IJsspeedway! Dat is pas tof.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van mij mag het. Of gewoon sneeuwballen gevecht + sneeuwfort maken.
Geen dikke party gevenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach samen met iemand is het misschien nog wel leuk, beetje zuipen en zo. Maar die kringverjaardagennee daar heb ik nooit zin in gehad.
Kost alleen maar geld en je bent de hele avond bezig en de volgende dag mag je de troep opruimen.quote:
Dat bezig zijn en troep opruimen klopt wel, maar opzich hoeft het niet veel te kosten als iedereen je ook verjaardagsgeld geeft.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Kost alleen maar geld en je bent de hele avond bezig en de volgende dag mag je de troep opruimen.
Dat gebeurt hier onder studenten sowieso niet echt hequote:Op woensdag 12 februari 2014 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach samen met iemand is het misschien nog wel leuk, beetje zuipen en zo. Maar die kringverjaardagennee daar heb ik nooit zin in gehad.
OK dat laatste heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat bezig zijn en troep opruimen klopt wel, maar opzich hoeft het niet veel te kosten als iedereen je ook verjaardagsgeld geeft.
Niet? Dus geen koffie met taart, blokjes kaas en chips? Wat matigquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier onder studenten sowieso niet echt he
Een voordeel van mij is dat wij een grote tuin hebben met o.a een veranda dus scheelt al qua troep als je het binnen doet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:11 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dat laatste heb je wel gelijk inOf je laat iedereen wat te drinken/eten meenemen kan ook nog.
Moet je wel in de zomer jarig zijn, want in de winter is het wat minder in de tuin denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een voordeel van mij is dat wij een grote tuin hebben met o.a een veranda dus scheelt al qua troep als je het binnen doet.
Graag pics.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn baard staat nu anderhalve week. Dat is mij meer waard dan mijn verjaardag.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn baard staat nu anderhalve week. Dat is mij meer waard dan mijn verjaardag.
Zijn wij allen uitgenodigd?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:13 schreef Adames het volgende:
ik hou vrijdag voor het eerst in jaren weer mijn verjaardag
Werd ik ook nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je boos werd.
Dat klopt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je wel in de zomer jarig zijn, want in de winter is het wat minder in de tuin denk ik.
Eindhoven of Duitsland?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:13 schreef Adames het volgende:
ik hou vrijdag voor het eerst in jaren weer mijn verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |