Jup hier ook .quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:05 schreef alors het volgende:
Maar worden hier de hoogste en laagste score niet weggestreept? Bij de slopestyle wel toch?
Wie geilt er dus op bitjes.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo even kijken of die Sloveen Bright een geil wijf vindt en wie de jaloerse bitch is
quote:
Oh okay omdat dat niet in beeld komt... Bij de slopestyle meen ik te hebben gezien dat er een streep kwam door de hoogste en laagste scores als die in beeld kwamen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier worden ze juist wel weggestreept. En gelukkig maar.
Dat is hier juist ook.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:07 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Oh okay omdat dat niet in beeld komt... Bij de slopestyle meen ik te hebben gezien dat er een streep kwam door de hoogste en laagste scores als die in beeld kwamen.
Ik niet op bitjes, maar wel op Brightquote:
Hier ook.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:07 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Oh okay omdat dat niet in beeld komt... Bij de slopestyle meen ik te hebben gezien dat er een streep kwam door de hoogste en laagste scores als die in beeld kwamen.
Die vind ik niet zo bijzonder. Al is het beter dan Teeter en Clark.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik niet op bitjes, maar wel op Bright.
Nou komen die scores wel bizar kort in beeld. Ze doen er een uur over om ze te tonen. En poef it's gone.quote:
Teeter is ook wel leukquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo bijzonder. Al is het beter dan Teeter en Clark.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik niet op bitjes, maar wel op Bright.
Jaloersquote:
Het is wat veel, maar zij komt er mee wegquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:10 schreef alors het volgende:
[..]
Nee en zeker niet op haar tandvlees.
Haalt het niet bij Norendal, Purtschert of Castellet.quote:
Dat ziet er best gezond uit hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:10 schreef alors het volgende:
[..]
Nee en zeker niet op haar tandvlees.
Castellet is ook goedquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Haalt het niet bij Norendal, Purtschert of Castellet.
De jury moest overleggen, heeft ze jullie goed genoeg gepijpt of nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:12 schreef Redefine het volgende:
Dit is inderdaad heel vreemd, dat het opeens drie keer zo lang duurt om de score te laten zien.
Die Sloveen pakt Clark in ieder geval en die Zwitser gaat voor Brightquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:13 schreef Szura het volgende:
Gaat flink geschaard worden vannacht, zo te zien
'Ik zat even niet op te letten, jij wel? Nee, ik ook niet? Oke, wat gaan we geven. Doe maar plek drie dan valt het niet zo op.'quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
De jury moest overleggen, heeft ze jullie goed genoeg gepijpt of niet?
Joeoeoeoeoeoeoequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:13 schreef RedFever007 het volgende:
Beetje kinderachtig gedrag van de dames![]()
![]()
Whoooo whoooo iiiiiiihhhhhhhhh
Etc
Dat klopt dan weer min of meer. Want de drie niet weg gestreepte resultaten liggen elke keer juist wel dichtbij elkaar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar serieus elke keer wel 10 punten verschil tussen de waarderingen en dan een kampioenschap beslissen op minder dan een punt__
Ik vind het heerlijkquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Joeoeoeoeoeoeoe![]()
Verschrikkelijk inderdaad. Ze zien er leuk uit die vrouwen, maar qua gedrag vind ik het niks
Joeoeoeoeoequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:15 schreef DaMook het volgende:
Margot. Ow wacht dit is geen halfpipe meer
.
Ze zijn mij veel te nep. Dan vind ik de freestyle skiesters leuker als geheel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. Ik hou van dit soort vrouwen
.
Ook een tof en spontane vrouwquote:
Ja. Al vind ik Boer wel wat echter.quote:
Ach ja dat is het type dat aan deze sport doetquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zijn mij veel te nep. Dan vind ik de freestyle skiesters leuker als geheel.
Ja hipsters.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ja dat is het type dat aan deze sport doet.
Anders idd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al vind ik Boer wel wat echter.
Totaal geen teleurstelling ook bij het verliezen van brons. Dat overdreven (neppe) blij voor elkaar zijn kan ik ook niet tegen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Joeoeoeoeoeoeoe![]()
Verschrikkelijk inderdaad. Ze zien er leuk uit die vrouwen, maar qua gedrag vind ik het niks
Love itquote:
Ja. Bright die als (mede)favoriet, titelverdedigster en iemand die veel beter kan dan dit, blij zij dat ze op een kwart punt goud mislooptquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
Totaal geen teleurstelling ook bij het verliezen van brons. Dat overdreven (neppe) blij voor elkaar zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |