Hij is afgeluisterd toen die een grote boodschap deed.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waarom HMF, Plasterk dood wilde hebben.
Ik hoop een uitgebreid betoog te lezen als ik terug kom v/h koffiezetten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waarom HMF, Plasterk dood wilde hebben.
Godverdommequote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
Ik zie net "De Modepolitie" op RTL 5 in een reclame.
Die kwamen mij dus tegen in het centrum van Rotterdam en riepen "STOP! Mode Politie" tegen me. Ik zei "krijg toch de pest kanker" en ben doorgelopen, terwijl dat wijf en die nicht me verbouwereerd nakeken.
Ik ben benieuwd of dat uitgezonden wordt.
Hoe zie je er uit danquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
Die kwamen mij dus tegen in het centrum van Rotterdam en riepen "STOP! Mode Politie" tegen me. Ik zei "krijg toch de pest kanker" en ben doorgelopen, terwijl dat wijf en die nicht me verbouwereerd nakeken.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
Een nicht en wijf willen je opnieuw aankleden. Hihi.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
jezus wat ben jij stoer zegquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
Bruin haar zonder gel, verder natuurlijk teringaantrekkelijk. Jullie zijn tenslotte naar mijn evenbeeld geschept.quote:
Jij moet echt eens langs bij een psycholoog.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bruin haar zonder gel, verder natuurlijk teringaantrekkelijk. Jullie zijn tenslotte naar mijn evenbeeld geschept.
Ik had een alweer 6 jaar oude motorjas aan waar extreem veel emotionele waarde aan zit en die er godverdomme nog bijzonder goed uit ziet ook. Beetje als deze:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij moet echt eens langs bij een psycholoog.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet dan toch prima mijn soortgenoten eruit te pikken zou je zeggen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
JR die tegen iemand zegt dat hij langs een psycholoog moet is best ironisch.
HMF is zelf psycholoog, heeft hij een diploma van.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Comic Sansquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:59 schreef Doublepain het volgende:
C_A
[ afbeelding ]
Dit wist ik niet
HAHA oldbiequote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Comic Sans
Komende april zit ik alweer 10 jaar met dit account op de foks
Zou je even in het Fischer topic de mensen die Boëtius erbij halen billenkoek kunnen geven?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Comic Sans
Hey je bent er weer, bijgekomen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Comic Sans
Hallo Shaun White.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Comic Sans
Ik verwacht een zelfmoord. Het leek alsof hij de overwinning opzettelijk liet lopen en accepteerde het al juichend, zwaaiend en feliciterend. Nog voordat hij uberhaupt officieel vierde was geworden.quote:
Gemaakt lachje ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verwacht een zelfmoord. Het leek alsof hij de overwinning opzettelijk liet lopen en accepteerde het al juichend, zwaaiend en feliciterend. Nog voordat hij uberhaupt officieel vierde was geworden.
De druk is duidelijk te zwaar op zijn schouders na al die jaren.
Ach welnee man die doet zat andere dingen. Die is dat over een paar dagen alweer vergeten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verwacht een zelfmoord. Het leek alsof hij de overwinning opzettelijk liet lopen en accepteerde het al juichend, zwaaiend en feliciterend. Nog voordat hij uberhaupt officieel vierde was geworden.
De druk is duidelijk te zwaar op zijn schouders na al die jaren.
Dat zou wel heel triest zijn aangezien hij zijn carriere en succes aan deze wedstrijden dankt en al zijn fans hem hiervoor steunde.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach welnee man die doet zat andere dingen. Die is dat over een paar dagen alweer vergeten.
Moest even zoeken, had ik nog maar zulke lokkenquote:
http://www.documentairenet.nl/review/2doc-crash-reel/quote:
Die fans zien hem straks weer als hij met zijn band speelt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou wel heel triest zijn aangezien hij zijn carriere en succes aan deze wedstrijden dankt en al zijn fans hem hiervoor steunde.
Nee, Drizzt liet afweten vanavond
Iemand noemde het in het topic inderdaad. Hij kwam blijkbaar niet al te sympathiek over.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
http://www.documentairenet.nl/review/2doc-crash-reel/
Deze ga ik morgen kijken, hoorde dat het een interessante docu is
Wel op www.popmundo.comquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Die fans zien hem straks weer als hij met zijn band speelt.
Oh wacht, het ging over Drizzt nu, die speelt vast niet in een band.
Nee, zit nog middenin het glutengezeikquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey je bent er weer, bijgekomen?
Topshowquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef hafcfan het volgende:
Die mensen bij de rechtende rijder wat een debielen
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, zit nog middenin het glutengezeik
Daar moede ook immaal nie naar kijke, kut!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo zag het er wel uit, met die poppetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |