Ik las een keer mee in dit topic en nu denkt dat GGMM serieus dat ik de OWS volgquote:
 . Het is de schuld van Littlerabbit.
. Het is de schuld van Littlerabbit.

De nummer 2 van 20 jaar terug heeft er nog steeds veel tv-werk aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
het winnen van de Elfstedentocht zou ik ook hoger inschatten dan Olympisch goud.

Doe je ook, want ik heb je vaker zien posten in OWSquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik las een keer mee in dit topic en nu denkt dat GGMM serieus dat ik de OWS volg.

Een keer maar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Doe je ook, want ik heb je vaker zien posten in OWS

quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word door VBL gedwongen mee te kijken. Dus dan doe ik dat maar.

Misschien is z'n enkel gestroomlijnder nu? Ik gok maar wat hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:17 schreef Jovatov het volgende:
Wat loopt die commentator nou te bazelen over die drie duizendste en die transponder, tijd wordt bepaald op basis van een foto, niet van transponder

Ja dat zou kunnen, maar het gaat echt niets veranderen aan de tijdmetingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:20 schreef exile79 het volgende:
[..]
Misschien is z'n enkel gestroomlijnder nu? Ik gok maar wat hoor.

Dan ben je een baas. Net als Bob.quote:

Twee, alhoewel die laatste niet bewust in OWS wasquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Een groet aan Szura.
Dit was mijn eerste en laatste post hier.
quote:

Ik zou het zo inwisselen voor een medaille op de shorttrackquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:21 schreef Nober het volgende:
Waarom mocht Bob eigenlijk niet blij zijn met brons in Vancouver? Zou jij dat ook niet zijn?

Kramer fanboys mad.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:21 schreef Nober het volgende:
Waarom mocht Bob eigenlijk niet blij zijn met brons in Vancouver? Zou jij dat ook niet zijn?

We moesten allemaal huilen omdat Kramer faalde.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:21 schreef Nober het volgende:

Omdat je niet iets mag winnen door een fout van iemand anders ofzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:21 schreef Nober het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |