SPOILER: Uitslag Vancouver 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag WK Afstanden 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag OKTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:[/b]
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Olumpisch diploma[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hallo
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.![]()
BBC: Nederlandse schaatsers zouden hun gouden medailles inruilen voor Elfstedentocht.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Als je tocht wint, denk ik wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
BBC: Nederlandse schaatsers zouden hun gouden medailles inruilen voor Elfstedentocht.leven zoals het leven is![]()
Niet rullevant in een live topic.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Is toch zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
BBC: Nederlandse schaatsers zouden hun gouden medailles inruilen voor Elfstedentocht.![]()
Presentquote:
[b]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:[/b]
Elfstedenkruisje geeft wel meer blijk van bazigheid dan olympisch goud hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
BBC: Nederlandse schaatsers zouden hun gouden medailles inruilen voor Elfstedentocht.
-XOXO-![]()
Dobbin loopt uit.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
En dat het drie weken zou moeten vriezen.Dat is sowieso niet waar.
Laat het Ritsma maar niet horenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
BBC: Nederlandse schaatsers zouden hun gouden medailles inruilen voor Elfstedentocht.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
Ik word echt met de minuut zieker..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Elfstedenkruisje geeft wel meer blijk van bazigheid dan olympisch goud hoor![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word door VBL gedwongen mee te kijken. Dus dan doe ik dat maar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Alleen als het ook nog keihard sneeuwt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Elfstedenkruisje geeft wel meer blijk van bazigheid dan olympisch goud hoor
Genieten deze afstandPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Vino komt ook uit Petropavlovsk, maar die hebben we niet gezien op schaatsen.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Wat loopt die commentator nou te bazelen over die drie duizendste en die transponder, tijd wordt bepaald op basis van een foto, niet van transponder![]()
Of als het ijs wegsmeltquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alleen als het ook nog keihard sneeuwt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Gedwongen, ja hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word door VBL gedwongen mee te kijken. Dus dan doe ik dat maar.Schaatsen
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik las een keer mee in dit topic en nu denkt dat GGMM serieus dat ik de OWS volgquote:. Het is de schuld van Littlerabbit.
![]()
De nummer 2 van 20 jaar terug heeft er nog steeds veel tv-werk aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
het winnen van de Elfstedentocht zou ik ook hoger inschatten dan Olympisch goud.![]()
Doe je ook, want ik heb je vaker zien posten in OWSquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik las een keer mee in dit topic en nu denkt dat GGMM serieus dat ik de OWS volg.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Falko Zandstra kwam net voorbij in het commentaar... die had een carriere zoals Sven moeten hebben eigenlijk maar helaas
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Een keer maar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Doe je ook, want ik heb je vaker zien posten in OWS![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word door VBL gedwongen mee te kijken. Dus dan doe ik dat maar.![]()
![]()
Misschien is z'n enkel gestroomlijnder nu? Ik gok maar wat hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:17 schreef Jovatov het volgende:
Wat loopt die commentator nou te bazelen over die drie duizendste en die transponder, tijd wordt bepaald op basis van een foto, niet van transpondergeregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Ja dat zou kunnen, maar het gaat echt niets veranderen aan de tijdmetingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:20 schreef exile79 het volgende:
[..]
Misschien is z'n enkel gestroomlijnder nu? Ik gok maar wat hoor.![]()
Dan ben je een baas. Net als Bob.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Twee, alhoewel die laatste niet bewust in OWS wasquote:quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Een groet aan Szura.
Dit was mijn eerste en laatste post hier.quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Ik zou het zo inwisselen voor een medaille op de shorttrackquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:21 schreef Nober het volgende:
Waarom mocht Bob eigenlijk niet blij zijn met brons in Vancouver? Zou jij dat ook niet zijn?Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Kramer fanboys mad.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:21 schreef Nober het volgende:
Waarom mocht Bob eigenlijk niet blij zijn met brons in Vancouver? Zou jij dat ook niet zijn?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bob die zijn mede OS gangers de griep toewenste![]()
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
We moesten allemaal huilen omdat Kramer faalde.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:21 schreef Nober het volgende:
Waarom mocht Bob eigenlijk niet blij zijn met brons in Vancouver? Zou jij dat ook niet zijn?![]()
Omdat je niet iets mag winnen door een fout van iemand anders ofzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:21 schreef Nober het volgende:
Waarom mocht Bob eigenlijk niet blij zijn met brons in Vancouver? Zou jij dat ook niet zijn?![]()
Wat een treurig land zijn we dan toch op dit soort momenten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
We moesten allemaal huilen omdat Kramer faalde.![]()
De 1 z'n dood, is de ander z'n brood.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:22 schreef Revanches het volgende:
Bob die zijn mede OS gangers de griep toewenste![]()
![]()
![]()
Hopelijk kan Beckert nog wat versnellen.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ik al complete onbenul op het gebied van schaatsen had deze conclusie binnen de 5 minuten getrokken. Mijn geweldige mensenkennis is schrikbarend.quote:![]()
Dat sowieso. Er zijn minder winnaars van elfstedentochten dan van olympisch goud.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
het winnen van de Elfstedentocht zou ik ook hoger inschatten dan Olympisch goud.![]()
Is wel nodig voor de sweep van de Duitsers iddquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:23 schreef Felagund het volgende:
Hopelijk kan Beckert nog wat versnellen.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Hey, jij ook hier. Ik dacht je vind het nooit meer maar daar ben je dan! Het is ongekend!!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een treurig land zijn we dan toch op dit soort momenten.![]()
NOS faalde even, is al weer terugquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Duhh, dat lukt je met één OS al bijna....quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat sowieso. Er zijn minder winnaars van elfstedentochten dan van olympisch goud.![]()
Ik hoor dit: COME ON! HEIL! HEIL!
Met een Duitser op 't ijs.
Die Duitser schreeuwt niet met een volume van 40-45 decibel<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
VBL dwingt me en pest me.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Hey, jij ook hier. Ik dacht je vind het nooit meer maar daar ben je dan! Het is ongekend!!![]()
spannebd[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik hoorde ook zoiets jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik hoor dit: COME ON! HEIL! HEIL!
Met een Duitser op 't ijs.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Elfstendentocht winnen is sowieso de prijs der prijzen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat sowieso. Er zijn minder winnaars van elfstedentochten dan van olympisch goud.![]()
Beckert.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dittrichje dit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
29.7
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Matige tijdquote:[b]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:[/b]
De nieuwe Dittrich
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Dat maken jullie er vanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Je hebt jezelf verraden, dat is heel wat anders.
Niet liegen Stijn.
![]()
Matige reactie.quote:
Maar 6 seconden boven zijn PR.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Nog steeds mogelijkheid tot sweep van de Duitsers als Dobbin eindelijk gediskwalificeerd wordt
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Gaat ie een karatetrap doen, kijken of hij blijft staanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil Louis van Gaal wel eens als schaatscoach zien.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
GGMM doet zelf mee. Het is een samenzwering of zoals ze dat mooi zeggen heb ikj last van groepsdruk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:25 schreef Nober het volgende:
[..]
GGMM al aangesproken? Die moet in dit soort situaties ingrijpen.![]()
schaatsen jullie nou zo hard, of sta ik hier zo stil?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil Louis van Gaal wel eens als schaatscoach zien.Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |