Ik heb hetzelfde. Wellicht kunnen we ons gevecht met een aantal dagen uitstellen.quote:
Dan verras ik je vrouw welquote:Op woensdag 12 februari 2014 08:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al gezegd dat ik niet aan valentijn doe.
Lig eens niet zo aan te dringen.
Jip. Goeie app.quote:
He CAquote:
Jij sport te weinig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klein beetje, maar begon juist wel beter te worden.
Heeft m'n fitnesscoach me belazerd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aftrekken is geen sport, debiel.
ok, misschien daarom extreem moe.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klein beetje, maar begon juist wel beter te worden.
hoi ijsbeertje van mequote:Op woensdag 12 februari 2014 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He CA
[..]
Jij sport te weinig.
Veel plezierquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok, misschien daarom extreem moe.
Ik heb een dagje vrijgenomen. Weer grieperig, is echt een hardnekkig virus volgens mij. Ik hoor er iedereen over.
Dus dagje op de bank doorbrengen en schaatsen kijken
kan toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Ik wil ook schaatsen kijken.
Hihi ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1000 m is echt zo'n dopingafstand.
quote:Ophef over Auschwitz-incident Belgische trein
Treinreizigers in België werden onlangs onaangenaam verrast toen onbekenden via de omroepinstallatie meldden dat de trein ''naar Auschwitz'' zou rijden en dat ''alle Joden'' aan boord werd verzocht een douche te nemen.
Het incident in de trein van Luik naar Brussel vond op 31 januari al plaats, maar Belgische media melden het nu.
De Belgische spoorwegen hebben aangifte gedaan en ook een particulier heeft bij de politie aan de bel getrokken.
De onbekenden wisten toegang te krijgen tot de kast met de intercominstallatie. ''Dames en heren, wij rijden naar Auschwitz. Alle joden worden verzocht straks af te stappen en een kleine douche te nemen", klonk het in de rijtuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |