Hij is afgeluisterd toen die een grote boodschap deed.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waarom HMF, Plasterk dood wilde hebben.
Ik hoop een uitgebreid betoog te lezen als ik terug kom v/h koffiezetten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waarom HMF, Plasterk dood wilde hebben.
Godverdommequote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
Ik zie net "De Modepolitie" op RTL 5 in een reclame.
Die kwamen mij dus tegen in het centrum van Rotterdam en riepen "STOP! Mode Politie" tegen me. Ik zei "krijg toch de pest kanker" en ben doorgelopen, terwijl dat wijf en die nicht me verbouwereerd nakeken.
Ik ben benieuwd of dat uitgezonden wordt.
Hoe zie je er uit danquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
Die kwamen mij dus tegen in het centrum van Rotterdam en riepen "STOP! Mode Politie" tegen me. Ik zei "krijg toch de pest kanker" en ben doorgelopen, terwijl dat wijf en die nicht me verbouwereerd nakeken.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
Een nicht en wijf willen je opnieuw aankleden. Hihi.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
jezus wat ben jij stoer zegquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
Bruin haar zonder gel, verder natuurlijk teringaantrekkelijk. Jullie zijn tenslotte naar mijn evenbeeld geschept.quote:
Jij moet echt eens langs bij een psycholoog.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bruin haar zonder gel, verder natuurlijk teringaantrekkelijk. Jullie zijn tenslotte naar mijn evenbeeld geschept.
Ik had een alweer 6 jaar oude motorjas aan waar extreem veel emotionele waarde aan zit en die er godverdomme nog bijzonder goed uit ziet ook. Beetje als deze:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij moet echt eens langs bij een psycholoog.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet dan toch prima mijn soortgenoten eruit te pikken zou je zeggen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
JR die tegen iemand zegt dat hij langs een psycholoog moet is best ironisch.
HMF is zelf psycholoog, heeft hij een diploma van.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Comic Sansquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:59 schreef Doublepain het volgende:
C_A
[ afbeelding ]
Dit wist ik niet
HAHA oldbiequote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Comic Sans
Komende april zit ik alweer 10 jaar met dit account op de foks
Zou je even in het Fischer topic de mensen die Boëtius erbij halen billenkoek kunnen geven?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Comic Sans
Hey je bent er weer, bijgekomen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Comic Sans
Hallo Shaun White.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Comic Sans
Ik verwacht een zelfmoord. Het leek alsof hij de overwinning opzettelijk liet lopen en accepteerde het al juichend, zwaaiend en feliciterend. Nog voordat hij uberhaupt officieel vierde was geworden.quote:
Gemaakt lachje ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verwacht een zelfmoord. Het leek alsof hij de overwinning opzettelijk liet lopen en accepteerde het al juichend, zwaaiend en feliciterend. Nog voordat hij uberhaupt officieel vierde was geworden.
De druk is duidelijk te zwaar op zijn schouders na al die jaren.
Ach welnee man die doet zat andere dingen. Die is dat over een paar dagen alweer vergeten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verwacht een zelfmoord. Het leek alsof hij de overwinning opzettelijk liet lopen en accepteerde het al juichend, zwaaiend en feliciterend. Nog voordat hij uberhaupt officieel vierde was geworden.
De druk is duidelijk te zwaar op zijn schouders na al die jaren.
Dat zou wel heel triest zijn aangezien hij zijn carriere en succes aan deze wedstrijden dankt en al zijn fans hem hiervoor steunde.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach welnee man die doet zat andere dingen. Die is dat over een paar dagen alweer vergeten.
Moest even zoeken, had ik nog maar zulke lokkenquote:
http://www.documentairenet.nl/review/2doc-crash-reel/quote:
Die fans zien hem straks weer als hij met zijn band speelt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou wel heel triest zijn aangezien hij zijn carriere en succes aan deze wedstrijden dankt en al zijn fans hem hiervoor steunde.
Nee, Drizzt liet afweten vanavond
Iemand noemde het in het topic inderdaad. Hij kwam blijkbaar niet al te sympathiek over.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
http://www.documentairenet.nl/review/2doc-crash-reel/
Deze ga ik morgen kijken, hoorde dat het een interessante docu is
Wel op www.popmundo.comquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Die fans zien hem straks weer als hij met zijn band speelt.
Oh wacht, het ging over Drizzt nu, die speelt vast niet in een band.
Nee, zit nog middenin het glutengezeikquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey je bent er weer, bijgekomen?
Topshowquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef hafcfan het volgende:
Die mensen bij de rechtende rijder wat een debielen
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, zit nog middenin het glutengezeik
Daar moede ook immaal nie naar kijke, kut!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo zag het er wel uit, met die poppetjes.
Ik had oprecht de slappe lach, wat een volkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef hafcfan het volgende:
Die mensen bij de rechtende rijder wat een debielen
Jep. Alleen op woensdag en vrijdag heb ik het eerste uur geen vrij. Maar vrijdag heb ik al vakansie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel vanaf het eerste uur zeker? Ik moet tot 17:00
Bedankt dat je het even dikgedrukt doet. Het is nog vroeg inderdaad.quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jep. Alleen op woensdag en vrijdag heb ik het eerste uur geen vrij. Maar vrijdag heb ik al vakansie.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben er vandoor. Red jezelf tot 14:20.
Sterkte man. Ben je wel vroeg thuis zeker?quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:53 schreef Helpmefok het volgende:
Zo. Alweer 2 uur aan het werk.
Gvd zwaar levern dit dat
Ik hoop dat deze dvd in mijn valentijnscadeau zit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Webcamseks 3 vriendinnen viral
Rens kun jij deze film voor mij achterhalen? Louter wetenschappelijke redenen heb ik om hem te zien.
Je moddereert ook wel heel veel subfora tegenwoordig. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:
Ik heb gisteren al gezegd dat ik niet aan valentijn doe.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze dvd in mijn valentijnscadeau zit.
Ik heb hetzelfde. Wellicht kunnen we ons gevecht met een aantal dagen uitstellen.quote:
Dan verras ik je vrouw welquote:Op woensdag 12 februari 2014 08:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al gezegd dat ik niet aan valentijn doe.
Lig eens niet zo aan te dringen.
Jip. Goeie app.quote:
He CAquote:
Jij sport te weinig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klein beetje, maar begon juist wel beter te worden.
Heeft m'n fitnesscoach me belazerd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aftrekken is geen sport, debiel.
ok, misschien daarom extreem moe.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klein beetje, maar begon juist wel beter te worden.
hoi ijsbeertje van mequote:Op woensdag 12 februari 2014 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He CA
[..]
Jij sport te weinig.
Veel plezierquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok, misschien daarom extreem moe.
Ik heb een dagje vrijgenomen. Weer grieperig, is echt een hardnekkig virus volgens mij. Ik hoor er iedereen over.
Dus dagje op de bank doorbrengen en schaatsen kijken
kan toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Ik wil ook schaatsen kijken.
Hihi ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1000 m is echt zo'n dopingafstand.
quote:Ophef over Auschwitz-incident Belgische trein
Treinreizigers in België werden onlangs onaangenaam verrast toen onbekenden via de omroepinstallatie meldden dat de trein ''naar Auschwitz'' zou rijden en dat ''alle Joden'' aan boord werd verzocht een douche te nemen.
Het incident in de trein van Luik naar Brussel vond op 31 januari al plaats, maar Belgische media melden het nu.
De Belgische spoorwegen hebben aangifte gedaan en ook een particulier heeft bij de politie aan de bel getrokken.
De onbekenden wisten toegang te krijgen tot de kast met de intercominstallatie. ''Dames en heren, wij rijden naar Auschwitz. Alle joden worden verzocht straks af te stappen en een kleine douche te nemen", klonk het in de rijtuigen.
Rens begint iedere morgen met het grunten van "begin de dag met een dansje"quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schreeuw je in het dagelijks leven ook altijd?
Dan kijk je niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan daar gewoon niet serieus naar kijken.
Ach, je kunt nooit genoeg nr. 10's hebben natuurlijkquote:De zaakwaarnemer van Hakim Ziyech heeft onlangs een telefoontje gehad van PSV. De Eindhovense ploeg informeerde naar de jonge middenvelder van SC Heerenveen. Dit liet Voetbal International weten.
De Eindhovenaren houden de verrichtingen van Ziyech al enige tijd in de gaten. Tot op heden heeft PSV zich echter nog niet in Friesland gemeld om te spreken over een eventuele transfer van de middenvelder.
Ziyech, die dit moment zijn definitieve doorbraak beleeft in Heerenveen, beschikt bij de Friese ploeg over een aflopend contract. In de verbintenis is echter wel een optie opgenomen waarmee de club het contract eenzijdig kan verlengen tot medio 2015. Hans Vonk, de technische man bij Heerenveen, liet weten dat hij deze optie graag wil gaan lichten.
Zal zich zo aanpassen aan die swagger cultuur daar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:22 schreef H.FR het volgende:
Deze al langs geweest?
[..]
Ach, je kunt nooit genoeg nr. 10's hebben natuurlijk
Euh... ja?quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schreeuw je in het dagelijks leven ook altijd?
Zonde van zo'n jongen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal zich zo aanpassen aan die swagger cultuur daar.
Die geven hem gewoon een Groningen vlag en zetten hem op het dak.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeggen je verzorgers daar niks van dan?
Maher was bij AZ ook al een naar mannetje, Ziyech heb ik nog geen nare maniertjes van gezien. Maar wat niet is, kan bij PSV natuurlijk altijd nog komen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het zal dan waarschijnlijk precies zo gaan met hem als nu met Maher.
Leuk gevonden, erg origineel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die geven hem gewoon een Groningen vlag en zetten hem op het dak.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn individuele acties leverde weinig op. Is ook niet gek als je continu met je hoofd naar beneden de drukte inloopt.
Lukt 1 keer en dan ziet het er tof uit, maar de volgende 19 keer is het gewoon balverlies.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoofd naar beneden?
Maher keek altijd of mensen vrij stonden alleen in de laatste aanval ging hij voor eigen succes.
DP is een echte kennerquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat jij wil. Kijk nou maar aan het eind van het seizoen hoeveel hij je heeft opgeleverd.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maher moet lekker naar Ajax gaan voor 3 jaar. En dan naar Dortmund ofzo. Dan kan hij daarna wel een Real, Barca of Bayern aan denk ik.
quote:
Jij hebt ook echt totaal geen zelfspotquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuk gevonden, erg origineel.
Dit voorbeeld heb ik zelf ooit verteldquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt totaal geen zelfspot.
Hij kan er gewoon geen kut van, dan gaat het nergens lukken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat het zo gegaan was als hij naar Ajax was gekomen.
Gisteren achttien uur gewerktquote:Op woensdag 12 februari 2014 07:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Sterkte man. Ben je wel vroeg thuis zeker?
Kolere. Nogmaals sterkte en dit keer echt gemeendquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gisteren achttien uur gewerkt.
Vandaag 06:00 - 18:00.
Al zit daar wel de premiere bij
Gisteren 17 uurquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Kolere. Nogmaals sterkte en dit keer echt gemeendDat is een hele lange dag.
Ik gister anderhalf uur en vandaag niets.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gisteren 17 uurAfgelopen week 100 uur
.
Gvd gvd
Wel zin in de premiere
Jij was vroeg vanmorgen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik gister anderhalf uur en vandaag niets.
Homoquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Daarna gelukkig nog 4 uur kunnen slapen
quote:
Je zult maar 3 weken thuis mogen blijvenquote:Op woensdag 12 februari 2014 07:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel vanaf het eerste uur zeker? Ik moet tot 17:00
Lekker verdienen ook zekerquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gisteren 17 uurAfgelopen week 100 uur
.
Gvd gvd
Wel zin in de premiere
TOSOTHIWquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker verdienen ook zekerWelke premiere is dat trouwens?
Moderne vijfkamp is leukerquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Noordse combinatie, ook wel weer een bijzondere sport.
Is mij net zo bekend als de Noorse combinatie mij tot 30 minuten terug was.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moderne vijfkamp is leuker
Schermen, zwemmen, paardrijden, schieten, rennenquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is mij net zo bekend als de Noorse combinatie mij tot 30 minuten terug was.
Een maat van mij deed dat, is zwaarquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schermen, zwemmen, paardrijden, schieten, rennen
Vooral qua training en het feit dat je alles in 1 dag moet afwerkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een maat van mij deed dat, is zwaar
Schieten met pijl en boog? Anders is het wel ietwat middeleeuws.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schermen, zwemmen, paardrijden, schieten, rennen
Pistoolquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schieten met pijl en boog? Anders is het wel ietwat middeleeuws.
Triest dat je mensen direct op hun kleine tekortkomingen afrekent. Door mensen zoals jij leven we in een bijzonder verzuurde maatschappij.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze studio sport presentator slist. Ik mag hem niet.
Ik zie graag mensen op de juiste plek. Deze man zorgt er persoonlijk voor dat de Nederlandse tv wordt geremd in zijn ontwikkeling enkel omdat de PO geen harde maatregelen durft te treffen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat je mensen direct op hun kleine tekortkomingen afrekent. Door mensen zoals jij leven we in een bijzonder verzuurde maatschappij.
Zou toch niet heel veel uit moeten maken om wat minder snelheid wellicht.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:24 schreef Saind het volgende:
kunnen die vrouwen een beetje halfpipe snowboarden of is het echt heel veel kutter dan de mannen?
Op de streams is er nu Curlingquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze studio sport presentator slist. Ik mag hem niet.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker verdienen ook zekerWelke premiere is dat trouwens?
Vrouwen curling ja. Die hebben de kracht niet voor een goede bordswipe kaats.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op de streams is er nu Curling![]()
Heel even de stream gekeken, moeilijk lamequote:Op woensdag 12 februari 2014 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie graag mensen op de juiste plek. Deze man zorgt er persoonlijk voor dat de Nederlandse tv wordt geremd in zijn ontwikkeling enkel omdat de PO geen harde maatregelen durft te treffen.
Welke talenten zal hij wel niet allemaal in de weg zitten?
[..]
Zou toch niet heel veel uit moeten maken om wat minder snelheid wellicht.
Heb je vanmorgen niet gekeken! De Noren waren er.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op de streams is er nu Curling![]()
Ik heb het helaas gemistquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je vanmorgen niet gekeken! De Noren waren er.
All for u bb,quote:
Ik kan me niet voorstellen dat het grote talenten zijn, anders hadden die wel op zijn plaats gezeten. Wat goed is komt snel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie graag mensen op de juiste plek. Deze man zorgt er persoonlijk voor dat de Nederlandse tv wordt geremd in zijn ontwikkeling enkel omdat de PO geen harde maatregelen durft te treffen.Welke talenten zal hij wel niet allemaal in de weg zitten?
Survival fittest bestaat al decennia niet meer in Nederland. Daar heeft onze interventiestaat wel voor gezorgdquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het grote talenten zijn, anders hadden die wel op zijn plaats gezeten. Wat goed is komt snel.![]()
Dit is momenteel nou eenmaal het beste wat ze hebben.
Dit is vergelijkbaar met de basisplaats van Vormer.
quote:
Vanmiddag herkansing dan kun je ijshockey kijken, ook een topshow.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het helaas gemistDit gaat geen topdag worden in mijn leven.
Uh in het buitenland hebben ze geen tv? Waar zit je dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.. gaat lastig als je in het buitenland zit
Ben in Ierland op bezoek bij een vriend, die toevallig geen TV (abonnement) heeftquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh in het buitenland hebben ze geen tv? Waar zit je dan?
Liever als die hoempapa muziek van gulle.quote:
Helpt Hola niet ook voor NOS-streams dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben in Ierland op bezoek bij een vriend, die toevallig geen TV (abonnement) heeft![]()
En de NOS stream doet het niet, alleen voor Nederlandse IP's. Heb wel de 3km van Wust gekeken op stream en ben van plan om de 10km ook te kijken van Svennieboy.. mits ik dan bij de PC zit en niet buiten aan het spelen ben
Kun je geen BBC streams kijken vanaf daar dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben in Ierland op bezoek bij een vriend, die toevallig geen TV (abonnement) heeft![]()
En de NOS stream doet het niet, alleen voor Nederlandse IP's. Heb wel de 3km van Wust gekeken op stream en ben van plan om de 10km ook te kijken van Svennieboy.. mits ik dan bij de PC zit en niet buiten aan het spelen ben
Nice! Al is het niet helemaal mijn smaak. Maar een concert is altijd tof.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:41 schreef Geo4kant het volgende:
Gister naar Limp Bizkit geweestwas echt genieten.
Is een temp pass.. van 30min en de stream laat niks zien. Hoef het ook niet echt te zienquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je geen BBC streams kijken vanaf daar dan?
Maar goed tv kijken als je op bezoek bent is ook minder natuurlijk
En je vriend zal ook niet echt iets willen zien, er doen niet zoveel Ieren mee volgens mij. Wel een snowboarder maar die lag er al snel uit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is een temp pass.. van 30min en de stream laat niks zien. Hoef het ook niet echt te zien
Veel kutter, kunnen geen snelheid maken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:24 schreef Saind het volgende:
kunnen die vrouwen een beetje halfpipe snowboarden of is het echt heel veel kutter dan de mannen?
I beg to differ:quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nice! Al is het niet helemaal mijn smaak. Maar een concert is altijd tof.
Hij geeft sowieso niets om sportquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:46 schreef Karina het volgende:
[..]
En je vriend zal ook niet echt iets willen zien, er doen niet zoveel Ieren mee volgens mij. Wel een snowboarder maar die lag er al snel uit.
Touchequote:Op woensdag 12 februari 2014 11:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
I beg to differ:
http://tickettribune.nl/c(...)i0xrwCFafKtAodAycAQQ
Ja OK daar noem je ook watquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
I beg to differ:
http://tickettribune.nl/c(...)i0xrwCFafKtAodAycAQQ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Nopquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helpt Hola niet ook voor NOS-streams dan?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:48 schreef DonRaja het volgende:
Ik was gister overigens 12,5 jaar getrouwd.GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet de juiste combi, in halfpipe snowboarden dien je ook nog te kunnen landen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weer 2 japanse medailles in het halfpipe snowboarden zie ik. Wij zijn altijd goed geweest in risicovliegen.
Konkoni.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed landen en dan bij voorkeur op je landingsgestel is wel erg belangrijk in het snowboarden hoor
Ik was gister overigens 12,5 jaar getrouwd.En nog geneukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het nu duidelijk bij het snowboarden ja. Alles gaat veel trager en minder hard.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:49 schreef Geo4kant het volgende:
Alle vrouwen sporten zijn kutter dan bij de mannen, omdat ze gewoon minder zijn dan mannen
Inderdaadquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet de juiste combi, in halfpipe snowboarden dien je ook nog te kunnen landen.
Ik was gister overigens 12,5 jaar getrouwd.Gefeliciteerd nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feestje gegeven?
thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:52 schreef Saind het volgende:
ik heb honger maar ik heb geen zin om te gaan douchen en me aan te kleden om naar de appie te lopen
Nee, tbh... ik dacht er pas aan toen ik een felicitatieberichtje van mijn pa kreeg. Gelukkig was dat in de ochtend en kon ik nog het nodige regelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog![]()
Feestje gegeven?
Nog geneukt dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, tbh... ik dacht er pas aan toen ik een felicitatieberichtje van mijn pa kreeg. Gelukkig was dat in de ochtend en kon ik nog het nodige regelen.
Hoe heb je jezelf eruit gered?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, tbh... ik dacht er pas aan toen ik een felicitatieberichtje van mijn pa kreeg. Gelukkig was dat in de ochtend en kon ik nog het nodige regelen.
Vind ik ook niet zo raar dat je dat vergeet, teveel gerekenquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oei had je bijna klappen gekregen van je vrouwquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Marcolini chocolade en een ring meegenomen uit Brussel. (En een uurtje eerder thuisgekomen).quote:
Ja, ik ben al blij dat ik de hele jaren kan onthouden...quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik ook niet zo raar dat je dat vergeet, teveel gereken
Neuh, volgens mij was zij het ook vergeten. Wij zijn eigenlijk niet zo van het vieren van huwelijksdagen...quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oei had je bijna klappen gekregen van je vrouw
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:56 schreef Littlerabbit het volgende:
RonDanja zijn huwelijk heeft nooit een kampioenschap van Feyenoord meegemaakt
Altijd maar weer gefascineerd met de mooiste club van Nederland.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel een Europese titel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh gelukkig dan maar. Je hebt van die vrouwen (en misschien ook mannen) die meteen flippen als je ook maar 1 jubileum vergeetquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij was zij het ook vergeten. Wij zijn eigenlijk niet zo van het vieren van huwelijksdagen...
Stel je niet zo aan, debielquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kap nou eens met dat gezwets over die vieze octopustentakelneukers
Verdomme.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, onze ouders kwamen op bezoek.
Die slapen dan ook in dezelfde kamer?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, onze ouders kwamen op bezoek.
Ik was de eerste maand al vergeten. Heb toen volgens mij de toon gezet voor de nog komende jubilea.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh gelukkig dan maar. Je hebt van die vrouwen (en misschien ook mannen) die meteen flippen als je ook maar 1 jubileum vergeet
Gingen pas heel laat weg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Die slapen dan ook in dezelfde kamer?
Mijn moeder? Ja, maar hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verdomme.
Heeft je moeder al een nieuwe wagen?
Uh, die was gestolen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn moeder? Ja, maar hoe weet jij dat?
Jaja en de beker is een troostprijs, totdat het de enige is die je wint.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Cambuur Leeuwarden is ook kampioen geworden van de tweede visie. Staat een beetje gelijk aan de Uefa cup ten opzichte van de CL.
Leuk voor de fans maar niemand geeft er wat om.
Mijn geheugen voor details is het enige wat ik heb. Al wordt het wel regelmatig als 'eng' ervaren als je met een dusdanig iets aankomt zetten maanden later.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bovendien heb ik toegang gekregen tot het beroemde archief van LR. Ik weet nu alles.
Ik zit te denken, ik heb er ook nooit iets aan gedaan, maar goed ik was niet getrouwd dan heb je ook niet echt een datum denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was de eerste maand al vergeten. Heb toen volgens mij de toon gezet voor de nog komende jubilea.
Bij de vrouwen krijg je al 10 punten als je naar beneden durft.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Veel van die snowboarders komen amper boven die halfpipe uit.
Ik ben Ozzy Osbourne gaan luisteren, dat snowboarden kon mij na 10x hetzelfde weinig tot niks meer boeien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Veel van die snowboarders komen amper boven die halfpipe uit.
Zijn dm archief? Dan zie je zeker ook al die naaktfoto's die ik hem gestuurd heb?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bovendien heb ik toegang gekregen tot het beroemde archief van LR. Ik weet nu alles.
Tja, het tegenovergestelde is het broertje van mijn vrouw. Die viert echt álles. Klef gedoe...quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit te denken, ik heb er ook nooit iets aan gedaan, maar goed ik was niet getrouwd dan heb je ook niet echt een datum denk ik.
Spanje staat bovenaan, dat is toch gewoon lachwekkend.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij de vrouwen krijg je al 10 punten als je naar beneden durft.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat de lastercampagne van de NOS tov het Curling nog niet ten einde is inderdaad.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben Ozzy Osbourne gaan luisteren, dat snowboarden kon mij na 10x hetzelfde weinig tot niks meer boeien.
Ik vier mijn verjaardag zelfs niet, al jaaaaren niet meer. Vanaf dat ik 20 was of zo denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, het tegenovergestelde is het broertje van mijn vrouw. Die viert echt álles. Klef gedoe...
Wat een homo.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, het tegenovergestelde is het broertje van mijn vrouw. Die viert echt álles. Klef gedoe...
Zou toch niemand komen zeker.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag zelfs niet, al jaaaaren niet meer. Vanaf dat ik 20 was of zo denk ik.
Ze willen vanaf de volgende OS in Korea ijsklimmen ook een Olympische sport maken. Ik zag er een demo van, ziet er echt spectaculair uit. Hebben ook allemaal cameraatjes op hun helmen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spanje staat bovenaan, dat is toch gewoon lachwekkend.
[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen dat de lastercampagne van de NOS tov het Curling nog niet ten einde is inderdaad.
2 jaar dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag zelfs niet, al jaaaaren niet meer. Vanaf dat ik 20 was of zo denk ik.
Van mij mag het. Of gewoon sneeuwballen gevecht + sneeuwfort maken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze willen vanaf de volgende OS in Korea ijsklimmen ook een Olympische sport maken. Ik zag er een demo van, ziet er echt spectaculair uit. Hebben ook allemaal cameraatjes op hun helmen.
Die durfde wel als enige een double backflip met schuine landing te maken of iets dergelijks.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spanje staat bovenaan, dat is toch gewoon lachwekkend.
[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen dat de lastercampagne van de NOS tov het Curling nog niet ten einde is inderdaad.
Het wordt tijd dat ze die gopros ook eens op de fietsen in de tour gaan installeren. Geniale beeldenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze willen vanaf de volgende OS in Korea ijsklimmen ook een Olympische sport maken. Ik zag er een demo van, ziet er echt spectaculair uit. Hebben ook allemaal cameraatjes op hun helmen.
Ik ga het dit jaar voor het eerst in een jaar of vijf weer eens doen, samen met een huisgenoot danquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Eens.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van mij mag het. Of gewoon sneeuwballen gevecht + sneeuwfort maken.
Ach samen met iemand is het misschien nog wel leuk, beetje zuipen en zo. Maar die kringverjaardagenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga het dit jaar voor het eerst in een jaar of vijf weer eens doen, samen met een huisgenoot dan
Ben ook al jaren niet in het land geweest met m'n verjaardag
IJsspeedway! Dat is pas tof.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van mij mag het. Of gewoon sneeuwballen gevecht + sneeuwfort maken.
Geen dikke party gevenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach samen met iemand is het misschien nog wel leuk, beetje zuipen en zo. Maar die kringverjaardagennee daar heb ik nooit zin in gehad.
Kost alleen maar geld en je bent de hele avond bezig en de volgende dag mag je de troep opruimen.quote:
Dat bezig zijn en troep opruimen klopt wel, maar opzich hoeft het niet veel te kosten als iedereen je ook verjaardagsgeld geeft.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Kost alleen maar geld en je bent de hele avond bezig en de volgende dag mag je de troep opruimen.
Dat gebeurt hier onder studenten sowieso niet echt hequote:Op woensdag 12 februari 2014 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach samen met iemand is het misschien nog wel leuk, beetje zuipen en zo. Maar die kringverjaardagennee daar heb ik nooit zin in gehad.
OK dat laatste heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat bezig zijn en troep opruimen klopt wel, maar opzich hoeft het niet veel te kosten als iedereen je ook verjaardagsgeld geeft.
Niet? Dus geen koffie met taart, blokjes kaas en chips? Wat matigquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier onder studenten sowieso niet echt he
Een voordeel van mij is dat wij een grote tuin hebben met o.a een veranda dus scheelt al qua troep als je het binnen doet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:11 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dat laatste heb je wel gelijk inOf je laat iedereen wat te drinken/eten meenemen kan ook nog.
Moet je wel in de zomer jarig zijn, want in de winter is het wat minder in de tuin denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een voordeel van mij is dat wij een grote tuin hebben met o.a een veranda dus scheelt al qua troep als je het binnen doet.
Graag pics.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn baard staat nu anderhalve week. Dat is mij meer waard dan mijn verjaardag.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn baard staat nu anderhalve week. Dat is mij meer waard dan mijn verjaardag.
Zijn wij allen uitgenodigd?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:13 schreef Adames het volgende:
ik hou vrijdag voor het eerst in jaren weer mijn verjaardag
Werd ik ook nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je boos werd.
Dat klopt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je wel in de zomer jarig zijn, want in de winter is het wat minder in de tuin denk ik.
Eindhoven of Duitsland?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:13 schreef Adames het volgende:
ik hou vrijdag voor het eerst in jaren weer mijn verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |