Ik kijk op de Belg. Waar kijk jij dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:13 schreef Mansjester het volgende:
Ned 1 loopt achter aan jullie reacties te lezen....
Hoezo?quote:
Ned 1.Maar jullie zeiden de score van de nummer 1 al veel eerder dan dat ik het zagquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk op de Belg. Waar kijk jij dan?
Doet bijna iedereenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:14 schreef Gramulanion het volgende:
Hij luisterde muziek tijdens de run?
Sochi site plaatst iets eerder de score alquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ned 1.Maar jullie zeiden de score van de nummer 1 al veel eerder dan dat ik het zag
doen heel vgeelquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:14 schreef Gramulanion het volgende:
Hij luisterde muziek tijdens de run?
Staat al eerder op de website.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ned 1.Maar jullie zeiden de score van de nummer 1 al veel eerder dan dat ik het zag
Die zag ik ook nog nog, ik denk bij de stream.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Waarom?quote:
Hij is tegen de Russen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee ik las iets van boycot![]()
En jammer dit hoor op het eind.
Over de TT swipen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Op m'n iPod kan ik de TT niet helemaal lezen..
Daarom België.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:17 schreef RedFever007 het volgende:
Die commentator![]()
Back flip one eighty
double cork seven twenty
backside flip grab fourteen fourty
switch method air twelve sixty
double grab seven twenty out double grab
Echt hè.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:17 schreef RedFever007 het volgende:
Die commentator![]()
Back flip one eighty
double cork seven twenty
double cork seven twenty out double grab
Gedeeld derde had gekundquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:17 schreef Szura het volgende:
Dat kan niet gekke Belg, 3 Zwitsers op het podium
Hoi Stijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Een groet aan Szura.
Dit was mijn eerste en laatste post hier.
Hallo Stinhoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Een groet aan Szura.
Vaktermen. Heb je wel eens als je iemand uit het wereldje als commentator hebt..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:17 schreef RedFever007 het volgende:
Die commentator![]()
Back flip one eighty
double cork seven twenty
double cork seven twenty out double grab
Mexicano heeft nog een vraag voor je.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Een groet aan Szura.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Een groet aan Szura.
Ja, vraag me af wat je dan wil horen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:19 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Vaktermen. Heb je wel eens als je iemand uit het wereldje als commentator hebt..
Vakterm zo nu en dan is okee maar deze kerel slaat echt doorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, vraag me af wat je dan wil horen."O wat mooi" "Wat goed!" oid.
Er gebeurt nietsquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Een groet aan Szura.
Nu snap ik in ieder geval nog wat ze doen! Zieke finale wel zo!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:20 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Vakterm zo nu en dan is okee maar deze kerel slaat echt door
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:21 schreef GGMM het volgende:
Deze TT had overigens beter bij darten gepast.
quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb mayonnaise staan dat ouder is!
eerder een Margootjequote:
Tuurlijk joh.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Meer sport dan motocross, dat dan weer wel.
Idd ook nauwelijks felicitaties voor ipod.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:28 schreef truedestiny het volgende:
Die Japanse jochies interesseert het allemaal niets.
Ik vind hem gewoon niet sympathiek.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Waarom haten op Shaun White?Toch alleen maar bizar knap wat hij gepresteerd heeft
Je moet niet denken. Je moet zeker weten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dit een vrouw was.
Ja ik zei al dat hij constanter was dan de Zwitser. Helaas is dat niet met goud beloond.quote:
Alweer?quote:
En Zuid-Korea loopt brons mis omdat Viktor An voor Rusland uitkomt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:39 schreef Leatherface het volgende:
Ironisch dat nu al twee keer iemand geboren in Rusland maar uitkomend voor een ander land goud wint. Kuzmina en Poladchikov.
Rusland heeft zo al twee gouden medailles misgelopen.
Yep. Maar misschien had ie zich als Koreaan niet eens geplaatst.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:46 schreef Nober het volgende:
[..]
En Zuid-Korea loopt brons mis omdat Viktor An voor Rusland uitkomt.
Ghehequote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja.. Zit weinig in die kerels....
http://nos.nl/os2014/arti(...)kov-op-halfpipe.htmlquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hey, ben nu pas thuis van het werk, maar ik kan niks terug kijken omdat ik Benfica-Sporting kijk. Zou iemand zo lief willen zijn even een korte samenvatting te geven van wat gebeurd is enzo??
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
http://nos.nl/os2014/arti(...)kov-op-halfpipe.html
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:59 schreef kciR het volgende:
Wat zijn de favorieten bij de dames halfpipe? Kwalificatie begint nu, maar geen commentaar op de stream..
Thanks!quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zou normaal gesproken tussen Clark (VS) en Bright (Aus) moeten gaan dus.
Jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:25 schreef TheVulture het volgende:
Telt hier ook de beste van de twee runs?
Ze hadden beter eerst de dames kunnen doen en dan de heren.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:38 schreef Karina het volgende:
Dames is toch minder spectaculairZe gaan zo langzaam.
Ja inderdaad nu valt het verschil teveel op. Al blijft het knap natuurlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ze hadden beter eerst de dames kunnen doen en dan de heren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik heb ze er nog niet over gehoord eigenlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:49 schreef Bienelientjee het volgende:
De halfpipe nog net zo slecht als gister?
Nee, de dames kunnen er niks van.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:49 schreef Bienelientjee het volgende:
De halfpipe nog net zo slecht als gister?
Nee Maarten Trip en nog een anderquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:56 schreef DeeBee het volgende:
Is die co-commentator nu Dimi de Jong?
How high do you cum?quote:
Ow okee. Omdat hij zoiets zei van 'dat had jij ook nog gisteren!', toen iemand niet goed terecht kwam of zo.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee Maarten Trip en nog een ander
Tobias Aalderink is die anderequote:Op woensdag 12 februari 2014 11:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ow okee. Omdat hij zoiets zei van 'dat had jij ook nog gisteren!', toen iemand niet goed terecht kwam of zo.
Maar vond ze al niet zo klinken als in de uitzending gisteren, en daar waren ze ook niet super spraakzaam, dus verbaasde mij al als een van hen nu (redelijk) enthousiast commentaar aan het geven zou zijn.
Zekerquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:59 schreef Spies het volgende:
De co-commentator is Tobias Aalderink, een oud snowboarder. Geeft de hele week al goed commentaar imo.
Tobias heeft denk ik het parcours zelf ook gereden, want dat deed hij ook op de slopestyle.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ow okee. Omdat hij zoiets zei van 'dat had jij ook nog gisteren!', toen iemand niet goed terecht kwam of zo.
Maar vond ze al niet zo klinken als in de uitzending gisteren, en daar waren ze ook niet super spraakzaam, dus verbaasde mij al als een van hen nu (redelijk) enthousiast commentaar aan het geven zou zijn.
Dat zal het dan wel zijn ja!quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:01 schreef alors het volgende:
[..]
Tobias heeft denk ik het parcours zelf ook gereden, want dat deed hij ook op de slopestyle.
Zo te zien zit er ook veel kunstmatige rommel in. De Jong en Van der Wal hadden het ook over water en zouten om de halfpipe te versterken gisteren en dat zie je er nu volgens mij wel aardig afgeschraapt worden. Voor sneeuwkanonnen is het sowieso te warm, dus de 'kunstsneeuw' zou dan al eerder gemaakt moeten zijn of daarnaartoe getransporteerd om die halfpipe te repareren of zo.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:01 schreef TheVulture het volgende:
Is dit nou kunstsneeuw of echte sneeuw?
Ja die is goed.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:59 schreef Spies het volgende:
De co-commentator is Tobias Aalderink, een oud snowboarder. Geeft de hele week al goed commentaar imo.
Mooi he... die LentesSpelenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:02 schreef DeeBee het volgende:
Zo te zien zit er ook veel kunstmatige rommel in. De Jong en Van der Wal hadden het ook over water en zouten om de halfpipe te versterken gisteren en dat zie je er nu volgens mij wel aardig afgeschraapt worden. Voor sneeuwkanonnen is het sowieso te warm, dus de 'kunstsneeuw' zou dan al eerder gemaakt moeten zijn of daarnaartoe getransporteerd om die halfpipe te repareren of zo.
Dat heb ik ook altijd met kunstschaatsen, geen idee wat al die verschillen zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:05 schreef kciR het volgende:
Ik vind het vooral knap hoe snel ze de tricks kunnen benoemen. Het aantal graden kan ik nog wel zien, maar zodra er dan nog een cork of iets bij komt kan ik er echt geen label meer aan hangen.
Dit is in ieder geval sowieso geen goede en verse kraaksneeuw om in te boarden nee.quote:
die gaat een Shaun White doen in de finalequote:Op woensdag 12 februari 2014 12:15 schreef Dagoduck het volgende:
92.25 in de 1e en 95.00 in de 2e run, netjes..
Winterspelen in een subtropisch klimaat organiseren (de palmbomen groeien langs de Zwarte Zee) betekent dus dat alle sneeuw kunstmatig moeten worden aangevoerd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:02 schreef DeeBee het volgende:
Voor sneeuwkanonnen is het sowieso te warm, dus de 'kunstsneeuw' zou dan al eerder gemaakt moeten zijn of daarnaartoe getransporteerd om die halfpipe te repareren of zo.
Onzin, in de bergen valt normaal gesproken gewoon sneeuw.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Winterspelen in een subtropisch klimaat organiseren (de palmbomen groeien langs de Zwarte Zee) betekent dus dat alle sneeuw kunstmatig moeten worden aangevoerd.
Kost een paar centen, maar dat mag Poetin's feestje niet bederven.
Valt me op dat bij veel 'extreme' sports zoals halfpipes en zo dat het vaak mooiere meiden zijn dan in andere traditionele sporten.quote:
Dit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:40 schreef -0- het volgende:
[..]
Onzin, in de bergen valt normaal gesproken gewoon sneeuw.
In Sochi zelf niet maar daar vinden de sneeuwsporten dan ook niet plaats.
Ik zeg Silje Norendalquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:42 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Valt me op dat bij veel 'extreme' sports zoals halfpipes en zo dat het vaak mooiere meiden zijn dan in andere traditionele sporten.
Zekerquote:
Dat doet ie al de hele ochtendquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:50 schreef Paxcon het volgende:
Sjek probeerde Dionne effe te regelen
Wat zei hij?quote:
Niet verrassend dat de meesten van het snowboarden en kunstschaatsen komen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zeg Silje Norendal
http://elitedaily.com/spo(...)014-winter-olympics/
Zoals Marianne Vos bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:42 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Valt me op dat bij veel 'extreme' sports zoals halfpipes en zo dat het vaak mooiere meiden zijn dan in andere traditionele sporten.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zoals Marianne Vos bijvoorbeeld.
Het zijn vooral ook hele andere types volgens mij. Genoeg mooie vrouwen bij de andere sporten maar wel anders inderdaad. En deze snowboardsters zijn vrijwel allemaal 18-24 jaar, dat helpt ook denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:42 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Ze skateboardt nog ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:10 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad andere types ja, ze lijken ook veel losser te zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:56 schreef -0- het volgende:
[..]
Het zijn vooral ook hele andere types volgens mij. Genoeg mooie vrouwen bij de andere sporten maar wel anders inderdaad. En deze snowboardsters zijn vrijwel allemaal 18-24 jaar, dat helpt ook denk ik.
Siljequote:Op woensdag 12 februari 2014 12:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zeg Silje Norendal
Of Linn Haug
http://elitedaily.com/spo(...)014-winter-olympics/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door GGMM op 12-02-2014 15:05:07 ]
En allemaal tussen de 1.65 en 1.70 hooguit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:56 schreef -0- het volgende:
Het zijn vooral ook hele andere types volgens mij. Genoeg mooie vrouwen bij de andere sporten maar wel anders inderdaad. En deze snowboardsters zijn vrijwel allemaal 18-24 jaar, dat helpt ook denk ik.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:20 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ze skateboardt nog ookVeeg me op
gaf die ene weggestreepte trolljury nou 73?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:42 schreef Dagoduck het volgende:
Prachtige run! Ik mis wel het BBC commentaar..
Geen idee, keek ik niet naar. Mooie score voor iedereen om zich op te richten wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gaf die ene weggestreepte trolljury nou 73?
Ja, haalt inderdaad wat van het kijkplezier af.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:42 schreef Dagoduck het volgende:
Prachtige run! Ik mis wel het BBC commentaar..
godverdommequote:
In de finale zenden ze de halve finale uit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:06 schreef kciR het volgende:
Zit dus 10min vertraging in de uitzending van nos..
Hopen dat ze wel de hele finale uitzenden dan. Ah, over drie kwartier
Denk dat tweede...quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:07 schreef RedFever007 het volgende:
Waarom vallen ze zoveelZijn het prutsers, is de baan lastig, is dit standaard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |