die ijsbeer te denken![]()
![]()
Hij stort nu al in!Un dann rettet kein Kavallerie,
Bob voor de vierde plaats
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Wil je mijn Knut fotos zien ?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:27 schreef roos85 het volgende:
Ik kan de naam Knut niet meer horen zonder aan die ijsbeer te denken![]()
Nee, ik bedoel niet mijn penis, wees gerust.![]()
Begint rustig[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
JAWOHL JAWOHL JAWOHL JAWOHL JAWOHL JAWOHL JAWOHL JAWOHL JAWOHL JAWOHL JAWOHL JAWOHLquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN!!!!!!Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Hij rijdt zijn eigen race.![]()
Hij kan beter die van Kramer rijden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:28 schreef Gramulanion het volgende:
Ik vind dat Bob zijn eigen race moet rijden.![]()
Bob rijdt dus beter dan Kramerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De tijd die Kramer straks schaatst..
![]()
Geen eigen mening hebbenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:29 schreef Nober het volgende:
Even iedereen tegenmoet komen:
BOBGOD![]()
Bob![]()
Nou nou nou nou.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij kan beter die van Kramer rijden.
Je hoeft niet iedereen een verkeerde wissel toe te wensen![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bob rijdt dus beter dan Kramer.
Die lijn is de huidige snelste
-XOXO-![]()
Heeft iemand Kemkers al in het toilet opgesloten? Voor het geval dat...Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik bedoelde die van straks. Niet die van 4 jaar geleden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou nou nou nou.
Je hoeft niet iedereen een verkeerde wissel toe te wensen![]()
BOB
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:30 schreef Szura het volgende:
Heeft iemand Kemkers al in het toilet opgesloten? Voor het geval dat...
Jij moedigt Barcelona vanavond zeker ook heel hard aan hequote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:29 schreef Nober het volgende:
Even iedereen tegemoet komen:
BOBGOD![]()
Bob![]()
Successupporter.![]()
Dan moet er iemand anders zijn die het verschil tov Bob aangeeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:30 schreef Szura het volgende:
Heeft iemand Kemkers al in het toilet opgesloten? Voor het geval dat...![]()
Ze hebben alleen het verkeerde deurtje dichtgedaan. Nu zit Kramer daar vast![]()
![]()
Niet de Bobquote:mening
Ah, bedanktquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
NeeDie lijn is de huidige snelste
.
![]()
Heeft iemand Kemkers al in het toilet opgesloten? Voor het geval dat...
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Waar is Bob mee bezig? Mag wel wat sneller.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Bob is warm aan het rijden, 2de helft van de race komen de 28'ers.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik kijk alleen naar Barcelona vanwege Messi en ik heb niets met City.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij moedigt Barcelona vanavond zeker ook heel hard aan he
Successupporter.![]()
Dit ziet er niet heel overtuigend uitOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Een gestolen winkelproduct in zijn tas doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:30 schreef Szura het volgende:
Kramer rijdt gewoon met TomTom hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kramer is ff de routebeschrijving ff aan het doornemen.-XOXO-![]()
Bob de Jong nu al in de 31Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij mag flink gaan versnellen ja...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:32 schreef Felagund het volgende:
Waar is Bob mee bezig? Mag wel wat sneller.![]()
Zware omstandigheden dit datOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kramer rijdt gewoon met TomTom hoor
Kramer kan rondjes 29 rijden. Bob gaat voor brons.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ze kunnen natuurlijk ook snel wat gefabriceerde homofoto's van Kemkers verspreiden daar, zodat hij door beveiliginsgorilla's het stadion wordt uitgegooidLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Steel mijn gif nietquote:
Of hij wordt meegenomen naar een hokje achterin het stadionquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:33 schreef Szura het volgende:
Ze kunnen natuurlijk ook snel wat gefabriceerde homofoto's van Kemkers verspreiden daar, zodat hij door beveiliginsgorilla's het stadion wordt uitgegooidOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Ik gebruik hem al tijden.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit lijkt nergens op
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
dat is wel redelijk ver gezochtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:33 schreef Szura het volgende:
Ze kunnen natuurlijk ook snel wat gefabriceerde homofoto's van Kemkers verspreiden daar, zodat hij door beveiliginsgorilla's het stadion wordt uitgegooidJuin uit Eigen Tuin!![]()
Geen 2 3[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als Bob een medaille pakt is het niet goed en als hij te langzaam is het ook niet, maak eens een keus!![]()
Nee, wel van Luukquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
En neef van Nigel de Jongquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je 25 rondjes 31.2 rijdt zit je op 13 minuten precies. En hij rijdt onder die tijd telkens toch?geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Bob rijdt voorlopig een kopie van z'n race van vorig jaar in Sochi (13:00).Jack does it in real time...![]()
Eerste ronde was 35.5quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:34 schreef exile79 het volgende:
Als je 25 rondjes 31.2 rijdt zit je op 13 minuten precies. En hij rijdt onder die tijd telkens toch?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:34 schreef Mansjester het volgende:
Ik denk dat je nu al kan zeggen dat dit niet genoeg is voor goud het podium?Juin uit Eigen Tuin!![]()
Dat is niet grappig, die is dood: http://www.binnenlandsbes(...)vonden.8968873.lynkxquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
oeee[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Naja, is dan iig nog nederlandstalig podiumquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:35 schreef Szura het volgende:
1. Bergsma
2. Kramer
3. Swings
Daar hebt u het.![]()
Dit is klaar, Bob de Jong niet in de top 3
Dat is Dejong.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat is niet grappig, die is dood: http://www.binnenlandsbes(...)vonden.8968873.lynkx![]()
De dweil wordt interessanter
BOB WAT IS DIT VOOR KUTKLOTERIJ! VERDOMME!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Bob met zijn normale Olympische vorm
Die gaat niet onder de 13 rijden.Un dann rettet kein Kavallerie,
Bob faalt hard. Swings gaat brons ophalen.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Bob
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Zeer matige race.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ook deze Spelen zijn voor Bob weer een echte flop.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Bob is een wereldtopper. klasbak, klasseventje. Alleen laat hij het hier lopen. Dat is zonde, wat a sjeem, zouden de Engelsen zeggen.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Bob
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Evert?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Bob is een wereldtopper. klasbak, klasseventje. Alleen laat hij het hier lopen. Dat is zonde, wat a sjeem, zouden de Engelsen zeggen.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Geen brons voor Swings graag.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij had beter net als de Noren gewoon niet kunnen starten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Finnisht ie ?
Als 'ie nou een zeem was, dan hoefden ze niet meer te dweilen straks.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Bob is een wereldtopper. klasbak, klasseventje. Alleen laat hij het hier lopen. Dat is zonde, wat a sjeem, zouden de Engelsen zeggen.![]()
Ja, want dat mag ik zeggen, mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik zeg: Mart. Weet jij dan wat ik bedoel?Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Maximaal brons, en waarschijnlijk geen podiumOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Op de Belg worden de prestaties van Bob de Jong tijdens Dancing with Stars doorgenomen.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Soit, ik noem er hier nog een: Bombvis. Zegt die naam u nog wat? Bakkerszoon. En ik vertel u dat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, want dat mag ik zeggen, mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen![]()
De luchtcirculatie is kut.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Swings gaat geen 13.05 rijden hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:38 schreef TheVulture het volgende:
Maximaal brons, en waarschijnlijk geen podium![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:38 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Dit wordt niet de winnende ritROYAL SADNESS COMMENTAAR ZEG
Ik distantieer mezelf van Stijn die zich niet distantieert van de OSquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soit, ik noem er hier nog een: Bombvis. Zegt die naam u nog wat? Bakkerszoon. En ik vertel u dat.![]()
Goud lijkt me ook meer op zijn plaats inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mijn papa is geen bakkerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soit, ik noem er hier nog een: Bombvis. Zegt die naam u nog wat? Bakkerszoon. En ik vertel u dat.Of toch wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |