eerder een Margootjequote:
Tuurlijk joh.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Meer sport dan motocross, dat dan weer wel.
Idd ook nauwelijks felicitaties voor ipod.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:28 schreef truedestiny het volgende:
Die Japanse jochies interesseert het allemaal niets.
Ik vind hem gewoon niet sympathiek.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Waarom haten op Shaun White?Toch alleen maar bizar knap wat hij gepresteerd heeft
Je moet niet denken. Je moet zeker weten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dit een vrouw was.
Ja ik zei al dat hij constanter was dan de Zwitser. Helaas is dat niet met goud beloond.quote:
Alweer?quote:
En Zuid-Korea loopt brons mis omdat Viktor An voor Rusland uitkomt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:39 schreef Leatherface het volgende:
Ironisch dat nu al twee keer iemand geboren in Rusland maar uitkomend voor een ander land goud wint. Kuzmina en Poladchikov.
Rusland heeft zo al twee gouden medailles misgelopen.
Yep. Maar misschien had ie zich als Koreaan niet eens geplaatst.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:46 schreef Nober het volgende:
[..]
En Zuid-Korea loopt brons mis omdat Viktor An voor Rusland uitkomt.
Ghehequote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja.. Zit weinig in die kerels....
http://nos.nl/os2014/arti(...)kov-op-halfpipe.htmlquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hey, ben nu pas thuis van het werk, maar ik kan niks terug kijken omdat ik Benfica-Sporting kijk. Zou iemand zo lief willen zijn even een korte samenvatting te geven van wat gebeurd is enzo??
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
http://nos.nl/os2014/arti(...)kov-op-halfpipe.html
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:59 schreef kciR het volgende:
Wat zijn de favorieten bij de dames halfpipe? Kwalificatie begint nu, maar geen commentaar op de stream..
Thanks!quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zou normaal gesproken tussen Clark (VS) en Bright (Aus) moeten gaan dus.
Jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:25 schreef TheVulture het volgende:
Telt hier ook de beste van de twee runs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |