Geen 5?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:56 schreef Szura het volgende:
Drie Bobs voor dit filmpje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even quoten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Kramer weer fout wisselt neem ik een maand lang een Bob de Jong UI
Sven heeft wel wat gemist in 2010.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb Sven nog niet gemist zo te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou het allermooiste in mijn leven zijn. Ooit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Kramer weer fout wisselt neem ik een maand lang een Bob de Jong UI
Precies. Toch mooi de beste NL-er op de 10 km in Vancouver.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het leverde Bob iig wel een mooie bronzen plak op.
Het enige relevante in schaatsen is dat de schaatspakken capuchons hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is het nu afgelopen waar eindigde bart swings, ik weet niets van schaatsen, hebbebn we nog kans op een medaille
Heb er dit toernooi nog niet eerder last van gehadquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Altijd als het drukker wordt.....
Je kan npo.nl/live nog proberen, maar denk niet dat die het beter doet
Medaljuh in 't kinderlokkuh ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is het nu afgelopen waar eindigde bart swings, ik weet niets van schaatsen, hebbebn we nog kans op een medaille
Een baas voor je post.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:56 schreef Szura het volgende:
Drie Bobs voor dit filmpje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sven heeft wel wat gemist in 2010.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
gvd
waarom heb ik hier last van
help
twitter:NOS twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 15:44:54Jullie verbreken het kijkersrecord op onze schaatsstream. Daardoor is die niet voor iedereen goed beschikbaar http://t.co/CjZ4AVpkpU #OS2014 reageer retweet
Z'n stoppels zaten in de war.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:57 schreef Amarantha het volgende:
Maar wat was er nou met die Bob?Hij heeft gewoon niet snel genoeg geschaatst? Of is hij gevallen ofzo
Enige moment dat ik keek via de stream ( 500 mannen) faalde het ook hardquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Heb er dit toernooi nog niet eerder last van gehad
Kijk dan op een andere zender.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Echt NOS. Tieft op met je kutitems.
Is dweilpauze..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
jezus waar kan ik deftig schaatsen volgen, op nederland 1 zenden ze nu een interview uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |