Nice! Al is het niet helemaal mijn smaak. Maar een concert is altijd tof.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:41 schreef Geo4kant het volgende:
Gister naar Limp Bizkit geweestwas echt genieten.
Is een temp pass.. van 30min en de stream laat niks zien. Hoef het ook niet echt te zienquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je geen BBC streams kijken vanaf daar dan?
Maar goed tv kijken als je op bezoek bent is ook minder natuurlijk
En je vriend zal ook niet echt iets willen zien, er doen niet zoveel Ieren mee volgens mij. Wel een snowboarder maar die lag er al snel uit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is een temp pass.. van 30min en de stream laat niks zien. Hoef het ook niet echt te zien
Veel kutter, kunnen geen snelheid maken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:24 schreef Saind het volgende:
kunnen die vrouwen een beetje halfpipe snowboarden of is het echt heel veel kutter dan de mannen?
I beg to differ:quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nice! Al is het niet helemaal mijn smaak. Maar een concert is altijd tof.
Hij geeft sowieso niets om sportquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:46 schreef Karina het volgende:
[..]
En je vriend zal ook niet echt iets willen zien, er doen niet zoveel Ieren mee volgens mij. Wel een snowboarder maar die lag er al snel uit.
Touchequote:Op woensdag 12 februari 2014 11:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
I beg to differ:
http://tickettribune.nl/c(...)i0xrwCFafKtAodAycAQQ
Ja OK daar noem je ook watquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
I beg to differ:
http://tickettribune.nl/c(...)i0xrwCFafKtAodAycAQQ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Nopquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helpt Hola niet ook voor NOS-streams dan?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:48 schreef DonRaja het volgende:
Ik was gister overigens 12,5 jaar getrouwd.GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet de juiste combi, in halfpipe snowboarden dien je ook nog te kunnen landen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weer 2 japanse medailles in het halfpipe snowboarden zie ik. Wij zijn altijd goed geweest in risicovliegen.
Konkoni.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed landen en dan bij voorkeur op je landingsgestel is wel erg belangrijk in het snowboarden hoor
Ik was gister overigens 12,5 jaar getrouwd.En nog geneukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het nu duidelijk bij het snowboarden ja. Alles gaat veel trager en minder hard.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:49 schreef Geo4kant het volgende:
Alle vrouwen sporten zijn kutter dan bij de mannen, omdat ze gewoon minder zijn dan mannen
Inderdaadquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet de juiste combi, in halfpipe snowboarden dien je ook nog te kunnen landen.
Ik was gister overigens 12,5 jaar getrouwd.Gefeliciteerd nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feestje gegeven?
thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:52 schreef Saind het volgende:
ik heb honger maar ik heb geen zin om te gaan douchen en me aan te kleden om naar de appie te lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |