Het zijn vooral ook hele andere types volgens mij. Genoeg mooie vrouwen bij de andere sporten maar wel anders inderdaad. En deze snowboardsters zijn vrijwel allemaal 18-24 jaar, dat helpt ook denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:42 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Valt me op dat bij veel 'extreme' sports zoals halfpipes en zo dat het vaak mooiere meiden zijn dan in andere traditionele sporten.
Ze skateboardt nog ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:10 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad andere types ja, ze lijken ook veel losser te zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:56 schreef -0- het volgende:
[..]
Het zijn vooral ook hele andere types volgens mij. Genoeg mooie vrouwen bij de andere sporten maar wel anders inderdaad. En deze snowboardsters zijn vrijwel allemaal 18-24 jaar, dat helpt ook denk ik.
Siljequote:Op woensdag 12 februari 2014 12:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zeg Silje Norendal
Of Linn Haug
http://elitedaily.com/spo(...)014-winter-olympics/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door GGMM op 12-02-2014 15:05:07 ]
En allemaal tussen de 1.65 en 1.70 hooguit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:56 schreef -0- het volgende:
Het zijn vooral ook hele andere types volgens mij. Genoeg mooie vrouwen bij de andere sporten maar wel anders inderdaad. En deze snowboardsters zijn vrijwel allemaal 18-24 jaar, dat helpt ook denk ik.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:20 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ze skateboardt nog ookVeeg me op
gaf die ene weggestreepte trolljury nou 73?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:42 schreef Dagoduck het volgende:
Prachtige run! Ik mis wel het BBC commentaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |