Ja, dat maakt het wat minder erg, maar zag ook bij eentje twee negatieve uitschieters bv.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klopt dan weer min of meer. Want de drie niet weg gestreepte resultaten liggen elke keer juist wel dichtbij elkaar.
Een van de vele redenen dat ik het maar eens in de vier jaar kijk. Al was ik het dan weer niet eens met de vorige TT.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het wat minder erg, maar zag ook bij eentje twee negatieve uitschieters bv.
Wat ik zeg, het zijn waarschijnlijk gewoon echt vriendinnen die elkaar wel wat gunnen, ookal balen ze er wel vanquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Bright die als (mede)favoriet, titelverdedigster en iemand die veel beter kan dan dit, blij zij dat ze op een kwart punt goud misloopt
Ja snowboardcross is een veel mooier onderdeel. Alleen jammer dat er zoveel vallen en inhalen wat lastig is soms.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een van de vele redenen dat ik het maar eens in de vier jaar kijk. Al was ik het dan weer niet eens met de vorige TT.
De boardercross daarentegen
Het is vrij makkelijk om vriendinnen te zijn, als het je geen hol uitmaakt wat je score is. En of je wint.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat ik zeg, het zijn waarschijnlijk gewoon echt vriendinnen die elkaar wel wat gunnen, ookal balen ze er wel van.
Er is nog een middenweg natuurlijk. Je hoeft niet meteen a la Hüfner te zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Yep, ze horen dan chagrijnig te kijken aan elkaars haren te gaan trekken...
Een reactie a la Smeekens dus?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er is nog een middenweg natuurlijk. Je hoeft niet meteen a la Hüfner te zijn.
Iedereen is anders. Maar dat is een mooi voorbeeld van balen en blij zijn (voor elkaar) ineen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een reactie a la Smeekens dus?
Smeekens was ook wel erg zuurquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een reactie a la Smeekens dus?
Inderdaad sportief zijn kan ook heel goed door de ander wel te feliciteren maar ook te treuren om je eigen verlies.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iedereen is anders. Maar dat is een mooi voorbeeld van balen en blij zijn (voor elkaar) ineen.
Ik kan het mij nog voorstellen dat het ze minder de plek gaat, want de X-Games zijn toch belangrijker voor ze. Maar je zou toch verwachten dat ze minimaal zouden balen als hun run niet is gelukt. Want dat is toch wat ze willen doen. Laten zien wat ze kunnen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:43 schreef -0- het volgende:
[..]
Inderdaad sportief zijn kan ook heel goed door de ander wel te feliciteren maar ook te treuren om je eigen verlies.
Wat hier gebeurt is gewoon juichen om alles en dat heeft weinig met sportiviteit te maken, dat doe je bij een potje jeu de boule op zondagmiddag.
Dan heb je niets van de cultuur van het snowboarden begrepen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:43 schreef -0- het volgende:
[..]
Inderdaad sportief zijn kan ook heel goed door de ander wel te feliciteren maar ook te treuren om je eigen verlies.
Wat hier gebeurt is gewoon juichen om alles en dat heeft weinig met sportiviteit te maken, dat doe je bij een potje jeu de boule op zondagmiddag.
Owja, ik zie 't nuquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:35 schreef Paxcon het volgende:
overigens is dit het snowboard topic maar goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |