Bruin haar zonder gel, verder natuurlijk teringaantrekkelijk. Jullie zijn tenslotte naar mijn evenbeeld geschept.quote:
Jij moet echt eens langs bij een psycholoog.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bruin haar zonder gel, verder natuurlijk teringaantrekkelijk. Jullie zijn tenslotte naar mijn evenbeeld geschept.
Ik had een alweer 6 jaar oude motorjas aan waar extreem veel emotionele waarde aan zit en die er godverdomme nog bijzonder goed uit ziet ook. Beetje als deze:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij moet echt eens langs bij een psycholoog.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet dan toch prima mijn soortgenoten eruit te pikken zou je zeggen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
JR die tegen iemand zegt dat hij langs een psycholoog moet is best ironisch.
HMF is zelf psycholoog, heeft hij een diploma van.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Comic Sansquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:59 schreef Doublepain het volgende:
C_A
[ afbeelding ]
Dit wist ik niet
HAHA oldbiequote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Comic Sans
Komende april zit ik alweer 10 jaar met dit account op de foks
Zou je even in het Fischer topic de mensen die Boëtius erbij halen billenkoek kunnen geven?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Comic Sans
Hey je bent er weer, bijgekomen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Comic Sans
Hallo Shaun White.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Comic Sans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |