De 1 z'n dood, is de ander z'n brood.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:22 schreef Revanches het volgende:
Bob die zijn mede OS gangers de griep toewenste

Ik al complete onbenul op het gebied van schaatsen had deze conclusie binnen de 5 minuten getrokken. Mijn geweldige mensenkennis is schrikbarend.quote:

Dat sowieso. Er zijn minder winnaars van elfstedentochten dan van olympisch goud.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
het winnen van de Elfstedentocht zou ik ook hoger inschatten dan Olympisch goud.

Is wel nodig voor de sweep van de Duitsers iddquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:23 schreef Felagund het volgende:
Hopelijk kan Beckert nog wat versnellen.

Hey, jij ook hier. Ik dacht je vind het nooit meer maar daar ben je dan! Het is ongekend!!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een treurig land zijn we dan toch op dit soort momenten.

NOS faalde even, is al weer terugquote:

Duhh, dat lukt je met één OS al bijna....quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat sowieso. Er zijn minder winnaars van elfstedentochten dan van olympisch goud.

VBL dwingt me en pest me.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Hey, jij ook hier. Ik dacht je vind het nooit meer maar daar ben je dan! Het is ongekend!!

Ik hoorde ook zoiets jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik hoor dit: COME ON! HEIL! HEIL!
Met een Duitser op 't ijs.

Elfstendentocht winnen is sowieso de prijs der prijzen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat sowieso. Er zijn minder winnaars van elfstedentochten dan van olympisch goud.

Matige tijdquote:

Dat maken jullie er vanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je hebt jezelf verraden, dat is heel wat anders.
Niet liegen Stijn
 .
.

Matige reactie.quote:

Gaat ie een karatetrap doen, kijken of hij blijft staanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil Louis van Gaal wel eens als schaatscoach zien.

heywoodu

heywoodu

GGMM doet zelf mee. Het is een samenzwering of zoals ze dat mooi zeggen heb ikj last van groepsdruk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:25 schreef Nober het volgende:
[..]
GGMM al aangesproken? Die moet in dit soort situaties ingrijpen.

schaatsen jullie nou zo hard, of sta ik hier zo stil?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil Louis van Gaal wel eens als schaatscoach zien.

12.53.89 is mijn voorspellingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Op welk schema moet Bob rijden?
Denk zelf aan 12:55.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |