Mijn geheugen voor details is het enige wat ik heb. Al wordt het wel regelmatig als 'eng' ervaren als je met een dusdanig iets aankomt zetten maanden later.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bovendien heb ik toegang gekregen tot het beroemde archief van LR. Ik weet nu alles.
Ik zit te denken, ik heb er ook nooit iets aan gedaan, maar goed ik was niet getrouwd dan heb je ook niet echt een datum denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was de eerste maand al vergeten. Heb toen volgens mij de toon gezet voor de nog komende jubilea.
Bij de vrouwen krijg je al 10 punten als je naar beneden durft.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Veel van die snowboarders komen amper boven die halfpipe uit.
Ik ben Ozzy Osbourne gaan luisteren, dat snowboarden kon mij na 10x hetzelfde weinig tot niks meer boeien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Veel van die snowboarders komen amper boven die halfpipe uit.
Zijn dm archief? Dan zie je zeker ook al die naaktfoto's die ik hem gestuurd heb?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bovendien heb ik toegang gekregen tot het beroemde archief van LR. Ik weet nu alles.
Tja, het tegenovergestelde is het broertje van mijn vrouw. Die viert echt álles. Klef gedoe...quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit te denken, ik heb er ook nooit iets aan gedaan, maar goed ik was niet getrouwd dan heb je ook niet echt een datum denk ik.
Spanje staat bovenaan, dat is toch gewoon lachwekkend.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij de vrouwen krijg je al 10 punten als je naar beneden durft.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat de lastercampagne van de NOS tov het Curling nog niet ten einde is inderdaad.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben Ozzy Osbourne gaan luisteren, dat snowboarden kon mij na 10x hetzelfde weinig tot niks meer boeien.
Ik vier mijn verjaardag zelfs niet, al jaaaaren niet meer. Vanaf dat ik 20 was of zo denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, het tegenovergestelde is het broertje van mijn vrouw. Die viert echt álles. Klef gedoe...
Wat een homo.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, het tegenovergestelde is het broertje van mijn vrouw. Die viert echt álles. Klef gedoe...
Zou toch niemand komen zeker.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag zelfs niet, al jaaaaren niet meer. Vanaf dat ik 20 was of zo denk ik.
Ze willen vanaf de volgende OS in Korea ijsklimmen ook een Olympische sport maken. Ik zag er een demo van, ziet er echt spectaculair uit. Hebben ook allemaal cameraatjes op hun helmen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spanje staat bovenaan, dat is toch gewoon lachwekkend.
[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen dat de lastercampagne van de NOS tov het Curling nog niet ten einde is inderdaad.
2 jaar dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag zelfs niet, al jaaaaren niet meer. Vanaf dat ik 20 was of zo denk ik.
Van mij mag het. Of gewoon sneeuwballen gevecht + sneeuwfort maken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze willen vanaf de volgende OS in Korea ijsklimmen ook een Olympische sport maken. Ik zag er een demo van, ziet er echt spectaculair uit. Hebben ook allemaal cameraatjes op hun helmen.
Die durfde wel als enige een double backflip met schuine landing te maken of iets dergelijks.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spanje staat bovenaan, dat is toch gewoon lachwekkend.
[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen dat de lastercampagne van de NOS tov het Curling nog niet ten einde is inderdaad.
Het wordt tijd dat ze die gopros ook eens op de fietsen in de tour gaan installeren. Geniale beeldenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze willen vanaf de volgende OS in Korea ijsklimmen ook een Olympische sport maken. Ik zag er een demo van, ziet er echt spectaculair uit. Hebben ook allemaal cameraatjes op hun helmen.
Ik ga het dit jaar voor het eerst in een jaar of vijf weer eens doen, samen met een huisgenoot danquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Eens.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van mij mag het. Of gewoon sneeuwballen gevecht + sneeuwfort maken.
Ach samen met iemand is het misschien nog wel leuk, beetje zuipen en zo. Maar die kringverjaardagenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga het dit jaar voor het eerst in een jaar of vijf weer eens doen, samen met een huisgenoot dan
Ben ook al jaren niet in het land geweest met m'n verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |