Nee, tbh... ik dacht er pas aan toen ik een felicitatieberichtje van mijn pa kreeg. Gelukkig was dat in de ochtend en kon ik nog het nodige regelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog![]()
Feestje gegeven?
Nog geneukt dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, tbh... ik dacht er pas aan toen ik een felicitatieberichtje van mijn pa kreeg. Gelukkig was dat in de ochtend en kon ik nog het nodige regelen.
Hoe heb je jezelf eruit gered?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, tbh... ik dacht er pas aan toen ik een felicitatieberichtje van mijn pa kreeg. Gelukkig was dat in de ochtend en kon ik nog het nodige regelen.
Vind ik ook niet zo raar dat je dat vergeet, teveel gerekenquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oei had je bijna klappen gekregen van je vrouwquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Marcolini chocolade en een ring meegenomen uit Brussel. (En een uurtje eerder thuisgekomen).quote:
Ja, ik ben al blij dat ik de hele jaren kan onthouden...quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik ook niet zo raar dat je dat vergeet, teveel gereken
Neuh, volgens mij was zij het ook vergeten. Wij zijn eigenlijk niet zo van het vieren van huwelijksdagen...quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oei had je bijna klappen gekregen van je vrouw
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:56 schreef Littlerabbit het volgende:
RonDanja zijn huwelijk heeft nooit een kampioenschap van Feyenoord meegemaakt
Altijd maar weer gefascineerd met de mooiste club van Nederland.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel een Europese titel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh gelukkig dan maar. Je hebt van die vrouwen (en misschien ook mannen) die meteen flippen als je ook maar 1 jubileum vergeetquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij was zij het ook vergeten. Wij zijn eigenlijk niet zo van het vieren van huwelijksdagen...
Stel je niet zo aan, debielquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kap nou eens met dat gezwets over die vieze octopustentakelneukers
Verdomme.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, onze ouders kwamen op bezoek.
Die slapen dan ook in dezelfde kamer?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, onze ouders kwamen op bezoek.
Ik was de eerste maand al vergeten. Heb toen volgens mij de toon gezet voor de nog komende jubilea.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh gelukkig dan maar. Je hebt van die vrouwen (en misschien ook mannen) die meteen flippen als je ook maar 1 jubileum vergeet
Gingen pas heel laat weg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Die slapen dan ook in dezelfde kamer?
Mijn moeder? Ja, maar hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verdomme.
Heeft je moeder al een nieuwe wagen?
Uh, die was gestolen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn moeder? Ja, maar hoe weet jij dat?
Jaja en de beker is een troostprijs, totdat het de enige is die je wint.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Cambuur Leeuwarden is ook kampioen geworden van de tweede visie. Staat een beetje gelijk aan de Uefa cup ten opzichte van de CL.
Leuk voor de fans maar niemand geeft er wat om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |