Nice! Al is het niet helemaal mijn smaak. Maar een concert is altijd tof.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:41 schreef Geo4kant het volgende:
Gister naar Limp Bizkit geweestwas echt genieten.
Is een temp pass.. van 30min en de stream laat niks zien. Hoef het ook niet echt te zienquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je geen BBC streams kijken vanaf daar dan?
Maar goed tv kijken als je op bezoek bent is ook minder natuurlijk
En je vriend zal ook niet echt iets willen zien, er doen niet zoveel Ieren mee volgens mij. Wel een snowboarder maar die lag er al snel uit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is een temp pass.. van 30min en de stream laat niks zien. Hoef het ook niet echt te zien
Veel kutter, kunnen geen snelheid maken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:24 schreef Saind het volgende:
kunnen die vrouwen een beetje halfpipe snowboarden of is het echt heel veel kutter dan de mannen?
I beg to differ:quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nice! Al is het niet helemaal mijn smaak. Maar een concert is altijd tof.
Hij geeft sowieso niets om sportquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:46 schreef Karina het volgende:
[..]
En je vriend zal ook niet echt iets willen zien, er doen niet zoveel Ieren mee volgens mij. Wel een snowboarder maar die lag er al snel uit.
Touchequote:Op woensdag 12 februari 2014 11:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
I beg to differ:
http://tickettribune.nl/c(...)i0xrwCFafKtAodAycAQQ
Ja OK daar noem je ook watquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
I beg to differ:
http://tickettribune.nl/c(...)i0xrwCFafKtAodAycAQQ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Nopquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helpt Hola niet ook voor NOS-streams dan?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:48 schreef DonRaja het volgende:
Ik was gister overigens 12,5 jaar getrouwd.GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet de juiste combi, in halfpipe snowboarden dien je ook nog te kunnen landen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weer 2 japanse medailles in het halfpipe snowboarden zie ik. Wij zijn altijd goed geweest in risicovliegen.
Konkoni.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed landen en dan bij voorkeur op je landingsgestel is wel erg belangrijk in het snowboarden hoor
Ik was gister overigens 12,5 jaar getrouwd.En nog geneukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het nu duidelijk bij het snowboarden ja. Alles gaat veel trager en minder hard.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:49 schreef Geo4kant het volgende:
Alle vrouwen sporten zijn kutter dan bij de mannen, omdat ze gewoon minder zijn dan mannen
Inderdaadquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet de juiste combi, in halfpipe snowboarden dien je ook nog te kunnen landen.
Ik was gister overigens 12,5 jaar getrouwd.Gefeliciteerd nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feestje gegeven?
thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:52 schreef Saind het volgende:
ik heb honger maar ik heb geen zin om te gaan douchen en me aan te kleden om naar de appie te lopen
Nee, tbh... ik dacht er pas aan toen ik een felicitatieberichtje van mijn pa kreeg. Gelukkig was dat in de ochtend en kon ik nog het nodige regelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog![]()
Feestje gegeven?
Nog geneukt dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, tbh... ik dacht er pas aan toen ik een felicitatieberichtje van mijn pa kreeg. Gelukkig was dat in de ochtend en kon ik nog het nodige regelen.
Hoe heb je jezelf eruit gered?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, tbh... ik dacht er pas aan toen ik een felicitatieberichtje van mijn pa kreeg. Gelukkig was dat in de ochtend en kon ik nog het nodige regelen.
Vind ik ook niet zo raar dat je dat vergeet, teveel gerekenquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oei had je bijna klappen gekregen van je vrouwquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Marcolini chocolade en een ring meegenomen uit Brussel. (En een uurtje eerder thuisgekomen).quote:
Ja, ik ben al blij dat ik de hele jaren kan onthouden...quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik ook niet zo raar dat je dat vergeet, teveel gereken
Neuh, volgens mij was zij het ook vergeten. Wij zijn eigenlijk niet zo van het vieren van huwelijksdagen...quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oei had je bijna klappen gekregen van je vrouw
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:56 schreef Littlerabbit het volgende:
RonDanja zijn huwelijk heeft nooit een kampioenschap van Feyenoord meegemaakt
Altijd maar weer gefascineerd met de mooiste club van Nederland.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel een Europese titel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh gelukkig dan maar. Je hebt van die vrouwen (en misschien ook mannen) die meteen flippen als je ook maar 1 jubileum vergeetquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij was zij het ook vergeten. Wij zijn eigenlijk niet zo van het vieren van huwelijksdagen...
Stel je niet zo aan, debielquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kap nou eens met dat gezwets over die vieze octopustentakelneukers
Verdomme.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, onze ouders kwamen op bezoek.
Die slapen dan ook in dezelfde kamer?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, onze ouders kwamen op bezoek.
Ik was de eerste maand al vergeten. Heb toen volgens mij de toon gezet voor de nog komende jubilea.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh gelukkig dan maar. Je hebt van die vrouwen (en misschien ook mannen) die meteen flippen als je ook maar 1 jubileum vergeet
Gingen pas heel laat weg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Die slapen dan ook in dezelfde kamer?
Mijn moeder? Ja, maar hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verdomme.
Heeft je moeder al een nieuwe wagen?
Uh, die was gestolen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn moeder? Ja, maar hoe weet jij dat?
Jaja en de beker is een troostprijs, totdat het de enige is die je wint.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Cambuur Leeuwarden is ook kampioen geworden van de tweede visie. Staat een beetje gelijk aan de Uefa cup ten opzichte van de CL.
Leuk voor de fans maar niemand geeft er wat om.
Mijn geheugen voor details is het enige wat ik heb. Al wordt het wel regelmatig als 'eng' ervaren als je met een dusdanig iets aankomt zetten maanden later.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bovendien heb ik toegang gekregen tot het beroemde archief van LR. Ik weet nu alles.
Ik zit te denken, ik heb er ook nooit iets aan gedaan, maar goed ik was niet getrouwd dan heb je ook niet echt een datum denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was de eerste maand al vergeten. Heb toen volgens mij de toon gezet voor de nog komende jubilea.
Bij de vrouwen krijg je al 10 punten als je naar beneden durft.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Veel van die snowboarders komen amper boven die halfpipe uit.
Ik ben Ozzy Osbourne gaan luisteren, dat snowboarden kon mij na 10x hetzelfde weinig tot niks meer boeien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Veel van die snowboarders komen amper boven die halfpipe uit.
Zijn dm archief? Dan zie je zeker ook al die naaktfoto's die ik hem gestuurd heb?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bovendien heb ik toegang gekregen tot het beroemde archief van LR. Ik weet nu alles.
Tja, het tegenovergestelde is het broertje van mijn vrouw. Die viert echt álles. Klef gedoe...quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit te denken, ik heb er ook nooit iets aan gedaan, maar goed ik was niet getrouwd dan heb je ook niet echt een datum denk ik.
Spanje staat bovenaan, dat is toch gewoon lachwekkend.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij de vrouwen krijg je al 10 punten als je naar beneden durft.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat de lastercampagne van de NOS tov het Curling nog niet ten einde is inderdaad.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben Ozzy Osbourne gaan luisteren, dat snowboarden kon mij na 10x hetzelfde weinig tot niks meer boeien.
Ik vier mijn verjaardag zelfs niet, al jaaaaren niet meer. Vanaf dat ik 20 was of zo denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, het tegenovergestelde is het broertje van mijn vrouw. Die viert echt álles. Klef gedoe...
Wat een homo.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, het tegenovergestelde is het broertje van mijn vrouw. Die viert echt álles. Klef gedoe...
Zou toch niemand komen zeker.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag zelfs niet, al jaaaaren niet meer. Vanaf dat ik 20 was of zo denk ik.
Ze willen vanaf de volgende OS in Korea ijsklimmen ook een Olympische sport maken. Ik zag er een demo van, ziet er echt spectaculair uit. Hebben ook allemaal cameraatjes op hun helmen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spanje staat bovenaan, dat is toch gewoon lachwekkend.
[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen dat de lastercampagne van de NOS tov het Curling nog niet ten einde is inderdaad.
2 jaar dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag zelfs niet, al jaaaaren niet meer. Vanaf dat ik 20 was of zo denk ik.
Van mij mag het. Of gewoon sneeuwballen gevecht + sneeuwfort maken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze willen vanaf de volgende OS in Korea ijsklimmen ook een Olympische sport maken. Ik zag er een demo van, ziet er echt spectaculair uit. Hebben ook allemaal cameraatjes op hun helmen.
Die durfde wel als enige een double backflip met schuine landing te maken of iets dergelijks.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spanje staat bovenaan, dat is toch gewoon lachwekkend.
[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen dat de lastercampagne van de NOS tov het Curling nog niet ten einde is inderdaad.
Het wordt tijd dat ze die gopros ook eens op de fietsen in de tour gaan installeren. Geniale beeldenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze willen vanaf de volgende OS in Korea ijsklimmen ook een Olympische sport maken. Ik zag er een demo van, ziet er echt spectaculair uit. Hebben ook allemaal cameraatjes op hun helmen.
Ik ga het dit jaar voor het eerst in een jaar of vijf weer eens doen, samen met een huisgenoot danquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Eens.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van mij mag het. Of gewoon sneeuwballen gevecht + sneeuwfort maken.
Ach samen met iemand is het misschien nog wel leuk, beetje zuipen en zo. Maar die kringverjaardagenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga het dit jaar voor het eerst in een jaar of vijf weer eens doen, samen met een huisgenoot dan
Ben ook al jaren niet in het land geweest met m'n verjaardag
IJsspeedway! Dat is pas tof.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van mij mag het. Of gewoon sneeuwballen gevecht + sneeuwfort maken.
Geen dikke party gevenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach samen met iemand is het misschien nog wel leuk, beetje zuipen en zo. Maar die kringverjaardagennee daar heb ik nooit zin in gehad.
Kost alleen maar geld en je bent de hele avond bezig en de volgende dag mag je de troep opruimen.quote:
Dat bezig zijn en troep opruimen klopt wel, maar opzich hoeft het niet veel te kosten als iedereen je ook verjaardagsgeld geeft.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Kost alleen maar geld en je bent de hele avond bezig en de volgende dag mag je de troep opruimen.
Dat gebeurt hier onder studenten sowieso niet echt hequote:Op woensdag 12 februari 2014 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach samen met iemand is het misschien nog wel leuk, beetje zuipen en zo. Maar die kringverjaardagennee daar heb ik nooit zin in gehad.
OK dat laatste heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat bezig zijn en troep opruimen klopt wel, maar opzich hoeft het niet veel te kosten als iedereen je ook verjaardagsgeld geeft.
Niet? Dus geen koffie met taart, blokjes kaas en chips? Wat matigquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier onder studenten sowieso niet echt he
Een voordeel van mij is dat wij een grote tuin hebben met o.a een veranda dus scheelt al qua troep als je het binnen doet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:11 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dat laatste heb je wel gelijk inOf je laat iedereen wat te drinken/eten meenemen kan ook nog.
Moet je wel in de zomer jarig zijn, want in de winter is het wat minder in de tuin denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een voordeel van mij is dat wij een grote tuin hebben met o.a een veranda dus scheelt al qua troep als je het binnen doet.
Graag pics.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn baard staat nu anderhalve week. Dat is mij meer waard dan mijn verjaardag.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn baard staat nu anderhalve week. Dat is mij meer waard dan mijn verjaardag.
Zijn wij allen uitgenodigd?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:13 schreef Adames het volgende:
ik hou vrijdag voor het eerst in jaren weer mijn verjaardag
Werd ik ook nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je boos werd.
Dat klopt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je wel in de zomer jarig zijn, want in de winter is het wat minder in de tuin denk ik.
Eindhoven of Duitsland?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:13 schreef Adames het volgende:
ik hou vrijdag voor het eerst in jaren weer mijn verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |